Daelim Daelim Daystar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 May 2017
Mesajlar
26
daystarın yenisi gelirse büyük ihtimal şu anki rakamından 3-5 bin pahalıya gelir.. şu anki motorların geldiği dolar kuru 2014 olsa 2 tl falandır 2015 olsa 2.40 falandır 2015 nisan sonrası olsa 2.60 falandır...

şu anda dolar 3.60 ordan hesap edin aradaki farkı öyle 300 tl-500 tl bin tl oynamaz.. çok zor.. en az 3-5 bin oynar..

Benim motosikleti aldığım Fethiye deki bayi ve Ankara daki başka bir bayi her ikisi de 17.000 - 18.000 TL arasında olacak dediler.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
olabilir ötv ler arttı dolar arttı her şey arttı .. ama 17-18 bin gibi rakamlara satmalarıda imkansız ellerindeki leri bile 3 senede zor erittiler... 17-18 binden satıcakları motorlar 5 yıl ellerinde kalır..

şu anda bile sıfır satılanlar 2014 modeller falan hala.. o fiyatlara satılıcaksa bence hiç getirmesinler..
 
Katılım
4 May 2017
Mesajlar
26
olabilir ötv ler arttı dolar arttı her şey arttı .. ama 17-18 bin gibi rakamlara satmalarıda imkansız ellerindeki leri bile 3 senede zor erittiler... 17-18 binden satıcakları motorlar 5 yıl ellerinde kalır..

şu anda bile sıfır satılanlar 2014 modeller falan hala.. o fiyatlara satılıcaksa bence hiç getirmesinler..

Benim gördüğüm Türkiye de toplam 4 tane 2014 model sıfırı kalmıştı. Geçen hafta 1 tanesini ben aldım. 13.000 TL ye mal oldu. En büyük rakipleri GV250 ve Regal Raptor un fiyatları her ikisininde bugün itibariyle 14.000 TL den satılıyor. Onlarda 2016 model şu anda.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
regal daystara rakip olamaz şu anda daystarın tek rakibi gv250 dir.. aslında rakp diyoruzda onlar korede kardeş pazara sahipler burda bizimkiler garip bir rekabete sokdular onları.. mesela toptancı ve parçacıları bile hyo ile daelimin ortak..

aslında parkurları farklı hyo manuel genelde scooterı az var hatta sanırıma rtık hiç getirtmiyorlar yada üretmiyorlar daelimde esasen scootercı bir firma otomatik üstüne uzmanlaşmış proflaşmış bir firma.. yani pazarı hyo ile daelim bölüşmüşler kardeş payı etmişlerde bizimkiler garip bir rekabete sokuyor iki markayı..
 
Katılım
4 May 2017
Mesajlar
26
regal daystara rakip olamaz şu anda daystarın tek rakibi gv250 dir.. aslında rakp diyoruzda onlar korede kardeş pazara sahipler burda bizimkiler garip bir rekabete sokdular onları.. mesela toptancı ve parçacıları bile hyo ile daelimin ortak..

aslında parkurları farklı hyo manuel genelde scooterı az var hatta sanırıma rtık hiç getirtmiyorlar yada üretmiyorlar daelimde esasen scootercı bir firma otomatik üstüne uzmanlaşmış proflaşmış bir firma.. yani pazarı hyo ile daelim bölüşmüşler kardeş payı etmişlerde bizimkiler garip bir rekabete sokuyor iki markayı..

Tabi Regal rakip olamaz orası belli. Sadece 250 cc sınıfında aynı fiyata sahip motorlar o anlamda söyledim.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
daystar ve gv 250cc lik cruiser segmentinde bence pazarda tek şu anda..

daystarın sport cruiser bir görünümü var gv nin kült klasik chopper tarzı bir görüntüsü var..

aslında iki motorda klassmanları içinde çok farklı yerlerdeler..

Daystarı süren sport seviyordur gv ona çok hantal klasik gelebilir..
Gv yi sevende tam klasik kült chopper seviyordur onada daystar fazla sport gelebilir..

Aslında farkında değil insanlar ama iki marka pazarıda birbirlerine zarar vermiycek şekilde bölüşmüşler..

zaten sport seven gv ye bakmaz klasik seven sporta bakmaz para kore dışına çıkıcağına japona italyana almana çinliye gidiceğine kore içinde kalsın demişler sen sport üret ben klasikden devam ediyim 250 c.c de ..
 
Katılım
12 May 2016
Mesajlar
121
Benim gördüğüm Türkiye de toplam 4 tane 2014 model sıfırı kalmıştı. Geçen hafta 1 tanesini ben aldım. 13.000 TL ye mal oldu. En büyük rakipleri GV250 ve Regal Raptor un fiyatları her ikisininde bugün itibariyle 14.000 TL den satılıyor. Onlarda 2016 model şu anda.

O 4 taneden bir tanesini de ben aldım sanırım 2 ay önce :D
 
Katılım
8 May 2017
Mesajlar
11
O 4 taneden bir tanesini de ben aldım sanırım 2 ay önce :D

Bugun yine bayagi arastirdim ancak bulamadim daystar. ikinci el alternatifi de pek bulamadim. Ayrica fabrika Temmuz'un son haftasi gibi bir bilgi vermis, facebook grubundaki arkadaslardan aldigim bilgi kadariyla. Bayiler de Temmuz basi diyor. Yazi bitirmeden almak istiyorum, kafalar cok karisik :)
 
Katılım
8 May 2017
Mesajlar
11
@Felis Leo, On cami degistirecegini soylemistin ama bence gayet guzel duruyor :)

Fotografta sagda bulunan gibi yapmayi hayal ediyorum ben de on tarafi. Belki daha buyuk olabilir o bolum.

qDosxGM.jpg
 
Katılım
4 May 2017
Mesajlar
26
O 4 taneden bir tanesini de ben aldım sanırım 2 ay önce :D

Olabilir :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:21 ----------

Bugun yine bayagi arastirdim ancak bulamadim daystar. ikinci el alternatifi de pek bulamadim. Ayrica fabrika Temmuz'un son haftasi gibi bir bilgi vermis, facebook grubundaki arkadaslardan aldigim bilgi kadariyla. Bayiler de Temmuz basi diyor. Yazi bitirmeden almak istiyorum, kafalar cok karisik :)

Sahibinden.com ve n11.com da 2014 model sıfır Daystar var, bulamadım derken 2017 model olarak mı diyorsun

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:22 ----------

O 4 taneden bir tanesini de ben aldım sanırım 2 ay önce :D

Muayene tarihi ne olarak görünüyor, ithalat tarihinden itibaren 3 yıl diyorlar, tescil tarihinden itibaren değil. Benim ruhsat ve plaka bugün çıkacak, merak ediyorum muayene tarihini.
 
Katılım
4 May 2017
Mesajlar
26
Bende beyaz isterken siyah denk geldi nasip.

Genelde siyah bakıyordum, beyazını bulunca düşünmeden aldım. Ama şimdi iyi ki beyaz olmuş diyorum, gerçekten çok farklı görünüyor, resimlerinden daha güzel. 10 sn videosunu çektim, youtube a ekleyip buradan linkini paylaşıcam.
 
Katılım
8 May 2017
Mesajlar
11
Genelde siyah bakıyordum, beyazını bulunca düşünmeden aldım. Ama şimdi iyi ki beyaz olmuş diyorum, gerçekten çok farklı görünüyor, resimlerinden daha güzel. 10 sn videosunu çektim, youtube a ekleyip buradan linkini paylaşıcam.

Bekliyorum hocam, yine de aklima yatmaz beyaz gibi geliyor :)
 
Katılım
4 May 2017
Mesajlar
26
Bekliyorum hocam, yine de aklima yatmaz beyaz gibi geliyor :)

https://youtu.be/tXGfJf_qh-0

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:22 ----------

Youtubeda Motosiklet Aşkı kanalına yükledim, bir kaç tane de önceki motorumla video var

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:23 ----------

https://youtu.be/tXGfJf_qh-0

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:25 ----------

 
Katılım
12 May 2016
Mesajlar
121
Muayene tarihi ne olarak görünüyor, ithalat tarihinden itibaren 3 yıl diyorlar, tescil tarihinden itibaren değil. Benim ruhsat ve plaka bugün çıkacak, merak ediyorum muayene tarihini.

2014 model olduğu için, trafiğe çıkış tarihinden itibaren 1 ay içerisinde muayene yaptırmak gerekiyor.
 
Katılım
8 May 2017
Mesajlar
11
https://youtu.be/tXGfJf_qh-0

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:22 ----------

Youtubeda Motosiklet Aşkı kanalına yükledim, bir kaç tane de önceki motorumla video var

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:23 ----------

https://youtu.be/tXGfJf_qh-0

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:25 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=tXGfJf_qh-0

Beyaz da guzelmis gercekten ama yine de siyah diyorum :)

Boyle bir ilan buldum, gidip gorecegim sanirim.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-daelim-yaza-hazir-daystar250-takasli-mt-25-ile-419025949/detay/
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst