Bmw BMW F650 GS / Dakar Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 May 2014
Mesajlar
779
arkadaşlar böyle bi motor çaldıran var mı? yer istanbul. bi yedieminde denk geldim. özel mesajdan ulaşabilirsiniz









 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
184
99999 bin devirdim km sayacı sıfırladım. F650GS de nasıl sıfırlanır görün :)

796bd43dc135cd28e86e321c2ada8bb2.jpg


f9abaf18b55f02af58a94ac3b7e20d9c.jpg


bb1b29a970f5999e10f667b10d569ccc.jpg


fa5fc56f38f789ddf8461333a4df6d54.jpg
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
660
Belki basit bir soru olacak ama cevabi bulamadim; denedigim F650GS dakar modelinde elcik isitma kontrolu sag elde ortada yer aliyordu. Sahibinden ilanlara baktigimda bir kisminda sagda iki kontrol dugmesi var ama elcik isitma calisiyor yazilmis. Sormasi ayip bu elcik isitmalar nereden kontrol ediliyor?
 
Katılım
25 Nis 2008
Mesajlar
126
Belki basit bir soru olacak ama cevabi bulamadim; denedigim F650GS dakar modelinde elcik isitma kontrolu sag elde ortada yer aliyordu. Sahibinden ilanlara baktigimda bir kisminda sagda iki kontrol dugmesi var ama elcik isitma calisiyor yazilmis. Sormasi ayip bu elcik isitmalar nereden kontrol ediliyor?

yukarıdaki dakar ın gidonuna bakarsan sağda üstteki kırmızı olan stop, onun altındaki gri elcik ısıtma, en alttaki gri de marş düğmesidir.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
660
yukarıdaki dakar ın gidonuna bakarsan sağda üstteki kırmızı olan stop, onun altındaki gri elcik ısıtma, en alttaki gri de marş düğmesidir.

Iste, baktigim bazi ilanlarda sagda elcik isitma dugmesi yok. Sadece stop ve mars var. Ama ilan aciklamalarinda abs ve elcik isitma sorunsuz yazmislar. Bu arada baktiklarim dakar degil, bunun etkisi olur mu?
 
Katılım
25 Nis 2008
Mesajlar
126
Iste, baktigim bazi ilanlarda sagda elcik isitma dugmesi yok. Sadece stop ve mars var. Ama ilan aciklamalarinda abs ve elcik isitma sorunsuz yazmislar. Bu arada baktiklarim dakar degil, bunun etkisi olur mu?

2004 ve sonrası modellerde elcik ısıtma standart diye biliyorum. 2004 altı bazı ilanlara baktığımda gösterge çevresinde bir takım düğme/switch ilaveleri gördüm. Belki bunlar elcik ısıtmayı sonradan taktırmışlardır. Sonuçta 30-400 tl arasında elcik ısıtma satın alıp her motora monte edebiliyorsun.

Dakar ve normal GS lerde herşeyin yeri aynıdır. Oradan bir fark çıkmaz.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
660
2004 ve sonrası modellerde elcik ısıtma standart diye biliyorum. 2004 altı bazı ilanlara baktığımda gösterge çevresinde bir takım düğme/switch ilaveleri gördüm. Belki bunlar elcik ısıtmayı sonradan taktırmışlardır. Sonuçta 30-400 tl arasında elcik ısıtma satın alıp her motora monte edebiliyorsun.

Dakar ve normal GS lerde herşeyin yeri aynıdır. Oradan bir fark çıkmaz.

Cevap icin tesekkurler. Demek ki sag kontrol dugmelerinde orta bossa, orijinal elcik isitma olma ihtimali yok denecek kadar az. Buyuk ihtinalle sonradan takilmis bir urun...
 
Katılım
25 Mar 2013
Mesajlar
48
Merhaba arkadaşlar,

Ben uzun süreler 250 cc ve altı motorlara bindim.

En son motorumuz inazumayı da sattıktan sonra hanımla f650 gibi bir motora heves ettik.

Acaba şu ilana bir göz atar mısınız?

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-orijinal-km-tertemiz-kazasiz-boyasiz-siyah-437344455/detay

Fiyat çok fazla mı? mesela 5 bin fazla verilse belki 2014-2015 model tenere alınabilir. Değer mi sizce?

Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Merhaba arkadaşlar,

Ben uzun süreler 250 cc ve altı motorlara bindim.

En son motorumuz inazumayı da sattıktan sonra hanımla f650 gibi bir motora heves ettik.

Acaba şu ilana bir göz atar mısınız?

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-orijinal-km-tertemiz-kazasiz-boyasiz-siyah-437344455/detay

Fiyat çok fazla mı? mesela 5 bin fazla verilse belki 2014-2015 model tenere alınabilir. Değer mi sizce?

Şimdiden teşekkürler.

Açıkcası fiyat yüksek geldi,
Ama ne yalan söyleyim motor çok temiz,
Burda tenere ile kıyaslayacaksanız hemde 2 kişi binmek istiyorsunuz,
Boyunuz ve tercihiniz de önemli,
zira f650 daha yol kabiliyeti yüksek bir motor,
Ama tenerenin arazi kabiliyeti daha fazla.
 
Katılım
25 Mar 2013
Mesajlar
48
Açıkcası fiyat yüksek geldi,
Ama ne yalan söyleyim motor çok temiz,
Burda tenere ile kıyaslayacaksanız hemde 2 kişi binmek istiyorsunuz,
Boyunuz ve tercihiniz de önemli,
zira f650 daha yol kabiliyeti yüksek bir motor,
Ama tenerenin arazi kabiliyeti daha fazla.

hmm, biz daha yolda binmek için alacağız.

* iki kişi binmek için f650 daha mı uygundur bu kısmını anlayamadım?

* Boy 1.74 bu arada. (sanırım boy tenere'de sıkıntı yaratıyor doğru mu?)

* Peki, pazarlık işlerinden de pek iyi değilim ama, fiyatı yüksek derken bu motorların temizine ne kadar verilir?

Sizi yakalamışken sorayım :)

teşekkür ederim.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
hmm, biz daha yolda binmek için alacağız.

* iki kişi binmek için f650 daha mı uygundur bu kısmını anlayamadım?

* Boy 1.74 bu arada. (sanırım boy tenere'de sıkıntı yaratıyor doğru mu?)

* Peki, pazarlık işlerinden de pek iyi değilim ama, fiyatı yüksek derken bu motorların temizine ne kadar verilir?

Sizi yakalamışken sorayım :)

teşekkür ederim.

Açıkcası şöyle söyleyim,
yaklaşık 1 ay kadar önce samsundan satılık sarı bir f650 vardı ve gayet temiz olmakla birlikte fiyatı 11500 dü ama kmsi 50.000 civarıydı,
bunu baz aldığımızda neredeyse 2 katı bir fiyat söz konusu,
kaldıki 12 liralık bir f650 alıp da sıfırlamak bundan daha ucuza gelir iyi bir usta ile :)
iki kişi içinse bende eşimle kullanıyorum günlük 400km lere varan sürüşlerimiz oldu tek sorun selenin rahatsızlığı ki bunuda koyun postu yada jel sele vs ile çözebilirsiniz. Bu arada 1.90 boy benim siz daha rahat olursunuz.
tenere de çok beğendiğim bir motor ama artçılı kullanmak nasib olmadı.Yanlız rüzgarizinde.com serkan deli gibi bindi.
BEnim tercihim o meblalara çıktıktan sonra tenere daha yeni bir motor absli alınabilir,
ama ben 13-15 e bir f650 alır kalan parayıda gezmeye harcarım da diyebilirsiniz.
Benim tercihim 2. si olacaktır :)
 
Katılım
26 Eyl 2015
Mesajlar
956
O parayı o motora kimse vermez, hayal aleminde biraz satıcı.İstediği kadar temiz olsun, 12 yaşında bir motoru sadece devir daim keçesi ve debriyaj balatasi ile yürütemezsiniz.Üzerinde bulunan birçok parçanın değişmesi lazım özellikle hortumlar, yakıtın ve suyun geçtiği tüm hortumlar değişmeli.Bilyeler değişmeli, hem on hem arka amortisörün zamanı yakındır bunlar pahalı bakımlar.

