- Katılım
- 30 Eki 2016
- Mesajlar
- 3,351
Şu saçmalığı bırakın artık. Kullanıcı hatasıdır, yok vitesi düşürmüstür vs. Ktm'yi överken yazıp yazıp duruyorlar kaydırmalı debriyaj var diye.
Kaydırmalı debriyaj olan modelde vitesi düşürse ne olacak ? Biraz düşünüp yorum yapın. Bindiğiniz para vererek aldığınız mala köle olmayın.
Kaydırmalı debriyaj olan modelde vitesi düşürse ne olacak ? Biraz düşünüp yorum yapın. Bindiğiniz para vererek aldığınız mala köle olmayın.