Yamaha Yamaha YZF R1 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Nis 2017
Mesajlar
4
Arkadaşlar merhaba

R1 ile ilgili tamirci arayışı olan arkadaşlarımız için Ümraniye sanayide Ergün ustayı tavsiye edebilirim.
Kendisi 35 yıllık ustadır ve başta R1 olmak üzere her türlü büyük motorlar da hem fiyat hem işçilik konusunda rakipsizdir.

ERGÜN USTA
ÜMRANİYE SANAYİ SİTESİ
T BLOK NO 51
 
Katılım
18 May 2017
Mesajlar
50
Merhaba arkadaşlar, forumda aranıza yeni katılmış bulunmaktayım. Şöyle bir sorum olacaktı tuhaf karşılayanlar olabilir :) Daha önce motosiklet deneyimim olmadı ancak eğitim,evrak işlerini halledip 2008-2014 arası bir model almayı planlamaktayım. Sizce benim gibi deneyimsiz birinin ilk motorunun R1 olması mantıksızmıdır?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar, forumda aranıza yeni katılmış bulunmaktayım. Şöyle bir sorum olacaktı tuhaf karşılayanlar olabilir :) Daha önce motosiklet deneyimim olmadı ancak eğitim,evrak işlerini halledip 2008-2014 arası bir model almayı planlamaktayım. Sizce benim gibi deneyimsiz birinin ilk motorunun R1 olması mantıksızmıdır?

bende r1 yok hocamda başlangıç için ideal motorlardan biridir.verdiği güven, görüntüsü ,gaz tepkisiyle sesiyle motora sevdirir.şimdiden hayırlı olsun
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Bugun bende soruya farklı bir cvp vermek istedim. R1 yok bende s triple var daha ufak fena değil gücü kuvveti tabi r1 kdr değil.

Bence r1 baslangic icin en uygun makinalardan biri. Gaz tepkisi kolay kontrol rahat veya H2 kawa oda olabilir.
 
Katılım
18 May 2017
Mesajlar
50
Sayenizde aldım gazı :) İlk motorum hayırlısıyla R1 olacak, sorumu yanıtladığınız için sağolun
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Hadi hayırlı olsun. Kapalı alanda çalış :) ve son bir tavsiye,forumda yenisin , Ahmet isminde kıymetli bir arkadaşımız var. R1 ile yaptığı kaza sonunda felç geçirdi,çok güzel bir yazim , anlatımı var.

Okumanı tavsiye şiddetle tavsiye ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:34 ----------

Burak,biraz daha gaz versek f16 alır mı ne dersin :) ne yapsak
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Onun aşkı bana extra large bana extra large bana extra large
Giydim ama benim boyum kaç benim kilom kaç
Daha benim yaşım kaç :sunny:

Onu çok sevmek söyle neye yarar
Yapıştırırsın o bir daha kırar :mrgreen:
Söyledim sana o bir şey olmaz dedi
Gezindim bulamadım onun gibisini :santa:
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
1,836
Bunların yeni çıkanları çift silindire mi düşmüş ? youtube da birisi r1 etiketiyle video koymuş milleti trollüyor sanıyorum r25 le fıtı fıtı.
 
Katılım
10 Mar 2017
Mesajlar
178
Bugun bende soruya farklı bir cvp vermek istedim. R1 yok bende s triple var daha ufak fena değil gücü kuvveti tabi r1 kdr değil.

Bence r1 baslangic icin en uygun makinalardan biri. Gaz tepkisi kolay kontrol rahat veya H2 kawa oda olabilir.

Lan dedim n'oluyor! "H2 kawa da olabilir"'i okuyunca anladım :D
 
Katılım
8 Nis 2009
Mesajlar
1,023
Bunların yeni çıkanları çift silindire mi düşmüş ? youtube da birisi r1 etiketiyle video koymuş milleti trollüyor sanıyorum r25 le fıtı fıtı.

Hayır, 4 silindir fakat Crossplane diye tabir edilen motor teknolojisinden dolayı ateşleme bilindik dört silindirliler gibi değil yani neredeyse iki silindir, iki silindir patlama yapıyor gibi düşünebiliriz (2-3-1-4) dolayısıyla ses çift silindir gibi çıkıyor.



Video daha açıklayıcı olacaktır.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Hayır, 4 silindir fakat Crossplane diye tabir edilen motor teknolojisinden dolayı ateşleme bilindik dört silindirliler gibi değil yani neredeyse iki silindir, iki silindir patlama yapıyor gibi düşünebiliriz (2-3-1-4) dolayısıyla ses çift silindir gibi çıkıyor.

https://www.youtube.com/watch?v=oEXUrO5wYcE


Video daha açıklayıcı olacaktır.

normal 4 silindir motorlarda iki iki patlıyor yani bu biraz verimsizdi ve bunun yerine her piston farklı zamanlarda patlarsa verim dahada artacaktı.

belki komik olabilir fakat şöyle bir örnek vermek istiyorum; at 4 nala koşarken hiç dikkat ettiniz mi? atların ayaklarına piston diyelim. atların 4 pistonu var fakat hepsi farklı zamanlarda iş görüyor. peki iki iki koşmaya çalışsaydı bu kadar verimli olabilir miydi?

videoda daha iyi anlayacaksınız;


not: ne için alıntı yaptım bilmiyorum.

şuraya bak :D r1 başlığındayız ama r1 kullananlardan çok kullanmayanlar mesaj yazıyor :D
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2017
Mesajlar
50
R1 ve kawa H2 modellerini başlangıç için öneren kardeşlerimin alacağı olsun, espri olarak kabul ediyorum :) Ha ozaman neden sordun birader? diye soracak olursanız o zamanlar bu konuda çok yetersiz bilgilerim vardı ama şu an katıldığım düzenli sürüş eğitiminde kullandığım motorlar olsun, hocalarımın verdiği bilgiler olsun tüm bunları değerlendirdiğimde istenmeyecek sonuçlara ulaşacaktım muhtemelen.
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
R1 ve kawa H2 modellerini başlangıç için öneren kardeşlerimin alacağı olsun, espri olarak kabul ediyorum :) Ha ozaman neden sordun birader? diye soracak olursanız o zamanlar bu konuda çok yetersiz bilgilerim vardı ama şu an katıldığım düzenli sürüş eğitiminde kullandığım motorlar olsun, hocalarımın verdiği bilgiler olsun tüm bunları değerlendirdiğimde istenmeyecek sonuçlara ulaşacaktım muhtemelen.
Demek ki neymiş?
Okumak faydalı bir şeymiş.
Öyle zırt diye yazıp, pırt diye cevap beklemeyecekmişsin. Biraz araştırıp emek
verecekmişsin. ;)
 
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
1,118
R1 kullananların hepsi rahmetli mi oldu ? Nerde bu millet :mrgreen:
 
Katılım
24 Ocak 2018
Mesajlar
2
Bende de var, çok şükür ölmedik henüz...
2015 sonra R1 Hakkında merak ettiğiniz ne varsa sorabilirsiniz, seve seve yardımcı olurum.
MotorumdaKomple titanium SC PROJECT Egsoz, BMC Filtre ve Memento Mori'nin Bana Özel Custom yazılımı mevcut.
 
Katılım
21 Haz 2018
Mesajlar
1
S. Aleyküm 2005 R1 almak üzereyim ama çok fazla bir bileğiyle sahip değilim motor hakkın da sorunları neler sesi nasıl ? Bu model r1 alınır mı ? Bu yıl modelleri nasıl bileğisin olan var mı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst