Selamlar,
Bugün motoru 6. ve son ustaya gösterdim, kendisi harley davidsonda falan çalışmış bir usta. Ücretle kimseye hizmet vermiyor, kendi evinin altına bir atölye kurmuş ve orada kendi dragstarını modifiye ediyordu. Arkaya tır tekeri kadar bir teker falan takmış. Bir arkadaşımız yönlendirince bizim motora bakmayı kabul etti. Motoru çalıştırır çalıştırmaz, manifoldlar gitmiş dedi, bakmadı bile. Eğildik baktık hakkaten manifoldlar aşşağıdaki gibiydi. Sürdü etti, birden hızlanmasını ve ileri geri yaylanmasını debriyaj balata ve saclarına bağladı TPS ile hiçbir alakası yok dedi. Güç kaybını manifoldlara bağladı.
Benden;
Debriyaj balata ve sacları - 250 lira
Manifold - 200 lira
Ön fren balatası - 40 lira
Yağ ve hava filresi - 80 lira
Parçalarını almamı istedi, bende şahin motorda yukarıda yazdığım fiyatlara buldum, bana uygun geldi. Sübap ayarı vs dahil motoru söktükten sonraki çıkacak her arızada içinde olmak kaydı ile 500 lira içşilik istedi. Kabul ettim.
Sormak istediklerim parça ve işçilik fiyatları nasıl sizce? Gerçekten TPS'den olmuyor olabilir mi, zira arıza ışığı TPS'yi işaret ediyor ikilemde kaldım. Bu açıdan size sormak istedim. Teşekkürler.
Bugün motoru 6. ve son ustaya gösterdim, kendisi harley davidsonda falan çalışmış bir usta. Ücretle kimseye hizmet vermiyor, kendi evinin altına bir atölye kurmuş ve orada kendi dragstarını modifiye ediyordu. Arkaya tır tekeri kadar bir teker falan takmış. Bir arkadaşımız yönlendirince bizim motora bakmayı kabul etti. Motoru çalıştırır çalıştırmaz, manifoldlar gitmiş dedi, bakmadı bile. Eğildik baktık hakkaten manifoldlar aşşağıdaki gibiydi. Sürdü etti, birden hızlanmasını ve ileri geri yaylanmasını debriyaj balata ve saclarına bağladı TPS ile hiçbir alakası yok dedi. Güç kaybını manifoldlara bağladı.
Benden;
Debriyaj balata ve sacları - 250 lira
Manifold - 200 lira
Ön fren balatası - 40 lira
Yağ ve hava filresi - 80 lira
Parçalarını almamı istedi, bende şahin motorda yukarıda yazdığım fiyatlara buldum, bana uygun geldi. Sübap ayarı vs dahil motoru söktükten sonraki çıkacak her arızada içinde olmak kaydı ile 500 lira içşilik istedi. Kabul ettim.
Sormak istediklerim parça ve işçilik fiyatları nasıl sizce? Gerçekten TPS'den olmuyor olabilir mi, zira arıza ışığı TPS'yi işaret ediyor ikilemde kaldım. Bu açıdan size sormak istedim. Teşekkürler.