Allah o husquvarnaların evine ateşler salsın. Bitanesi var bunun tuzlada, silip sollar güzel motorları. Yemin ediyorum 5 cm falan var, bilerek yapıyor. Nasıl bir hiçliktir, yokolmuşluktur çözemedim. Birde egzozu var adamın ciğerini deşiyor. Burayı okuyorsan, umarım yanarak ölürsün kardeşim.
Asıl sendeki nasıl bir hiçliktir?
Cümleye bak, Husqvarna kullananın evine ateşler salsınmış.
Kardeş Allah senin evine ocağına ates salsın inşallah, hiç varlığından bile haberdar olmadigin insanlara beddua ediyosun.
Şimdi espri yaptım gibi bi cümle kurarsın aman ha !
Benim yanından geçende r1 silmece geçti, o zaman bütün yamaha sürenler gebersin bu mudur yani ?
Allah bizim evimize ateşler salmadan once sana akil fikir salsın.
O bahsettiğim egzoz büyük ihtimal 2 zamanlı olduğu icin öyle kulağına tecavüz ediyor, iyi ediyor.
O egzoz varya o egzoz..
FMF o egzozun markası kardeşim..FMF...