Duke 390 ile İstanbul - Antalya - İstanbul

Katılım
18 Eki 2016
Mesajlar
393
Merhaba arkadaşlar,
Oğlumun okuma bayramı ve doğum günü 15 gün arayla olunca, Antalyaya gideyim, hem motorla gideyim, hem de tatil yapayım dedim.

İlk gidiş günü feribotla geçiş yapıp Yalova yolundan İznik'e giderken, Keramet Köyü ılıcalarına uğrayıp kahvaltı yapmak güzel oldu.

18252282_1301321276655090_5305344496819503104_n.jp  g

Feribotla geçiş

18252746_113740035863556_7563330334721310720_n.jpg

Keramet Köyünde kahvaltı

Tabii bir kaç saat sonra Bileciği geçince yakalanacağım fırtınadan habersiz sürerken her şey gayet keyifliydi.


Bilecikte fırtınaya yakalanıp, sırılsıklam olunca, o gün Bozüyükte otele geçtim. Balaklavadan bota her şeyi bir gecede kurutmak zahmetli oldu, ama iyi bir deneyimdi.

Ertesi sabah yola çıkıp devam ettim. Hava önceki gün hiç fırtına olmamış gibi keyifliydi.

18298676_1892113364404561_7677549380731142144_n.jp  g

Mola anından...

18299821_1803569796637650_2056701327991373824_n.jp  g

Bayrak böyle güzel dalgalanırken, durmamak olmazdı.

Buyrun yoldan videolar...

Afyon Sandıklı arası...

Çeltikçi Beli...

Döşemealtı - Kepez arası..

Kepez, Antalya Kent Ormanı tarafından giriş...

2 haftadan fazla süre Antalya'da epey gezdim diyebilirim. Belek, Kemer, Çıralı, Side vs. çok güzel deneyimdi.
Bazı şehir içi gezmeleri de şöyle videolarla sunabilirim sizlere.

Konyaaltı - Doğu Garajı arası...

Eski Kırcami yolu...

Kundu yolu...

Belek - Kadriye yolu...

Serik - Antalya yolu...

Eski Lara yolu...

Geçtiğimiz Perşembe dönüş yolunu kazasız belasız bir günde bitirdim. Sabah 8'de yola çıkıp, akşam 8 civarı eve gelmiştim.
Bu da feribottan eve dönüş yolu...

Toplamda 2800 km civarı yol ve harika anılarla dolu bir geziden kalan hatıralar bunlar. Nice gezilerde buluşmak dileğiyle...
 
Katılım
10 Haz 2012
Mesajlar
137
güzelmiş. kısa sürmesi yorucu olur sanırım. ben istanbuldan cıkan biri olarak 4 günde inerdim antalyaya. dönüşüde başka yoldan 4 gün yapardım. ama zaman ve imkan değilmi
 
Katılım
18 Eki 2016
Mesajlar
393
güzelmiş. kısa sürmesi yorucu olur sanırım. ben istanbuldan cıkan biri olarak 4 günde inerdim antalyaya. dönüşüde başka yoldan 4 gün yapardım. ama zaman ve imkan değilmi

Benim gidiş planı da 2 gündü, ilk gün Eğirdir gölünde kalıp öyle geçecektim, ama fırtınaya yakalanmak planları altüst etti.
Dönüşte de artık iş vakti gelmişti, vakit kaybetmeyeyim dedim.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
güzel bir yolculuk olmuş ,videolarda güzeldi ,emeğinize sağlık ,selamlar.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Hocam,keyfiniz,geziniz bol olsun...Akçakoca,yedigöller,oradan bati karadeniz turu öneririm,kazasiz suruşler,keyifli gazlamalar..
 
Katılım
18 Eki 2016
Mesajlar
393
Hocam,keyfiniz,geziniz bol olsun...Akçakoca,yedigöller,oradan bati karadeniz turu öneririm,kazasiz suruşler,keyifli gazlamalar..

Teşekkürler.
Aklımda olan bir rota zaten. Eğer işlerden vakit bulursam bu sene bir hafta ayıracağım o taraflara.
 
Katılım
10 Haz 2012
Mesajlar
137
burdur bucak üzerimi antalyaya indiniz , bana yakın geçmişsiniz muhtemeln
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst