- Katılım
- 11 Eki 2014
- Mesajlar
- 602
- Konu Yazar
- #1
Cümleten selamun aleyküm.
Geçen hafta başıma gelen olaylardan birini sizinle paylaşmak ve düşüncelerinizi almak istiyorum.
Çalıştığım şirkette motosiklet kullanan çalışanlar var coğu 250cc üstü ve ktm , yamaha , honda kullananlar , iş çıkısı üzerime eldivenimi montumu dizliğimi kaskımı taktım ve bi grup geldi sende ne var dediler bende mondial 100mg superboy var dedim ve hmm bu kadar giyinme e gerek yoktu diyip kapının oraya gittik ben motoruma onlarda motoruna bindiler ve şöyle aşalayıcı gözlerle izlediler , demek istediğim daha öncede bu tarz tepkilerle karşılaştığım oldu fakat insanların bu şekilde üstelik motosiklet sürenlerin böyle tepki göstermesi beni üzdü siz ne düşünüyorsunuz böyle insanlara karşı , ( ne yani düşük cc diye ekipman giymeyekmi ) diyesim geliyor.
Geçen hafta başıma gelen olaylardan birini sizinle paylaşmak ve düşüncelerinizi almak istiyorum.
Çalıştığım şirkette motosiklet kullanan çalışanlar var coğu 250cc üstü ve ktm , yamaha , honda kullananlar , iş çıkısı üzerime eldivenimi montumu dizliğimi kaskımı taktım ve bi grup geldi sende ne var dediler bende mondial 100mg superboy var dedim ve hmm bu kadar giyinme e gerek yoktu diyip kapının oraya gittik ben motoruma onlarda motoruna bindiler ve şöyle aşalayıcı gözlerle izlediler , demek istediğim daha öncede bu tarz tepkilerle karşılaştığım oldu fakat insanların bu şekilde üstelik motosiklet sürenlerin böyle tepki göstermesi beni üzdü siz ne düşünüyorsunuz böyle insanlara karşı , ( ne yani düşük cc diye ekipman giymeyekmi ) diyesim geliyor.