Yazıcılar

Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
Konunun yeri burası değil biliyorum. Ama burda daha çok kişi görür diye buraya açtım
Yazıcı alacağım maksimum bütçe 150 TL. Alacağım yazıcı tarayıcılı olacak. Bundan 5 sene önce falan canon mp480 yazıcı almıştım. O zamanda fiyatı 150 TL. Kartuşlar bitince bozuldu ve kartuşları tanımamaya başladı. Yine aynı yıl içinde gidip orjinal kartuşlar 90 TL verdim. Kartuş boyasını bitince gidip dışarda doldurttum.doldurduktan sonra yazıcıdan 5-10 çıktı alınca makina tekrar tanımamaya başlayarak u051 hatası vermeye başladı. Şimdi yazıcının kartuş fiyatlarına baktım. 2 kartuşun fiyatı 180 TL. Canondan dilim yandığı için hp almaya karar verdim. Kartuş boyası bitse bile ben kendim şiringayla dolduracağım. Uzun lafın kısası HP 2135 çok fonksiyonlu yazıcı almayı düşünüyorum. Ama bunun kartuşları demoymuş. Yani tamamen dolu değilmiş. Birde bu kartuşlar neden bozulur. Doldururken püf noktası nedir. Bilen biri bilgilerini paylaşabilir mi
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Yeni yazıcılarda çip koyuyorlar, doldurma ya da sahte kartuşu tanıyor ve sorun çıkartıyor.
 

ahe

Katılım
16 Eyl 2013
Mesajlar
990
donanım haber gibi olmaya başladı canım forumum :pale:
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Bitmeyen kartuşlu yazıcılar var.Goole bitmeyen kartuş yada biri beni bitirsin yaz çıkar.Arada boşta olsa çıktı al ki donmasın kartuşları.
 
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
Yeni yazıcılarda çip koyuyorlar, doldurma ya da sahte kartuşu tanıyor ve sorun çıkartıyor.

eski yazıcının kartuşlarıda çipliydi. Kartuşa dolum yaptıktan sonra mürekkebi tanımadığı için iptal tuşuna 5 sn basılı tutunca yazdırmaya devam ediyordu

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:56 ----------

Bitmeyen kartuşlu yazıcılar var.Goole bitmeyen kartuş yada biri beni bitirsin yaz çıkar.Arada boşta olsa çıktı al ki donmasın kartuşları.

Onları biliyorum ama hortumlu olduğu için devamlı kullanılmadığında hortum hava yapıyor yada kartuşlar yazıcının içine boya akıtıyor
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Ben kullanıyorum.Kartuşların içine şırıngayla basıyorum çok sayfa basacaksam arkadan devam ediyor.Az sayıda baskı yaparsan yada baskı yapmadan çok beklersen borudaki boya geri kaçıyor.Ben kartuşa arada basarak kullanıyorum
 
Katılım
11 Eyl 2016
Mesajlar
62
2009 da lexmark yazicim vardi cok memnumdum kalitesinden ama kartus bitti mi orjinali hem pahali hem bulmasi kolay degildi. Mecburen doldurmaya basladim malum yerlerde ama binbir turlu sikintisi oluyor oyleki, bazen adam veriyor kartusu daha alirken elinde hissediyosun yarisini bile doldurmamis. 2014 te yeni bilgisayar alinca yaninda hp 2515 yazizci verdiler (tarayicisi da var fotokopi de cekiyor, renkli) modeli yuksek degil ama isi goruyor. Hp nin en guzel yani orjinal kartusunun ucuz olmasi 40tl civari, bence tek bir kotu yani var fotograf kagitlarini algilamiyor. F/p acisindan tavsiye ederim hani yazicilarin ybr si desem yeridir :)
Not: cok sayfa cikti alacakcam fotokopiciye gidiyorum zaten 4 5 tllik seye yarim kartus gidebiliyor
 
Katılım
31 Ocak 2017
Mesajlar
23
Bitmeyen kartuş sistemi var yazıcının yanına mürekkep tankı yapıyorlar bittikçe ordan ekliyorsun böyle birşey alabilirsin yada aldığın yazıcıya taktırabilirsin biraz araştırırsan kafana yatacaktır.
 
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
Bitmeyen kartuş sistemi var yazıcının yanına mürekkep tankı yapıyorlar bittikçe ordan ekliyorsun böyle birşey alabilirsin yada aldığın yazıcıya taktırabilirsin biraz araştırırsan kafana yatacaktır.

Onları biliyorum ama uğraşmak istemiyorum. Hp yazıcılarının kartuşları biraz daha uygun olduğu için hp nin yazılarına bakıyorum
 
Katılım
31 Ocak 2017
Mesajlar
23
Kartuş olayı her türlü problem sürekli bir bitme girişiminde ama yinede sen bilirsin tank olayı benim kafama yatıyor yakınlarda bende alacağım bir tane tonerli falan olanları var pek anlamam ama bir tanede o türlere bak istersen zamanında bir tane Hp yazıcı bende vardı pek memnun kalmamıştım.
 
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
298
Hp lazerjet 1018 kullaniyorum senelerdir bozulmadi. Renksiz, hizli yaziyo. 24tl ye kartus almistim 1000sayfa yazdi hala kalitede dusus yok, rahatim. Bozulsa bulursam 2. Elini alirim :)
 
Katılım
25 Nis 2017
Mesajlar
48
Dostum A101de satılan yazicidan aldım. E E404 modeli. (E404, E414, MG2550 modelleri aynı anakarta sahip olduğu için ucu içinde geçerli) 450 sayfa sonra kartuş bitti. İnternette ki resetleme videolarina göre reset attım aktif olarak kullanıyorum. İnternetten de 15 tl kartuş doldurma seti aldım. Tek doldurusta min 400 sayfa çıktı alıyorum. Şimdiye kadar 2500 küsür sayfa çıktı aldım sıkıntı yok. Kendini amorti etti bana yetti. Çok çıktı alavaksam yoğunluğu dusurerek kullanıyorum 600 sayfaya kadar gideri var. Fotoğrafta çıkarıyorum. Çok güzel kaliteli çıkarıyor. Bana göre f/p ürünü. Geçen hafta 130 tl miydi neydi bilgine.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2017
Mesajlar
48
Ha bu arada bugün birde fotokopi makinesi aldım. İkinci el, pazarlıkla 150 tl indirdim aldım. Samsung marka modelini hatırlamıyorum. Bildiğin büyük fotokopi makinası. Eğer öyle ikinci el bulabilirsen düşünebilirsin istersen.
 
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
hıhahahaa :mrgreen: daha duur bunlar iyi günler. incı sözlük dönemine girmedik

donanım haber gibi olmaya başladı canım forumum :pale:

Burda ki amaç kullanan tavsiye eden biri vardır diye bilgi almaya çalışıyorum. Baktın konu seni ilgilendirmiyorsa cevap yazma!


Dostum A101de satılan yazicidan aldım. E E404 modeli. (E404, E414, MG2550 modelleri aynı anakarta sahip olduğu için ucu içinde geçerli) 450 sayfa sonra kartuş bitti. İnternette ki resetleme videolarina göre reset attım aktif olarak kullanıyorum. İnternetten de 15 tl kartuş doldurma seti aldım. Tek doldurusta min 400 sayfa çıktı alıyorum. Şimdiye kadar 2500 küsür sayfa çıktı aldım sıkıntı yok. Kendini amorti etti bana yetti. Çok çıktı alavaksam yoğunluğu dusurerek kullanıyorum 600 sayfaya kadar gideri var. Fotoğrafta çıkarıyorum. Çok güzel kaliteli çıkarıyor. Bana göre f/p ürünü. Geçen hafta 130 tl miydi neydi bilgine.

Kartuşu bozmadan doldurabilmek için püf noktası nedir
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2017
Mesajlar
48
Burda ki amaç kullanan tavsiye eden biri vardır diye bilgi almaya çalışıyorum. Baktın konu seni ilgilendirmiyorsa cevap yazma!




Kartuşu bozmadan doldurabilmek için püf noktası nedir
Dostum, ben normal siringa ile üstündeki delikten yavas yavas mürekkebi dolduruyorum baska bisi yapmıyorum. Birde kartusun çip yerine ve mürekkep Püskürtme yerine hiç dokunmuyorum. Eger yazıcı doldurduktan sonra hata veriyorsa yazıcıya hard reset atıyorum.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
canon pixma 170 tlye hepsiburadadan almıstım
tum ısını gorur
tavsiye ederim link banayım bulursam editlerim



Canon Pixma E404 Tarayıcı + Fotokopi + Yazıcı
 
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
Canondan dilim yandığı için canona bulaşmak istemedim. Bugün hp 2136 siparişi verdim. Yorum yazan herkese teşekkür ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst