İnsanlar bu kadar mı salak yerine konuluyor

Katılım
20 Ağu 2015
Mesajlar
98
Seni çok iyi anlıyorum. aynı dertten muzdaribiz . bende başıma geleni hazır konusu açılmışken buradan paylaşayım. gece Vardiyasında çalışırken Çarşamba akşamı malum sitede ilanı görüyorum. ben istanbuldayim motor bursada arıyorum konuşuyoruz anlaşıyoruz hatta ben söylemeden indirim bile yapıyor Perşembe günü izinliyim işten çıkıp gidicem direk. tamammi tamam görüşmek üzere diyoruz kapatıyoruz. sabah oluyor evden eşyalarımi alıyorum kask vs. koştura koştura vapura yetişmeye çalışıyorum resmen zamanla yarışıyorum ve bunlari yaparken 12 saatlik gece Vardiyasınin getirdiği yorgunla .
neyse tam yenikapidan bileti alicam dedim bir daha arayim . ariyorum diyorki gelme ben satmiyorum. şimdi bu durumda hangi bahanenin arkasına saklanabilinir ? söylenen sebepler bu kadar çekilen çileye karşılık gelebilirmi? işte vazgeçtim diyor biz el elde baş başta ama motoru alamamak değil o kadar uykusuz yorgun bir şekilde verdiğim mücadele bana koydu. Aradan birkaç saat zaman geçtikten sonra siteye tekrar baktım 1.000 tl gibi komik bir fiyat artışı yaparak ilani tekrar koymuş ne diyelim şimdi. Allah büyük tek diyeceğim ona ettiğim "ah" lar inşallah karşılıksız kalmaz.

aynı motoru arayıp ayni yerden dönmemiz denk gelmiş inşallah hakkımızda hayırlısı olur.
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
Seni çok iyi anlıyorum. aynı dertten muzdaribiz . bende başıma geleni hazır konusu açılmışken buradan paylaşayım. gece Vardiyasında çalışırken Çarşamba akşamı malum sitede ilanı görüyorum. ben istanbuldayim motor bursada arıyorum konuşuyoruz anlaşıyoruz hatta ben söylemeden indirim bile yapıyor Perşembe günü izinliyim işten çıkıp gidicem direk. tamammi tamam görüşmek üzere diyoruz kapatıyoruz. sabah oluyor evden eşyalarımi alıyorum kask vs. koştura koştura vapura yetişmeye çalışıyorum resmen zamanla yarışıyorum ve bunlari yaparken 12 saatlik gece Vardiyasınin getirdiği yorgunla .
neyse tam yenikapidan bileti alicam dedim bir daha arayim . ariyorum diyorki gelme ben satmiyorum. şimdi bu durumda hangi bahanenin arkasına saklanabilinir ? söylenen sebepler bu kadar çekilen çileye karşılık gelebilirmi? işte vazgeçtim diyor biz el elde baş başta ama motoru alamamak değil o kadar uykusuz yorgun bir şekilde verdiğim mücadele bana koydu. Aradan birkaç saat zaman geçtikten sonra siteye tekrar baktım 1.000 tl gibi komik bir fiyat artışı yaparak ilani tekrar koymuş ne diyelim şimdi. Allah büyük tek diyeceğim ona ettiğim "ah" lar inşallah karşılıksız kalmaz.

aynı motoru arayıp ayni yerden dönmemiz denk gelmiş inşallah hakkımızda hayırlısı olur.

hocam aramasaydınız keşke gidince psikolojik olarak baskı altında hissedecek satacaktı size.Ama ben fiyatını yükseltmeyi düşündüm falan lafta yapacaktı yani.Ama eliniz boş dönmezdiniz.
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
Antep'e anlasdıgımız galerileri arayıp soruyorum ilandada kazasız yazmasına ragmen adamı 4 kere aradım farklı sebeplerden her defasında soruyorum abicim kazası değişeni varmı? Yok diyor yok diyor
Neyse yarın gidecem diye bilet almak üzere evden cıkacam plakayı sorgulatıyorum 600 tl hasar kaydı arıyorum satıcıyı diyorum kardeş kazasız belasız dedin motorun plakasından hasar kaydı var adam gayet normal bi şekilde ne kadar diyor yahu biraderim sen bana kazasız demedinmi hiçmi düşünmüyorsun bu adam sorgulatacak araştıracak ki galericisin yüz olmazmı insanda biraz dedim biraderim nekadar oldugunun önemi varmı sen bana kazası yok demedinmi yine ne kadar diyor 600 tl dedim ayıp dedim ya insan biraz utanır ne dese beğenirsiniz
-Kapat la telefonu
merak ettim ılan varmı hangi galeri o..motorun marka modelı nedır bılmeme ama zaten r25 sadece yan grenajı o paralara.kaldıkı sımdı sıgortada bin tan oyun dönüyor.yıne iyiymiş. pert olup yenıden toplanana ama servis ve tramere gecmeyen motorlar kazasız belasız dıye satılıyor sahsen 600 tl cok bır rakam degıl bende hasarın ne oldugunua bakarım ama tabı burda sorun hasar degıl sıze soylememsı yanlıs yapmıslar
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
579
Yaklaşık 1 aydır NC 700-750x arıyorum bende.
Telefonla görüşüyorum, ilana bakıyorum, çok temiz, kazasız, problemsiz.

Birinde hasar sorguluyorum 9000 TL kayıt var, birinde bi bakıyorum motosiklet kiralama yapan şirketin sürekli kiraladığı motosiklet. Biri fotoğraflarda kız gibi, yanına gidip bakınca kırık, çizik içinde leş gibi. Birinin KM defalarca düşürülmüş.

Yemin ediyorum bıktım artık. İmkanım olsa kimseyle uğraşmayıp gidip sıfırını alacağım.
 
Katılım
20 Ağu 2015
Mesajlar
98
gidince ulaşamama korkusundan aradim ki öyle olsa zaman ve maddi kayıp iki kat olacaktı
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Piyasa da dürüst satıcı bulmak gerçekten çok zor.

Planladığıma göre 10 gün once 2012 model r1 alacaktım ama 10gundur ilanlarda arayip sormadığım motor kalmadı.
15binlerde vardı birtane adam aradığımda orijinal km değişen hiçbirşey yok dedi ama fotoğraflara bakınca 80binden aşağı olmadığı çok belli. Bildiğin üstünde tepinmisler motosikletin.
Orijinal 20bin km filan olanlar var adamda ona 45 lira fiyat yazmış. 2012 model motosiklete korkunç bir para.

İnsan bukadar aptal yerine konulmaz insaf.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Şu şirketin adının sanını, telefon numarasını yazar mısın lütfen buraya, ki google'da aratıldığında çıksın hemen. Biz de millet de öğrensin nasıl bir iş anlayışı olduğunu.
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
579
Honda NC 750 X Kazasız Belasız.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-kazasiz-hasarsiz-nc-750x-427961386/detay

Ama o motor kiralama şirketinin kullandığı ve sürekli kiraladığı bu motor;
O KM'de ne kadar doğru Allah bilir. O ilan açıklamasında neden bu bilgi yok onu da sahibi beyefendi bilir.

http://www.siradisikiralama.com/product/honda-nc-750-x-kr/

----------------------

Telefonda sorarsanız masrafsız, temiz. Hatta ortak bir arkadaş soktum araya. O birilerine sordu, adam yine temiz dedi. Bi plaka sorgulayayım dedim;

Motor bu;
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-nc750x-esktrali-en-iyisi%2Cen-ucuza-407674311/detay

Sorgu sonucu;
ALVLZQ.jpg

01X1bV.jpg


İnanın daha onlarca örnek var.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
......


Telefonda sorarsanız masrafsız, temiz. Hatta ortak bir arkadaş soktum araya. O birilerine sordu, adam yine temiz dedi. Bi plaka sorgulayayım dedim;

Motor bu;
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-nc750x-esktrali-en-iyisi%2Cen-ucuza-407674311/detay

Sorgu sonucu;
http://i.hizliresim.com/ALVLZQ.jpg
http://i.hizliresim.com/01X1bV.jpg

İnanın daha onlarca örnek var.