Yani işin özü, satıcı bu işlerden anlamayan, borusana gitmekle isin bittiğini sanan yüzeysel bakan biri, zaten bu yüzden saçma bir fiyat yazmış.

Motorun ederi 16 en fazla.Çünkü alıp değişmesi gerekenler değiştiği takdirde yine size 20 ye gelecek.

Bu tarz motorları bu yıl da olan motorları alıp binecekseniz, motoru sıfırdan iyi bir ustaya toplatmanız çok daha mantıklı.Neden satıcıya güvenmek zorundasınız ki, mantıklı bir fiyat ile alıp önünden arkaya komple söküp motor da dahil, tüm bilya keçe conta takoz ve hortumlar değişirseniz emin olun daha mantıklı daha ucuz iş yapmış motorun tüm durumunu da görmüş olursunuz.

Benim önerim eğer bu bütçelere çıkabiliyorsaniz Tenere veya Nc700-750 dir.
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
251
arkadaslar ilandaki motosikletin sahibi ile manavgat motosiklet festivalinde tanismistim.festivale gelirken brandasiyla gelip uzerini ortecek kadar hassas birisi. motosikleti cok temiz kullandigina eminim. o zaman benim de f650 gs im vardi, uzun uzun sohbet etmistik. ben 2005 model 20000km olanini 1,5 yil once 17500e sattim. cok temiz ve bakimlari aksatilmamis bir motosikletti. sonrasinda keske satmasaydim dedim ama artik alan agabeyime gule gule kullansin diyorum. fiyat abarti degil fakat pazarlik yapilabilir bence.13-14 seviyesinde alinacak motosikletlerle kiyas yapmayin. bu arada ilandaki motosikletin sahibi ile tanistigim gunden sonra bir irtibatim olmamistir. ilan ile hicbir sekilde iliskili degilim.
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
184
O parayı o motora kimse vermez, hayal aleminde biraz satıcı.İstediği kadar temiz olsun, 12 yaşında bir motoru sadece devir daim keçesi ve debriyaj balatasi ile yürütemezsiniz.Üzerinde bulunan birçok parçanın değişmesi lazım özellikle hortumlar, yakıtın ve suyun geçtiği tüm hortumlar değişmeli.Bilyeler değişmeli, hem on hem arka amortisörün zamanı yakındır bunlar pahalı bakımlar.

Yani işin özü, satıcı bu işlerden anlamayan, borusana gitmekle isin bittiğini sanan yüzeysel bakan biri, zaten bu yüzden saçma bir fiyat yazmış.

Motorun ederi 16 en fazla.Çünkü alıp değişmesi gerekenler değiştiği takdirde yine size 20 ye gelecek.

Bu tarz motorları bu yıl da olan motorları alıp binecekseniz, motoru sıfırdan iyi bir ustaya toplatmanız çok daha mantıklı.Neden satıcıya güvenmek zorundasınız ki, mantıklı bir fiyat ile alıp önünden arkaya komple söküp motor da dahil, tüm bilya keçe conta takoz ve hortumlar değişirseniz emin olun daha mantıklı daha ucuz iş yapmış motorun tüm durumunu da görmüş olursunuz.

Benim önerim eğer bu bütçelere çıkabiliyorsaniz Tenere veya Nc700-750 dir.



Yazdıklarınıza katılıyorum, F650GS almak istiyorsanız, iyi bir ekspertizden geçirilmiş olması önemli, F650GS kullanıyorum,çokça tecrübeye sahibim, istanbuldaysanız size yardımcı olmaya çalışırım.
 
Katılım
25 Mar 2013
Mesajlar
48
Yazdıklarınıza katılıyorum, F650GS almak istiyorsanız, iyi bir ekspertizden geçirilmiş olması önemli, F650GS kullanıyorum,çokça tecrübeye sahibim, istanbuldaysanız size yardımcı olmaya çalışırım.

keşke istanbulda değilim malesef :(

genel olarak söylenenlere bakarsak, eski motorun problemi çok olur ve iyi bir usta gerekiyor. Teknik bilgiye haizim ama elimden iş gelmez.
öyle tanıdık falan usta da yok :D

o yüzden ben en iyisi gideyim tenere falan alayım krediyle.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst