Oynadığınız bilgisayar oyunları

Katılım
20 Nis 2017
Mesajlar
76
-GTA V
-CS:GO
-Crysis Serisi
-Euro Truck Simulator 2
-World Of Tanks
-Darkorbit
-Clash Of Clans
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
bir sure assetto corsa oynadım efsanevi bir oyun ama iş güç var vakit olmuyor:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel oyun tavsiye ederim.
Top sektirme, önüne gelene ateş etme tarzı oyun severlere göre değil.


bro9zZ.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
3 Haz 2015
Mesajlar
116
Playstation 4
Favori oyunlarım
* BATTLEFIELD 1
* RAINBOW 6
* GTA 5
* Fifa /Pes ...
 
Katılım
17 Eyl 2011
Mesajlar
401
Yaş 35, bu yaşta gittim konsol aldım, öncesinde PC2de de efsane oyunları çok oynamıştım, şu anda işten eve gelince stres atmalık

UFC 2 oynuyorum, arkadaşlarla PES/Fifa 2017, Motogp 15, konsola alışık olmadığımdan COD gibi oyunlar öncesi demolarla kendimi geliştiriyorum. WarFrame de fena oyun değil :)
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
20 senedir oyun oynarım 36 yaşındayım,en son zevk aldığı ve türevlerini oynadığım tek oyun Elder scrolls ,gerisi hikaye çoluk cocuk işi geldi ,arada csgo atıyorum.Konu ilerleme zanaat vs açısından tek geçeceğim oyun elder scrolls oblivion .O kılıçlar büyüler dragonlar yok abi başka boyut
 
Katılım
17 Nis 2017
Mesajlar
93
Bu aralar csgo ya sarmış durumdayım.İşten geldiğim vakitler oynuyorum.Aranızda oynayan varsa eklesin beraber oynayalım.Ruski veletlerle oynamaktan iyidir :mrgreen:
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
Gelmiş geçmiş en iyi Lucas Arts ve adventure türündeki oyun olarak Grim Fandango bende en çok etki bırakan ve her anından büyük keyif aldığım bir oyundu. Şimdi yeni sistemler için optimize edilmiş remake'i Steam'de var. Hiç oynamamış olanlara şiddetle tavsiye ederim. Özellikle de bu türü seviyorsanız.

Bunun dışında yine geçmişteki oyunlardan Turn based strategy temelli fantastik temalı Heroes of Might and Magic III bana kalırsa serinin en iyi oyunuydu. Aynı bilgisayarda 8 kişiye kadar oynayabiliyor olmak da müthiş bir eğlenceydi.

Futbol hastası olduğum dönemlerde herkes Fifa, PES, WE oynarken de ben daha gerçekçi yönetime dayalı Championship Manager Season 2001-02 'yi oynardım. Sonraki serileri hiç aynı tadı veremedi. Hala güncel update'leri fanmade olarak yayınlanıyor.

Daha yakın zamandaki ve eski oyunlardan da Elder Scrolls'un her serisi, Fallout serisi, Baldur's Gate serisi, Dungeon Siege serisi, Witcher serisi, Grand Theft Auto serisi, Half Life 1-2 ve ek paketleri, Age of Empires serisi, Trine serisi, Resident Evil serisi, Splinter Cell serisi, Assassin's Creed serisi, Quake serisi, Deus Ex serisi, Dead Space serisi ve Mortal Kombat'ın her serisi, bilgisayar oyunlarının benim nazarımda en üst düzey keyif veren örnekleri.

Tabii post-apocalypse temalı I am Alive, Afterfall: Insanity ve Dead Island gibi underrated oyunlar da bu temadan hazzedenler için bire bir.

Çoğu zaman bilgisayar oyunlarının senaryolarının filmlerden daha iyi olduğunu düşünmüşümdür. Zaten eskiden filmlerin oyunları yapılırken artık oyunların filmleri yapıldığından bu hipotezimin destek gördüğünü düşünüyorum. İyi bir oyun senaryosu ve oynanabilirlik, oyunu yeterince sürükleyici yapıyor zaten.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
149
Commodore'da Cabal, Emily Hughes Soccer ve ismini hatırlamadığım bir karate oyunu favorilerimdi.
Asıl oyun oynamanın keyfine vardığımız alet olan amiga 500'de Desert Srtike, Sensible Soccer, Lotus Esprit Turbo, Zool, Traps & Treasures, PP Hammer, Agony, Eye of the Beholder ve tabi ki Street Fighter hatırlayabildiğim güzel oyunlardandı.
PC'de önce Diablo 1, Carmageddon, Fifa serisi ve Warcraft la başlayıp daha sonra yaklaşık 4 senemi heba ettiğim World of Warcraft'a doğru gittik. Ondan sonra pek oyundan keyif almadım. 40 Kişilik Vanilla zamanlarındaki raidler falan oyun aleminin zirveleriydi benim için. Konsolda ise dikkatimi çekenler Witcher serisi, Uncharted, Borderlands, Battlefield ve Fifa serileri oldu.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,848
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Yaşım 46.
Eskiden Starcraft oynardım. SOnradan çıkan 2 değil, orjinal olanı ve onun ek paketli hali olan BroodWar oynardık.

Sonradan windows kullanmayı bırakınca oyun oynamaz oldum. Hatta starcraft 2 çıktı şimdi onun için windows kurmaya üşenirim deyip oynamadım.

Bir ara web oyunu olan ogame oynamıştım. 10 yıl öncesiydi sanırım. Ne günlerdi o günler.

Şimdi cep telefonumda Star Wars commander adlı Clash of Clans'dan modifiye bir oyun oynuyorum ara sıra.


Aslında evde elimde her türlü oyunu çok rahat oynayabilecek ekran kartlı bilgisayar var ama vakit yok çocuklar büyünsün beraber oynarım artık onlarla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst