- Katılım
- 29 Ağu 2006
- Mesajlar
- 22
Arkadaşlar ben 151 hs ya da 150 hs almayı düşünüyoum ikilemde kaldım..birkaç sorum olcak:
1-öncelikle hangisi tavsiye dersiniz?ben 150 hs nin görünüşünü çok beğendim açıkcası..
2-bu motorlarda titreme oluyor mu?
3-150 hs de motoru alırsam eğer hemen servise götürmeyi düşünüyorum çünkü aynasında problem varmış galiba,başka hangi yerleri problemli bana söylerseniz servise öyle anlatacağım.ayrıca 151 rs de problem oluyor mu?
4-frenler farklıymış galiba hangisininki daha iyi..?
Motorlar hakkında teknik bilgim yok oun için bilgisi olanlar yardım ederse çok sevinirim.Şimdiden çok teşekkürler![]()
Arkadaşım öncelikle titreme olarak 150 HS Rs ye göre geliştirilmiş bi motor yani 150 HS de neredeyse titreme yok fren konusunda dish daha iyi ama RS modelindeki arka disk sorun çıkarıyo.Aynasındaki problemi kafana takma sen bile halledersin onu.HS 1200 tork daha fazla bide :cat: