İnsanların Küçük cc hor görmesi

Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Cümleten selamun aleyküm.
Geçen hafta başıma gelen olaylardan birini sizinle paylaşmak ve düşüncelerinizi almak istiyorum.
Çalıştığım şirkette motosiklet kullanan çalışanlar var coğu 250cc üstü ve ktm , yamaha , honda kullananlar , iş çıkısı üzerime eldivenimi montumu dizliğimi kaskımı taktım ve bi grup geldi sende ne var dediler bende mondial 100mg superboy var dedim ve hmm bu kadar giyinme e gerek yoktu diyip kapının oraya gittik ben motoruma onlarda motoruna bindiler ve şöyle aşalayıcı gözlerle izlediler , demek istediğim daha öncede bu tarz tepkilerle karşılaştığım oldu fakat insanların bu şekilde üstelik motosiklet sürenlerin böyle tepki göstermesi beni üzdü siz ne düşünüyorsunuz böyle insanlara karşı , ( ne yani düşük cc diye ekipman giymeyekmi ) diyesim geliyor.
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
128
Kaedes bu isler boyle ya.1000liklerle 600luklerde 250 likleri kazimaz.250 likler 100lukleri 100 lukler ve tumu cg cileri kazimaz.kisir dongu gibi.dun manisa yaptim.yolda bisuru motorcuya slm verdim.slamima tek karsilik veren benim motorun aynisiydi.ekipmani baskalari icin degil kendimiz icin giyiyosak sikinti yok.takilmamak lazim
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
Ben şahsen R1 süren adamı da ciddiye almıyorum ekipmanı olmadığında. Ekipmanı varsa da hep selam vererek geçerim motorun ne olduğuna bile bakmam. Olay cc de değil kafada bitiyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bunlar kız da vermezler 100cc motosikleti olana...
 
Katılım
14 Eki 2014
Mesajlar
161
Abi ne takiyon bos ver. Veren allah bir gun alir.kimseyi horgormeyeceksin bu dunyada..asil insanlar azdir dunyada.hic takilma .gerisi sonradan gorme. maasli calisip 250 lik motorla havami atilirmis.
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Aynı şeyi birçok kez yaşıyorum.
Şehir içi için 2008 model YBR zevk olarak ta r1 kullanıyorum. YBR ile full deri dainese kıyafet ile trafiğe çıktığımda herkes aşağılayıcı gözlerle bakıyor. Motorcular desen altında CBR 250 olan üniversite bebeleri gaza gelip ışıktan kalkınca redline ile vites değiştirerek bana fark atıyor. Benden bir tık yukarı da motosiklet sürücüleri genelde hiç bakmıyor. Tabi arada versys650 vstromcu abiler selam veriyor ama onun dışında saygı görmüyorum.

Yalnızzzz, r1 ile çıkınca litrelik 4 silindir + two brothers egzoz ile tüm gözler üstümde oluyor. Çenesi açık kask giyen hatunlar bile ışıklar da gülümsüyor.

Vallahi heryerde para konuşuyor sevmiyorum bu dünyayı ve sahte insanları :)
 
Katılım
30 Ocak 2017
Mesajlar
241
Arkadaş,geçen gün açılan, scooter kullananlar neden küçümseniyor konusunu almış kendisine uyarlamış, kanal reklamida yapmış gitmiş.
Millet de adama teselli veriyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
569
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Babadan oğula nesil onlar takma. Ekipmansız motosiklete binmek, korunmasız ilişkiye girmek demek, ne olacağı hiç belli olmaz.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
yolda kalınca senden yardım isteyecekler. iki gün mahçup olup normale dönecekler
 
Katılım
1 Ağu 2016
Mesajlar
186
İnsanlardan hoşlanmıyorum,mobilet kullananda hayabusa kullananda bir gözümde. Yeterki aklı başında kullanıp ekipman giymiş olsun. Bizde de 7 senedir çinli motoran mt150 kullanıyoruz. Şehir içinde işimizi fazlasıyla görüyor. Arada uzun yolda yapıyoruz onda da yetiyor. Ne yani gidip hava olsum diye şehiriçinde kullanmalık 1000lik mi alalım?
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Cümleten selamun aleyküm.
Geçen hafta başıma gelen olaylardan birini sizinle paylaşmak ve düşüncelerinizi almak istiyorum.
Çalıştığım şirkette motosiklet kullanan çalışanlar var coğu 250cc üstü ve ktm , yamaha , honda kullananlar , iş çıkısı üzerime eldivenimi montumu dizliğimi kaskımı taktım ve bi grup geldi sende ne var dediler bende mondial 100mg superboy var dedim ve hmm bu kadar giyinme e gerek yoktu diyip kapının oraya gittik ben motoruma onlarda motoruna bindiler ve şöyle aşalayıcı gözlerle izlediler , demek istediğim daha öncede bu tarz tepkilerle karşılaştığım oldu fakat insanların bu şekilde üstelik motosiklet sürenlerin böyle tepki göstermesi beni üzdü siz ne düşünüyorsunuz böyle insanlara karşı , ( ne yani düşük cc diye ekipman giymeyekmi ) diyesim geliyor.

insanlar her şeyi hor görüyorlar ve karşısındakini aşağılıyorlar çünkü kendileri aşşağılık olduğu için bunu bastırmak adına karşıdakini aşağılıyorlar.

millet kafayı yemiş hiç bu mevzuyu düşünmeyin bile, daha öncede söyledim çok ahlaksız terbiyesiz saygısız bir topluma sahibiz.

hani nutella reklamındaki gibi kaslı biri olup o motora binseniz o zaman hayran kalırlar ve onlarda 100mg superboy almak isterler ne bilim aga :D özenti halkımız özenti! kişilik yok ulen anla işte :)

dünyalılardan tiskiniyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
152
Salla gitsin istediklerini düşünsünler , desinler... Ben 1000likte olsa 1000lükte olsa ekipmanı olmayan adamı ciddiye almayı bırak salağa bak diyorum. Ama ekipman giyene herzaman saygım vardır. Burada 100lük motora full ekipman binen bir abi var her gördüğümde helal olsun diyorum.
 
Katılım
29 Mar 2017
Mesajlar
72
Daha demin bi dugun konvoyuna eslik edip geldim. En dusuk cc de bendim bi de kanuni seyhanli bi arkadaş vardi. Konvoyda 600f de vardi. Sakayla karışık girgir yaptik ama kimse bizi hor gormedi.Hatta gelini almaya giderken cocuklardan biri benim motoru begendi dedim oglum kuba lan bu bak pulsarlar var cbr var onlara bak yok abi bu daha güzel dedi ben de sasirdim :D İnsani bozmak kolay gerek yok bos insanlarla ugrasmaya. O birazda kafada bitiyor. Muhatap olmaniza gerek yok. Bilinçli olarak suruyosunuz daha iyisi var mi.
 
Katılım
15 May 2017
Mesajlar
33
Ben onları çocukluğundan beri tanırım . Hepsi lise 1 e giderken 1000rr ile başlamıştı motosiklete
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst