- Katılım
- 20 Ağu 2015
- Mesajlar
- 98
Seni çok iyi anlıyorum. aynı dertten muzdaribiz . bende başıma geleni hazır konusu açılmışken buradan paylaşayım. gece Vardiyasında çalışırken Çarşamba akşamı malum sitede ilanı görüyorum. ben istanbuldayim motor bursada arıyorum konuşuyoruz anlaşıyoruz hatta ben söylemeden indirim bile yapıyor Perşembe günü izinliyim işten çıkıp gidicem direk. tamammi tamam görüşmek üzere diyoruz kapatıyoruz. sabah oluyor evden eşyalarımi alıyorum kask vs. koştura koştura vapura yetişmeye çalışıyorum resmen zamanla yarışıyorum ve bunlari yaparken 12 saatlik gece Vardiyasınin getirdiği yorgunla .
neyse tam yenikapidan bileti alicam dedim bir daha arayim . ariyorum diyorki gelme ben satmiyorum. şimdi bu durumda hangi bahanenin arkasına saklanabilinir ? söylenen sebepler bu kadar çekilen çileye karşılık gelebilirmi? işte vazgeçtim diyor biz el elde baş başta ama motoru alamamak değil o kadar uykusuz yorgun bir şekilde verdiğim mücadele bana koydu. Aradan birkaç saat zaman geçtikten sonra siteye tekrar baktım 1.000 tl gibi komik bir fiyat artışı yaparak ilani tekrar koymuş ne diyelim şimdi. Allah büyük tek diyeceğim ona ettiğim "ah" lar inşallah karşılıksız kalmaz.
aynı motoru arayıp ayni yerden dönmemiz denk gelmiş inşallah hakkımızda hayırlısı olur.
neyse tam yenikapidan bileti alicam dedim bir daha arayim . ariyorum diyorki gelme ben satmiyorum. şimdi bu durumda hangi bahanenin arkasına saklanabilinir ? söylenen sebepler bu kadar çekilen çileye karşılık gelebilirmi? işte vazgeçtim diyor biz el elde baş başta ama motoru alamamak değil o kadar uykusuz yorgun bir şekilde verdiğim mücadele bana koydu. Aradan birkaç saat zaman geçtikten sonra siteye tekrar baktım 1.000 tl gibi komik bir fiyat artışı yaparak ilani tekrar koymuş ne diyelim şimdi. Allah büyük tek diyeceğim ona ettiğim "ah" lar inşallah karşılıksız kalmaz.
aynı motoru arayıp ayni yerden dönmemiz denk gelmiş inşallah hakkımızda hayırlısı olur.