- Katılım
- 14 Eyl 2013
- Mesajlar
- 3,156
- Konu Yazar
- #1
Forumda 50 yaşındada 15 yaşındada yediden yetmişe birçok üyemiz bulunuyor.Peki oynadığınız oyunlar var mı?Varsa neler?Bugüne kadar oynadığınız ve efsaneydi dediğiniz oyunlar neler?
Oyun icin daha cok xbox 1 kullaniyorum, son donemde witcher 3, borderlands serisi ve fifa 16 en favori oyunlarim oldu. 89 yilinda bilgisayar oyunlarina bulastim ve hala da sıkı bir oyuncu oldugumu düşünürüm. Zamanında commodore 64 ve amiga günlerindeki oyunların ve pc'de oynadigim diablo, warcraft, need for speed, carmageddon, gta, wolfenstein, world of warcraft ve heroes of might and magic gibi efsane oyunların tadını bulamıyorum. Heroes 3 hala her bilgisayarımda kuruludur.
Forumda 50 yaşındada 15 yaşındada yediden yetmişe birçok üyemiz bulunuyor.Peki oynadığınız oyunlar var mı?Varsa neler?Bugüne kadar oynadığınız ve efsaneydi dediğiniz oyunlar neler?
89 da disk drive li commodore 64 vardi89 da atariyi geçtim tetris bile yoktu. yanılıyomuyum ?
89 da atariyi geçtim tetris bile yoktu. yanılıyomuyum ?
89 da disk drive li commodore 64 vardi![]()