- Katılım
- 3 Kas 2016
- Mesajlar
- 5,548
cevabınız için teşekkürler,peki şimdi motor bir hafta yatacak hiç çalışmayacak diyelim yinede açık konumda kalsa olur mu?
bilmiyorum fakat bende sürekli açık duruyor. hiçbir zararını görmedim.
cevabınız için teşekkürler,peki şimdi motor bir hafta yatacak hiç çalışmayacak diyelim yinede açık konumda kalsa olur mu?
herkese selamlar,arkadaşlar motoru kullanmadığınız zamanlarda yakıt musluğunu hangi konumda bırakıyorsunuz?ben bir yıldır her park ettiğimde kapalı konuma getiriyordum,galiba gereksiz bişey bu,bir iki haftadır motoru park edip yakıt musluğunu açık bırakıyorum yani yukarı konumda duruyor,yanlış mı oluyor acaba?
herkese hayırlı günler
yazılanları okuyunca hayal kırıklığına uğruyorum
6000 km oldu geçen sene sıfır aldım bahseetiğiniz km hiç çıkamadım arkadaşlar 1 depo ile 250-300 km yol yapabiliyorum ben siz 400-450 km nasıl goruyorsunuz anlamıyorum ben genel anlamda devirli kullanırım ama bu kadar farketmemeli
2 hafta önce karamandan mersine gidip geldik genel olarak 100-110 bandında kullandık 1 depo ile 305 km yapabildim sizlere göre az geldi bana normal şehir içi kullanımı 270-280 km civarı
herkese hayırlı günler
yazılanları okuyunca hayal kırıklığına uğruyorum
6000 km oldu geçen sene sıfır aldım bahseetiğiniz km hiç çıkamadım arkadaşlar 1 depo ile 250-300 km yol yapabiliyorum ben siz 400-450 km nasıl goruyorsunuz anlamıyorum ben genel anlamda devirli kullanırım ama bu kadar farketmemeli
2 hafta önce karamandan mersine gidip geldik genel olarak 100-110 bandında kullandık 1 depo ile 305 km yapabildim sizlere göre az geldi bana normal şehir içi kullanımı 270-280 km civarı
herkese hayırlı günler
yazılanları okuyunca hayal kırıklığına uğruyorum
6000 km oldu geçen sene sıfır aldım bahseetiğiniz km hiç çıkamadım arkadaşlar 1 depo ile 250-300 km yol yapabiliyorum ben siz 400-450 km nasıl goruyorsunuz anlamıyorum ben genel anlamda devirli kullanırım ama bu kadar farketmemeli
2 hafta önce karamandan mersine gidip geldik genel olarak 100-110 bandında kullandık 1 depo ile 305 km yapabildim sizlere göre az geldi bana normal şehir içi kullanımı 270-280 km civarı
100-110 bandı demişsiniz ama o bantlarda motorun ciğeri sökülüyor. motoru bağırta bağırta gitmişsiniz, bir de yakıt tasarrufu bekliyorsunuz.
en ideali 7.000 devir 85 km. hız.
4 mevsim mont İzmir sıcağında mahveder sizi ki hem sıcak hem nem fena etkiliyor. Yazlık ve kışlık olmak üzere iki tane almanızı öneririm.
Eldivenleri de yazlık ve kışlık olarak almanızı öneririm.
Motora diyecek bişey yok zaten. Yağını benzinini koy devam yola.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:01 ----------
Kendimle ilgili bişey soruyum size. Nisan 14'te teslim aldım motoru. 565 km oldu şimdiye kadar. 1000km de ilk bakıma gidicem ama bunun için bir zaman var mı? Misal 1000 km veya 6 hafta, 1 ay 6 ay sonra gibi bişey var mı? Kitapçığa baktım zaman göstergesini bulamadım sadece 1000km'de yazıyor
e 1000 km. işte. zaman olayı yok. ilk kullanimda parçalar birbirine alışana kadar epey bir sürtünme olduğu için, ilk yağ değişimi çok önemli. ihmal etme.
hayırlı olsun kazasız belasız kullanın inş. 2 kask koymıycaksan 45 değilde 39 lt civarında olanlara bak derim. sonuçta çok iri bir motor değil. hem kaba durmasın hem dengeyi bozmasın
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:24 ----------
tşk ederim ilginiz ve cevabınız içinkışın çok kullanmayı düşünmüyorum. bakıcam artık yazlık alcam sanırım mont ve eldiveni. kaskın large olanını denedim bugün ayaküstü. sanki fazla sıkı gibi geldi ama emin olamadım tam. ölçü 59 çıktı. large bedeni önerdi bayi. mt revenge biraz geniş alın diyordu herkes okuduğum incelemelerde. ama hazır ölçülere bakıyorum. onlarda 59 cm için large yazmış. napsam bilemedim
slm arkadaşlar. cbf 150 nin depo kapağını açınca orada bir gider değili var.yağmur suyu yada motor yıkarken oraya gelen suyun vs. tahliyesi için.ben motoru ikinci el almıştım.sonradan farkettim ki benim o gider tıkalı.içi pislik dolmuş.bir miktar temizledim ama içim rahat değil.onun hortumu vs.varmı. onu tam olarak temizlemek için grenajı sökmem gerekiyormu. vaktim olmadığı için tam detaylı bakamadım.yarın yada öbürgün detaylı bi temizlik yapacam oraya
Arkadaşlar hepinize selam. Nasip olursa pazartesi günü bende aranıza katılcam. Polis (yunus) bir abimizden 2016 model 3500 km de cbf 150 alıcam. Aynı gün mt revenge kask ve 4 mevsim korumalı bir mont da almak niyetindeyim. İzmirin torbalı ilçesinde yaşıyorum. Yaklaşık 3 bin km vitesli motor tecrübem var ama ehliyetsizim. 9 hazirana kadar kayıt olup 24 hazirandaki direksiyon sınavında ehliyeti de almayı planlıyorum. Motorsiklet ile hız yapmayı değil gezmeyi severim. 27 yaşındayım. nişanlımda çok seviyor. 50 km hızla dağ bayır gezdik şimdiye kadar. onada aynı ekipmanları alıp yola çıkma niyetindeyim. nacizane her tavsiyenize ve tecrübenize açığım. iyi temennilerinizi eksik etmeyin. Allah hepinizi kazadan beladan korusun. tekeriniz düz bassın
ince bir çelik tel ile temizleyebilirsin.