- Katılım
- 2 Haz 2014
- Mesajlar
- 150
- Konu Yazar
- #1
dun gece 22.15 22.30 arasinda ortakoyden besiktasa gidis yonunde besiktasta tam o fotokopicilerin baskicilarin ordan isiklardan saga girdim barbarosa cikmak icin.
isiklarda bekliyorum. artcim var. kiz arkadasim. onumde husqvarna bir cross motor. plakasinda husqvarna yaziyordu bi kosede. belki sadece stickedir. egsozlu gurultulu falanli bisey.
yesil yandi kalktik. bu herif cildirdi. teker falan biseyler. basti gitti.
buraya kadar hadi neyse. hos degil ama yol bos gibiydi falandi filendi. genctir yapar dedik. hepimiz aziyoruz ara ara.
bi sonraki isiklarda durduk. herife bakmadim bile. ilgilenmedim.
yesil yandi kalktik, ben 80e 90a falan ciktim sanirim, gectim soldan gidiyorum. herifin baya onundeyim.
herif tek tekerde arkadan geliyor, biraz dibimizden gecti. sellektor yaptim ama herifi kovalamadim. iki kisiyiz, sakin kalmaya calistim. ozellikle mi yapti bilmiyorum. plakaya bakmak falan hic kafa basmadi o sirada. basip herife yetismeyi dusundum ama sonra vazgectim. normal devam ettim.
trafikte teker hos degil. hadi yaptin ... git baska seritte uzakta yap. bizi neden tehlikeye atiyorsun.
o motor bi gun kafana gecerse sana solmus bi gul birakacagim. seni cilgin, murat kekilli sarkisi seni.
not: dalga gectigim kisimlarda aslinda icimden kufur ettim ama boyle yazmak daha eglenceli.
isiklarda bekliyorum. artcim var. kiz arkadasim. onumde husqvarna bir cross motor. plakasinda husqvarna yaziyordu bi kosede. belki sadece stickedir. egsozlu gurultulu falanli bisey.
yesil yandi kalktik. bu herif cildirdi. teker falan biseyler. basti gitti.
buraya kadar hadi neyse. hos degil ama yol bos gibiydi falandi filendi. genctir yapar dedik. hepimiz aziyoruz ara ara.
bi sonraki isiklarda durduk. herife bakmadim bile. ilgilenmedim.
yesil yandi kalktik, ben 80e 90a falan ciktim sanirim, gectim soldan gidiyorum. herifin baya onundeyim.
herif tek tekerde arkadan geliyor, biraz dibimizden gecti. sellektor yaptim ama herifi kovalamadim. iki kisiyiz, sakin kalmaya calistim. ozellikle mi yapti bilmiyorum. plakaya bakmak falan hic kafa basmadi o sirada. basip herife yetismeyi dusundum ama sonra vazgectim. normal devam ettim.
trafikte teker hos degil. hadi yaptin ... git baska seritte uzakta yap. bizi neden tehlikeye atiyorsun.
o motor bi gun kafana gecerse sana solmus bi gul birakacagim. seni cilgin, murat kekilli sarkisi seni.
not: dalga gectigim kisimlarda aslinda icimden kufur ettim ama boyle yazmak daha eglenceli.
Son düzenleme: