Yamaha Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Merhabalar motoruma led ampul taktım ve akü seviyesinde oynamalar başladı gaza basınca artıyor gazı bırakınca düşüyor motor 1-2 gün yattıgı zaman 10-11 lere geliyor bunun bir zararı varmıdır. teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:55 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=sHDtXQFpkik

led ampulden olduğuna emin misin?

bende dün taktım böyle bi sorun yok
 
Katılım
27 Eyl 2015
Mesajlar
8
S.a iyi geceler arkadaşlar. Son zamanlarda kayış değiştiren oldumu oldu ise hangi marka kayışı tercih etti ve tercihinden memnunmu. Kazasiz belasiz surusler
 
Katılım
22 Kas 2015
Mesajlar
709
S.a iyi geceler arkadaşlar. Son zamanlarda kayış değiştiren oldumu oldu ise hangi marka kayışı tercih etti ve tercihinden memnunmu. Kazasiz belasiz surusler

2500 km önce değiştirttim. Orjinal kayış olarak. Memnunum valla.

tumblr_op4yrfJ4g51w76u7eo1_1280.jpg
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
S.a iyi geceler arkadaşlar. Son zamanlarda kayış değiştiren oldumu oldu ise hangi marka kayışı tercih etti ve tercihinden memnunmu. Kazasiz belasiz surusler

dayco kevlar kayış 6000 km oldu geçen varyatör temizlemek için açtık yeni takılmış gibiydi
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Orijinal Yamaha kayış. 20 bin de çıkardık. Gayet iyi durumda. Atmadım. Sele altına koydum. Uzun yola giderken kopma vs durumda yedek kayış olarak.
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
1,583
yamahanın orijinal kayışı Mitsuboshi markadır ve kevlar özelliklidir

aLoneman
arkadaşın eklediği fotodaki değiştirmiş olduğu kayışta (Mitsuboshi)markadır
 
Katılım
26 May 2015
Mesajlar
32
Ben yeni aldım motorumu. 2016 X max 250 iron max. Sigorta 171,99 tuttu. Tabi yaş ve hasarsızlık indiriminin de etkisi var.
 
Katılım
26 May 2015
Mesajlar
32
Selam.
Bugün motorumun plakasını çıkarttım.
Kendisi yapmak isteyenler için yol gösterici olması açısından paylaşmak istiyorum.
Tescil için gerekli evrakları hazırladım.

Fatura
Bayinin yetki belgesi
Uygunluk belgesi
ÖTV ödendi belgesi
Trafik sigorta poliçesi
Nüfus cüzdanı fotokopisi
Şoförler odasından alınan bir karton dosya

Bu evraklarla birlikte trafik tescile şahsen başvuruyorsunuz. Orada hemen işlemlerinizi başlatıyorlar. Ben randevu almadan gittim randevu alınıyor mu bilmiyorum. Ama sakindi soiıra yoktu. (Bu arada ben Aydın dayım)
İşlemleri yaptıkar ruhsatı verdiler
Sonra verdikleri kağıt ilenşoförler odasına gidip plakayı aldım.

Tüm işlem 1 saat sürdü sürmedi.

Ödediğim rakamlar şöyle
Trafik sigortası : 171,99 TL (41 yaş %20 indirim)
Bir çift ruhsat : 205 TL
Plaka : 22,50 TL
Dosya Parası : 1,50 TL

Cumartasi kısmetse gidip alacağım motorumu.
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
19
Herkese merhaba, aynaya takılan cinsten bir telefon tutacağı aldım. Bunu sol taraftaki ayna koluna bağlamak yerine, gidonun tam ortasında ve arkadaki gösterge tablosuna doğru duran büyükçe vidanın altına taksam olur mu? Bu vidayı alyan anahtarı ile çıkarıp telefon tutacağının kolunu araya taksam gidon aksamına bir zarar verir mi bilemedim. Yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
31 May 2016
Mesajlar
138
Merhaba arkadaşlar 2015 abs modelini alarak araniza katılmış bulunuyorum orijinal tur caminin boyunu bilen var mı ben baktım göremedim yan sanayi de 59 ve 65 gibi farklı uzunluklar var saygılar
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Merhaba arkadaşlar 2015 abs modelini alarak araniza katılmış bulunuyorum orijinal tur caminin boyunu bilen var mı ben baktım göremedim yan sanayi de 59 ve 65 gibi farklı uzunluklar var saygılar

orijinal veya farklı marka uzun tur camlarını tavsiye etmem..

yağmurda cam çamur olur görüş sıfıra düşer sıkıntı,
rüzgarlı havalarda da fena sallar motoru,
park halindeyken top gelse uzunluğundan dolayı aşırı esner kırılır,
motoru yatırsan yandaki arabaya vs dokunur çat diye gider,

orjinal camın üzerine takılan kısa hareketli ayarlanabilir camlardan taktırın,
hem fiyatı çok daha uygun hemde görsel olarak daha hoş duruyor..

piyasada tanınmış markaların birebir kopyasını üreten bir çok firma veya kişi var..

internette araştırın ulaşırsınız..
 
Katılım
31 May 2016
Mesajlar
138
orijinal veya farklı marka uzun tur camlarını tavsiye etmem..

yağmurda cam çamur olur görüş sıfıra düşer sıkıntı,
rüzgarlı havalarda da fena sallar motoru,
park halindeyken top gelse uzunluğundan dolayı aşırı esner kırılır,
motoru yatırsan yandaki arabaya vs dokunur çat diye gider,

orjinal camın üzerine takılan kısa hareketli ayarlanabilir camlardan taktırın,
hem fiyatı çok daha uygun hemde görsel olarak daha hoş duruyor..

piyasada tanınmış markaların birebir kopyasını üreten bir çok firma veya kişi var..

internette araştırın ulaşırsınız..

Anladım hocam teşekkürler arastiracagim YBR den sonra alışmaya çalışıyorum ne olur ne olmaz diye ybr yıl saymadım:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:23 ----------

Anladım hocam teşekkürler arastiracagim YBR den sonra alışmaya çalışıyorum ne olur ne olmaz diye ybr yi satmadim
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
orijinal veya farklı marka uzun tur camlarını tavsiye etmem..

yağmurda cam çamur olur görüş sıfıra düşer sıkıntı,
rüzgarlı havalarda da fena sallar motoru,
park halindeyken top gelse uzunluğundan dolayı aşırı esner kırılır,
motoru yatırsan yandaki arabaya vs dokunur çat diye gider,

orjinal camın üzerine takılan kısa hareketli ayarlanabilir camlardan taktırın,
hem fiyatı çok daha uygun hemde görsel olarak daha hoş duruyor..

piyasada tanınmış markaların birebir kopyasını üreten bir çok firma veya kişi var..

internette araştırın ulaşırsınız..

Hocam siz bu konuda bilgili bir kişiye benziyorsunuz, müsadenizle size birkaç soru sormak ve tecrübelerinizden istifade etmek isterim.

Bu ön cama takılan (rüzgar deflektörü deniyor sanırım) ilave camlardan taktırmayı bende istiyorum. Fakat gördüğüm çoğu ilave cam orjinal cama delik açılıp vida ile tutturularak gerçekleştirilmiş.

Nadiren 1-2 tane modelin orijinal cama mengene benzeri mekanizmayla sıkıştırılarak (yani orjinal cam üzerinde bir delme vs. yapılmadan) takıldığını da gördüm.

Soruma gelecek olursak; Sizce hangisi daha güvenlidir? Ben ileride bu deflektörü kullanmaktan vaz geçersem ön camımda delikler kalsın istemeyen bir kişiyim. Acaba ön camı delmeden monte edilen modeller sağlıklı midir? (yani rüzgar ve titreşimin etkisiyle yolculuk sırasında yerinden çıkıp kafamda patlar mı? :) )

Ayrıca önerebileceğiniz bir model veya üretici var mıdır?

İyi günler ve kazasız sürüşler dilerim :king:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Hocam siz bu konuda bilgili bir kişiye benziyorsunuz, müsadenizle size birkaç soru sormak ve tecrübelerinizden istifade etmek isterim.

Bu ön cama takılan (rüzgar deflektörü deniyor sanırım) ilave camlardan taktırmayı bende istiyorum. Fakat gördüğüm çoğu ilave cam orjinal cama delik açılıp vida ile tutturularak gerçekleştirilmiş.

Nadiren 1-2 tane modelin orijinal cama mengene benzeri mekanizmayla sıkıştırılarak (yani orjinal cam üzerinde bir delme vs. yapılmadan) takıldığını da gördüm.

Soruma gelecek olursak; Sizce hangisi daha güvenlidir? Ben ileride bu deflektörü kullanmaktan vaz geçersem ön camımda delikler kalsın istemeyen bir kişiyim. Acaba ön camı delmeden monte edilen modeller sağlıklı midir? (yani rüzgar ve titreşimin etkisiyle yolculuk sırasında yerinden çıkıp kafamda patlar mı? :) )

Ayrıca önerebileceğiniz bir model veya üretici var mıdır?

İyi günler ve kazasız sürüşler dilerim :king:


mengene benzeri bağlantılı olanlar daha sonra söküp başka motora takmanıza yarar ama o bağlantı parçası tam bakış hizasında rahatsız edebilir..

aşağıdaki linkteki cam uzun yolda kullandığım motorumda takılı,boyum 189 cm ve çok çok memnunum fiyatı biraz yüksek gibi ama inan 140 la bile giderken vizörümü açabiliyorum, ne bir böcek ne bir sinek kaska yada monta yapışıp kalmıyor..

https://www.revzilla.com/motorcycle/givi-af3101-airflow-windscreen-suzuki-v-strom-dl650-2012-2016


bunuda genellikle şehir içi kullandığım xmax a taktırdım 100 km den sonra kafamı hafif eğmem gerekebiliyor ama xmax ile o süratlere de pek çıkmıyorum..(arkadaşa vstrom türkiyeden tavsiye ettiler derseniz küçük bir ikram daha yapar)


www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-motosiklet-ekipmanlari-aksesuar-tuning-asansorlu-ruzgar-deflektoru-spoileri-saptirici-cam-uzatma-128519086/detay
 
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
354
arkadaşlar bir sorum olacak;

şu an motorum 24 binde.Ama motor kısmından dikiş makinesi gibi bir ses geliyor.Sizde de bu ses varmı ?

İkinci sorumda motorda titreşim bir kısım arttı bunun varyatörle alakası olabilir mi acaba?
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
mengene benzeri bağlantılı olanlar daha sonra söküp başka motora takmanıza yarar ama o bağlantı parçası tam bakış hizasında rahatsız edebilir..

aşağıdaki linkteki cam uzun yolda kullandığım motorumda takılı,boyum 189 cm ve çok çok memnunum fiyatı biraz yüksek gibi ama inan 140 la bile giderken vizörümü açabiliyorum, ne bir böcek ne bir sinek kaska yada monta yapışıp kalmıyor..

https://www.revzilla.com/motorcycle/givi-af3101-airflow-windscreen-suzuki-v-strom-dl650-2012-2016


bunuda genellikle şehir içi kullandığım xmax a taktırdım 100 km den sonra kafamı hafif eğmem gerekebiliyor ama xmax ile o süratlere de pek çıkmıyorum..(arkadaşa vstrom türkiyeden tavsiye ettiler derseniz küçük bir ikram daha yapar)


www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-motosiklet-ekipmanlari-aksesuar-tuning-asansorlu-ruzgar-deflektoru-spoileri-saptirici-cam-uzatma-128519086/detay

Hocam xmax için olan deflektör gerçekten zarif duruyor, hemde fiyatıda uygunmuş. Tek handikapı vidalı olması ama buralarda benzerini taktırmış bir xmax görürsem inceleyip son karımı öyle vereceğim sanırım.

Yardımınız için ayrıca teşekkür ederim.
 
Katılım
31 May 2016
Mesajlar
138
Yerucagi murat hocam ben zamanında burada motosikleti almadan size xenon far sormuştum bana AliExpress ten bı link vermiştiniz şimdi link ve ürün detayları aktif değil tekrar verebilir mısınız
 
Katılım
7 Mar 2010
Mesajlar
5
Herkese selamlar,

2012 model xmax 250 sahibiyim, daha önce muhtemelen sorulmuş ve cevaplanmıştır fakat bulamadım. Yakıt deposu 11 litre diye biliyorum, yakıt göstergesindeki son çubuk yanıp sönmeye başladıktan birkaç kilometre sonra depoyu fulluyorum genelde. Bu durumdayken full doldurduğumda 8-8,5 litre civarı benzin depoyu tamamen dolduruyor (veya istasyondaki pompalar daha fazlasını doldurmuyor, emin değilim) fakat hesap bana mantıklı gelmedi. Gösterge yanıp sönmeye başladıktan sonra 2-3 litre kadar benzin kalıyor mudur sizce? Veyahut yedek depoyu ne zaman kullanmaya başlıyor? Yedek deponun kapasitesi de 3 litre civarı diye hatırlıyorum.

Bilgisi olan varsa yardım rica ediyorum. İyi günler dilerim.
 
Katılım
22 Kas 2015
Mesajlar
709
Herkese selamlar,

2012 model xmax 250 sahibiyim, daha önce muhtemelen sorulmuş ve cevaplanmıştır fakat bulamadım. Yakıt deposu 11 litre diye biliyorum, yakıt göstergesindeki son çubuk yanıp sönmeye başladıktan birkaç kilometre sonra depoyu fulluyorum genelde. Bu durumdayken full doldurduğumda 8-8,5 litre civarı benzin depoyu tamamen dolduruyor (veya istasyondaki pompalar daha fazlasını doldurmuyor, emin değilim) fakat hesap bana mantıklı gelmedi. Gösterge yanıp sönmeye başladıktan sonra 2-3 litre kadar benzin kalıyor mudur sizce? Veyahut yedek depoyu ne zaman kullanmaya başlıyor? Yedek deponun kapasitesi de 3 litre civarı diye hatırlıyorum.

Bilgisi olan varsa yardım rica ediyorum. İyi günler dilerim.

Hesap mantıklı aslında. 2012'leri bilmiyorum ama verdiğin rakamlar doğrultusunda mantıklı geliyor. Bu verdiğim fotodaki bilgiler 2014 sonrası makinaları kapsıyor. Yani lamba yandığında motorda 2.5 Litre benzin kalmış oluyor. Yedek depoyu kullanma zamanı: Lamba yandıktan itibaren yedek depoyu kullanmaya başlar.
tumblr_opohofFClH1w76u7eo1_250.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2010
Mesajlar
5
Cevap için çok teşekkürler.

Sitesinde 2012 manual bulamadım, bulabilirsem oradan bakıp referans alırım o halde.

İyi günler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst