Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
87
Egzoz ile ayaklık açma, görüntüye bayıldım üstadım güle güle kullan. Aşırı ses sevmeyenlerdenim ama gayet tok şık olmuş bence :)
 

tmp

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
328
Biri daha vardı motoru ikinci el almıştı onda da akropovic takılıydı aynı model değil birde onun sesi daha bi gür çıkıyordu sanki. Tekerin düz bassın.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
332
Hiç bir bayide kalmamış galiba 25 ve 250 :) mayısta geleceği söyleniyor tam bilgisi olan var mı ?
 
Katılım
20 Nis 2016
Mesajlar
44
Egzoz güzel olmuş bir de sesini duyma imkanımız olsaydı keşke Ben de düşünüyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:27 ----------

Arkadaşlar aramızda tank pet uygulaması yapan var mı acaba benim depo üstündeki orta plastikte ufak çizikler oluşmaya başladı .Bunun için siz nasıl bir çözüm buldunuz paylaşırsanız sevinirim. Kazasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Egzoz güzel olmuş bir de sesini duyma imkanımız olsaydı keşke Ben de düşünüyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:27 ----------

Arkadaşlar aramızda tank pet uygulaması yapan var mı acaba benim depo üstündeki orta plastikte ufak çizikler oluşmaya başladı .Bunun için siz nasıl bir çözüm buldunuz paylaşırsanız sevinirim. Kazasız sürüşler dilerim.

Sanıyorum linki görmediniz :) https://www.youtube.com/watch?v=GhALDY5jCwQ&t=7s
 

tmp

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
328
Egzoz güzel olmuş bir de sesini duyma imkanımız olsaydı keşke Ben de düşünüyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:27 ----------

Arkadaşlar aramızda tank pet uygulaması yapan var mı acaba benim depo üstündeki orta plastikte ufak çizikler oluşmaya başladı .Bunun için siz nasıl bir çözüm buldunuz paylaşırsanız sevinirim. Kazasız sürüşler dilerim.

Kaza falan mı yaptın yoksa kendiliğinden boyaları mı kalkmaya başladı ?
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Carbon Fiber tank pet uygulaması yapılmış bir kaç tane fotoğraf gördüm kırmızı renk motoruna siyah tank pet uygulanmıştı güzel görünüyor yaptırabilirsin. Fotoğrafları yanlış değilsem Benelli Türkiye facebook sayfasında görmüştüm yada bu forumdan.

aslında motorun yeşil parçalarının tamamına GNC kaplama da Carbon kaplatmak gibi bir düşüncem var şu aralar :) ruhsat a işletmek meşakkatli galiba
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
aslında motorun yeşil parçalarının tamamına GNC kaplama da Carbon kaplatmak gibi bir düşüncem var şu aralar :) ruhsat a işletmek meşakkatli galiba

Biraz pahalı değil mi o işlem :) Tabi görüntü olarak motor çok cazip ve ilgi çekici duracaktır. Ruhsata işletmeye 2 katı para isteyebilirler bırak orjinal kalsın. :)
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Biraz pahalı değil mi o işlem :) Tabi görüntü olarak motor çok cazip ve ilgi çekici duracaktır. Ruhsata işletmeye 2 katı para isteyebilirler bırak orjinal kalsın. :)

O işlemin parası Bugün Mitas Sport Force Plus lastiklere gitti. Daha önce lastik değiştirenler den farklı bir marka ve model. İyi yorumlar okudum bu lastik hakkında yakında fikirlerimi yazarım. Uygun ve güven veren bir lastikmiş.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
352
O işlemin parası Bugün Mitas Sport Force Plus lastiklere gitti. Daha önce lastik değiştirenler den farklı bir marka ve model. İyi yorumlar okudum bu lastik hakkında yakında fikirlerimi yazarım. Uygun ve güven veren bir lastikmiş.

Bende iyi yorumlar okumuştum ama bir michlen veya rosso kadar olacağını sanmıyorum hade hayırlısı.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
Havalar ısınmaya başladı gezi yapmayı düşünen ekip kuran kimse yok mu ? Yaz gezileri toplanmaları çıkmıyor sanki bu aralar.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Bende iyi yorumlar okumuştum ama bir michlen veya rosso kadar olacağını sanmıyorum hade hayırlısı.

Bende kararsızdım. Şöyle bir konu açtım.

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/177944-pirelli-diablo-rosso-ii-vs-mitas-sport-force.html

İki lastiği kullanan arkadaşların olumlu yorumlarını dikkate aldım. İnsanlar Super Duke R a takıyor, Panigale ye takıyor. Hayabusa ya takan var. Heka dostum daha önce Fc moto dan alışveriş yaparken de yardım etmişti. Şimdi onun tavsiyesi ile deniyorum. Green Arrow Husqvarna Nuda sında kullanıyor. Hepsi çok memnun. Bu akşam taktırıp göreceğiz.
 
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
285
Bende kararsızdım. Şöyle bir konu açtım.

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/177944-pirelli-diablo-rosso-ii-vs-mitas-sport-force.html

İki lastiği kullanan arkadaşların olumlu yorumlarını dikkate aldım. İnsanlar Super Duke R a takıyor, Panigale ye takıyor. Hayabusa ya takan var. Heka dostum daha önce Fc moto dan alışveriş yaparken de yardım etmişti. Şimdi onun tavsiyesi ile deniyorum. Green Arrow Husqvarna Nuda sında kullanıyor. Hepsi çok memnun. Bu akşam taktırıp göreceğiz.

Yorumları okuyup lastikten etkilenmemek mümkün değil gibi görünüyor :) Sen kullan TNT 25 için önerilecek mi değil mi bizlere yardımcı olursun artık. Hayırlı uğurlu olsun tekerin düz bassın.
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
87
Üstadlar saygılar,
Aynaları değiştiren oldu mu acaba?
Bunu neden soruyorum ; işyerimin otoparkında sağolsun bir şöför abimiz azcık yavaş geçememiş, ulan arkadaş elinle itsen bu katlanıyo ya da yavaş geçsen senin aynan benim aynamı katlıyo zaten daha önce de başımıza geldi. ayna katlanıyo sonra akşam ben açıp yoluma devam ediyorum. abimiz nasıl hızlı geçtiyse ne elciğe ne hiçbir yere değmeden sol aynamı almış. plastikten kopmuş yapışacak gibi değil. Değiştirmiş arkadaş varsa sol ayna boşta duran varsa gidip takımını alsam sağ ayna evde yatacak. Sol ayna fazlası olan varsa istanbuldayım temasa geçebilirseniz sevinirim. Ücreti mukabilinde alabilirim. Takımı 60 lira neticede ama evde duran arkadaşımız varsa dedim bir sorayım. Görünmez kazalar görünür yerlerde insanın başına geliyor :) Allahtan kamera kayıtları var, tahsil edicem işallah kim dokunduysa plakayı buldum da tahsil edemezsem de nazar boncuğu dicez kavga edebilecek bir yapım yok ne diyeyim.

tekerinize taş değmesin üstadlar. saygılarımla
 
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
285
Üstadlar saygılar,
Aynaları değiştiren oldu mu acaba?
Bunu neden soruyorum ; işyerimin otoparkında sağolsun bir şöför abimiz azcık yavaş geçememiş, ulan arkadaş elinle itsen bu katlanıyo ya da yavaş geçsen senin aynan benim aynamı katlıyo zaten daha önce de başımıza geldi. ayna katlanıyo sonra akşam ben açıp yoluma devam ediyorum. abimiz nasıl hızlı geçtiyse ne elciğe ne hiçbir yere değmeden sol aynamı almış. plastikten kopmuş yapışacak gibi değil. Değiştirmiş arkadaş varsa sol ayna boşta duran varsa gidip takımını alsam sağ ayna evde yatacak. Sol ayna fazlası olan varsa istanbuldayım temasa geçebilirseniz sevinirim. Ücreti mukabilinde alabilirim. Takımı 60 lira neticede ama evde duran arkadaşımız varsa dedim bir sorayım. Görünmez kazalar görünür yerlerde insanın başına geliyor :) Allahtan kamera kayıtları var, tahsil edicem işallah kim dokunduysa plakayı buldum da tahsil edemezsem de nazar boncuğu dicez kavga edebilecek bir yapım yok ne diyeyim.

tekerinize taş değmesin üstadlar. saygılarımla

Dikkatsiz sürücüler işte geçmiş olsun dostum geçen yorumlarda yanlış hatırlamıyorsam yine birinin solu kırılmıştı sağ boştaydı :) Plaka belliyse kamera görüntüsü de varsa polise şikayet et :)
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
87
Dikkatsiz sürücüler işte geçmiş olsun dostum geçen yorumlarda yanlış hatırlamıyorsam yine birinin solu kırılmıştı sağ boştaydı :) Plaka belliyse kamera görüntüsü de varsa polise şikayet et :)

Yok be abicim bizim kurumun şöförlerinden. Muhtemelen verir ücretini de dedim önce 60 lira ayna takımı bir de kargo olsa 70 lira, adama masraf çıkacak (inşallah öderse tabi :) ben 20-30 liraya halledebileceksem dedim ona faydası var. dediğim gibi kullanmayacak olan varsa diye, yoksa mecbur takım alıcaz
 
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
285
Yok be abicim bizim kurumun şöförlerinden. Muhtemelen verir ücretini de dedim önce 60 lira ayna takımı bir de kargo olsa 70 lira, adama masraf çıkacak (inşallah öderse tabi :) ben 20-30 liraya halledebileceksem dedim ona faydası var. dediğim gibi kullanmayacak olan varsa diye, yoksa mecbur takım alıcaz

İnş. bulursun :) Bulamazsan da sağlık olsun 20 senden 50 ondan ortayı bul :) Bu arada yakıtlarda tekrar indirim yapılacakmış indirimden hemen sonraki zamma hazırlıklı olun :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst