- Katılım
- 18 Eki 2016
- Mesajlar
- 393
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar,
Oğlumun okuma bayramı ve doğum günü 15 gün arayla olunca, Antalyaya gideyim, hem motorla gideyim, hem de tatil yapayım dedim.
İlk gidiş günü feribotla geçiş yapıp Yalova yolundan İznik'e giderken, Keramet Köyü ılıcalarına uğrayıp kahvaltı yapmak güzel oldu.
Feribotla geçiş
Keramet Köyünde kahvaltı
Tabii bir kaç saat sonra Bileciği geçince yakalanacağım fırtınadan habersiz sürerken her şey gayet keyifliydi.
Bilecikte fırtınaya yakalanıp, sırılsıklam olunca, o gün Bozüyükte otele geçtim. Balaklavadan bota her şeyi bir gecede kurutmak zahmetli oldu, ama iyi bir deneyimdi.
Ertesi sabah yola çıkıp devam ettim. Hava önceki gün hiç fırtına olmamış gibi keyifliydi.
Mola anından...
Bayrak böyle güzel dalgalanırken, durmamak olmazdı.
Buyrun yoldan videolar...
Afyon Sandıklı arası...
Çeltikçi Beli...
Döşemealtı - Kepez arası..
Kepez, Antalya Kent Ormanı tarafından giriş...
2 haftadan fazla süre Antalya'da epey gezdim diyebilirim. Belek, Kemer, Çıralı, Side vs. çok güzel deneyimdi.
Bazı şehir içi gezmeleri de şöyle videolarla sunabilirim sizlere.
Konyaaltı - Doğu Garajı arası...
Eski Kırcami yolu...
Kundu yolu...
Belek - Kadriye yolu...
Serik - Antalya yolu...
Eski Lara yolu...
Geçtiğimiz Perşembe dönüş yolunu kazasız belasız bir günde bitirdim. Sabah 8'de yola çıkıp, akşam 8 civarı eve gelmiştim.
Bu da feribottan eve dönüş yolu...
Toplamda 2800 km civarı yol ve harika anılarla dolu bir geziden kalan hatıralar bunlar. Nice gezilerde buluşmak dileğiyle...
Oğlumun okuma bayramı ve doğum günü 15 gün arayla olunca, Antalyaya gideyim, hem motorla gideyim, hem de tatil yapayım dedim.
İlk gidiş günü feribotla geçiş yapıp Yalova yolundan İznik'e giderken, Keramet Köyü ılıcalarına uğrayıp kahvaltı yapmak güzel oldu.
Feribotla geçiş
Keramet Köyünde kahvaltı
Tabii bir kaç saat sonra Bileciği geçince yakalanacağım fırtınadan habersiz sürerken her şey gayet keyifliydi.
Bilecikte fırtınaya yakalanıp, sırılsıklam olunca, o gün Bozüyükte otele geçtim. Balaklavadan bota her şeyi bir gecede kurutmak zahmetli oldu, ama iyi bir deneyimdi.
Ertesi sabah yola çıkıp devam ettim. Hava önceki gün hiç fırtına olmamış gibi keyifliydi.
Mola anından...
Bayrak böyle güzel dalgalanırken, durmamak olmazdı.
Buyrun yoldan videolar...
Afyon Sandıklı arası...
Çeltikçi Beli...
Döşemealtı - Kepez arası..
Kepez, Antalya Kent Ormanı tarafından giriş...
2 haftadan fazla süre Antalya'da epey gezdim diyebilirim. Belek, Kemer, Çıralı, Side vs. çok güzel deneyimdi.
Bazı şehir içi gezmeleri de şöyle videolarla sunabilirim sizlere.
Konyaaltı - Doğu Garajı arası...
Eski Kırcami yolu...
Kundu yolu...
Belek - Kadriye yolu...
Serik - Antalya yolu...
Eski Lara yolu...
Geçtiğimiz Perşembe dönüş yolunu kazasız belasız bir günde bitirdim. Sabah 8'de yola çıkıp, akşam 8 civarı eve gelmiştim.
Bu da feribottan eve dönüş yolu...
Toplamda 2800 km civarı yol ve harika anılarla dolu bir geziden kalan hatıralar bunlar. Nice gezilerde buluşmak dileğiyle...