31AB155 NC750x ****4351 şasi no 2014 model 27000km(ilan tarihi 07 Mart 2017),7138tl hasar kaydı, Habil Baş(Bas)

Bilgiler ve fotoğraflar için teşekkürler, bu şekilde yazı ile de yazarsanız google aramalarında da çıkar.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
37
Kardeş her işte bir hayir vardir,validen zaten razi gelmemişti,ne motorlar çikar karşina takma kafana rahat ol,en buyuk derdin bu olsun,para varsa yancikta(cepte)motor oynar altinda..kal sağlicakla..

biraz öyle hocam :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:01 ----------

http://i.hizliresim.com/p0A0Qm.jpg hasar kayıt
buda ilanı https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2014-model-sifirdan-tek-farki-km-si-hatasiz-kazasiz-cbr250r-fuul-404506913/detay
hatasız ve kazasıza dikkat :D
 
Katılım
9 Şub 2016
Mesajlar
283
millet galerileri güvenilir buluyor yeri belli muhatabım olur diyor fakat 10 galeriden 8 ile muhatap olacağına pişman olursun
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
aslinda sorun su: cezalar caydirici degil

esas sorun ise cocugun aileden aldigi terbiye. cocuk ailede ne goruyorsa onu devam ettiriyor. fakat cocuk biraz zeki ise iyiyi kotuyu ayird edip farkina varabiliyor. iste tam bu noktada cevresel kosullar devreye giriyor. iyiyi kotuyu ayird edebilen cocuk, cevresindeki insanlarin cogunlugunun ahlak kuralarina riayet etmedigini gorunce tekrar aileden gorduklerini tatbik etme yoluna gidiyor. eger ortalamanin ustunde bir zekaya sahip ise zamanla iyi/kotu tanimlamasini kendi icinde icsellestirip cevresel kosullari da atlatiyor.

ama bu ortalama zeka ustu tanimlamasi bizim toplumumuzda cok az. cocuk genelde aileden aldigi ahlak kurallari ile hayatina devam ediyor. isin icine cevre ve toplum da girince zivanadan cikiyor. bir ust levele gecemiyor.

ortaya da hurda araci "muayyer temizlikte" diyerek millete kaktirmaya calisan bireyler cikiyor.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Tekrar ediyorum, link koyarak değil YAZARAK belirtin bilgileri, ne sahibinden ilanı kalır 2-3ay sonra, ne de fotoğraflardan plaka okuyabilir google, ki bulabilelim arattığımızda plakayı googleda.

Antep'e anlasdıgımız galerileri arayıp soruyorum ilandada kazasız yazmasına ragmen adamı 4 kere aradım farklı sebeplerden her defasında soruyorum abicim kazası değişeni varmı? Yok diyor yok diyor
Neyse yarın gidecem diye bilet almak üzere evden cıkacam plakayı sorgulatıyorum 600 tl hasar kaydı arıyorum satıcıyı diyorum kardeş kazasız belasız dedin motorun plakasından hasar kaydı var adam gayet normal bi şekilde ne kadar diyor yahu biraderim sen bana kazasız demedinmi hiçmi düşünmüyorsun bu adam sorgulatacak araştıracak ki galericisin yüz olmazmı insanda biraz dedim biraderim nekadar oldugunun önemi varmı sen bana kazası yok demedinmi yine ne kadar diyor 600 tl dedim ayıp dedim ya insan biraz utanır ne dese beğenirsiniz
-Kapat la telefonu

biraz öyle hocam :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:01 ----------

http://i.hizliresim.com/p0A0Qm.jpg hasar kayıt
buda ilanı https://www.sahibinden.com/ilan/vas...-hatasiz-kazasiz-cbr250r-fuul-404506913/detay
hatasız ve kazasıza dikkat :D
27ADJ22 ÖZCAN BAYRAMOĞLU , Özcan Otomotiv, HondaCBR250R 2014 kırmızı, ilan tarihi 16Nisan2017 km 14000 ,İlan No 404506913.
Satıcının açıklaması:
"HATASIZ KASASIZ
Honda Cbr250r. Motor temiz ve bakımları aksatılmadan kullanılmıştır. Yağ filtresi ve yağı yeni değişmiştir. Motorun ömrünü ve görünümünü bakımlarıyla alakalı olduğunu gözardı etmemek gerekiyor. Extralı bir motordur. Üzerinde Pirelli 2 lastikleri mevcuttur yeni takıldı,yatması kalkması kesinlikle yoktur.Tertemiz bir motordur.."
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst