Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Eyl 2016
Mesajlar
12
teşekkürler, benzetmişsin hocam burası atakent halkalı.

140 60 17 ölçü yerine 140 70 17 ölçü lastik takılırsa sele yüksekliği tam olarak kaç cm yükselir ve teker ile çamurluk arasındaki mesafenin azalması kullanımda sorun çıkartır mı? bu incelikleri bilen ve kullanan usta arkadaşlardan yorum alabilir miyim? teşekkürler.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
teşekkürler, benzetmişsin hocam burası atakent halkalı.

140 60 17 ölçü yerine 140 70 17 ölçü lastik takılırsa sele yüksekliği tam olarak kaç cm yükselir ve teker ile çamurluk arasındaki mesafenin azalması kullanımda sorun çıkartır mı? bu incelikleri bilen ve kullanan usta arkadaşlardan yorum alabilir miyim? teşekkürler.

https://www.motolastik.com/main/links.asp?link_ID=35

Buradan bakabilirsiniz. Ancak TNT 25 in orjinal Lastik ölçüsü 150/60 17 dir 70 yanak yüksekliği motorun sürüş karakterini biraz bozabilir.Yaklaşık 2cm yükselir. 140/70 17 yeni nesil 250cc japon motorlarında sık kullanılan bir arka lastik ölüsü ama şase yapısı ağırlık her şeyin bunda bir etkisi var.

TNT 25 in üzerinden gelen 140/60 17 arka lastik maliyet politikası sebebiyle o ölçüde geliyor. Avrupa da ve Hindistan da 150/60 17 Metzeller M5 lastik ile satılıyor.

Tavsiyem yanak yüksekliğini değiştirmemeniz. Bugün lastik alacaktım 150/60 17 ölçüde rosso 2 10 gün sonra gelecek dediler bekliyorum.
 
Katılım
24 Eki 2016
Mesajlar
12
Merhabalar, ben de benelli tnt 25 almayı düşünüyorum bir ilanla karşılaştım bugün bu fiyatta bu kadar az km'de nasıl olabilir sizce ? Satıcısıyla konuştum km'nin orijinal olduğunu söylüyor, herhangi bir sıkıntısının olmadığını söylüyor. Sizlerden bu duruma açıklık getirebilecek birileri var mı ? Bu motorsiklet hakkında pek fazla bilgim yok o yüzden soruyorum. Teşekkürler.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-benelli-tamirciden-italyan-harikasi-422869382/detay
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Merhabalar, ben de benelli tnt 25 almayı düşünüyorum bir ilanla karşılaştım bugün bu fiyatta bu kadar az km'de nasıl olabilir sizce ? Satıcısıyla konuştum km'nin orijinal olduğunu söylüyor, herhangi bir sıkıntısının olmadığını söylüyor. Sizlerden bu duruma açıklık getirebilecek birileri var mı ? Bu motorsiklet hakkında pek fazla bilgim yok o yüzden soruyorum. Teşekkürler.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-benelli-tamirciden-italyan-harikasi-422869382/detay

Sadece fotoğraflardan yorum yapıyorum:
Orijinal Yuasa akü yerine dandik bir akü takılmış. (Ya da akünün üstüne sticker yapıştırmış nedense)
Plastikler boyanmış gibi duruyor.
Gidon kilidi/kontak bölümü değiştirilmiş.

Çalınmış ve sonra da kazalı halde bulunmuş gibi duruyor.
 
Katılım
24 Eki 2016
Mesajlar
12
Sadece fotoğraflardan yorum yapıyorum:
Orijinal Yuasa akü yerine dandik bir akü takılmış. (Ya da akünün üstüne sticker yapıştırmış nedense)
Plastikler boyanmış gibi duruyor.
Gidon kilidi/kontak bölümü değiştirilmiş.

Çalınmış ve sonra da kazalı halde bulunmuş gibi duruyor.

Çok teşekkür ederim kontağın farklı olduğunu siz söyledikten sonra farkettim. Kim bilir daha neleri var.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Merhabalar, ben de benelli tnt 25 almayı düşünüyorum bir ilanla karşılaştım bugün bu fiyatta bu kadar az km'de nasıl olabilir sizce ? Satıcısıyla konuştum km'nin orijinal olduğunu söylüyor, herhangi bir sıkıntısının olmadığını söylüyor. Sizlerden bu duruma açıklık getirebilecek birileri var mı ? Bu motorsiklet hakkında pek fazla bilgim yok o yüzden soruyorum. Teşekkürler.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-benelli-tamirciden-italyan-harikasi-422869382/detay

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-benelli-2016-model-benelli-tnt-25-rosso-2-lastikli-420372199/detay

Al bunu bak bu Rosso 2 li :)
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
619
Merhabalar, ben de benelli tnt 25 almayı düşünüyorum bir ilanla karşılaştım bugün bu fiyatta bu kadar az km'de nasıl olabilir sizce ? Satıcısıyla konuştum km'nin orijinal olduğunu söylüyor, herhangi bir sıkıntısının olmadığını söylüyor. Sizlerden bu duruma açıklık getirebilecek birileri var mı ? Bu motorsiklet hakkında pek fazla bilgim yok o yüzden soruyorum. Teşekkürler.

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...i-tamirciden-italyan-harikasi-422869382/detay

Ayrıca gidon altında şase nosu yazan yer kırmızı bölge (3. resimde) ya bilerek kazınmış okunamasın diye ya darbe almış paslanmış ! Alt etek bölgesi plastik parçalar boyalı. Bu mesafeden motorun geçmişi pek hayırlı görünmüyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2016
Mesajlar
12
https://www.motolastik.com/main/links.asp?link_ID=35

Buradan bakabilirsiniz. Ancak TNT 25 in orjinal Lastik ölçüsü 150/60 17 dir 70 yanak yüksekliği motorun sürüş karakterini biraz bozabilir.Yaklaşık 2cm yükselir. 140/70 17 yeni nesil 250cc japon motorlarında sık kullanılan bir arka lastik ölüsü ama şase yapısı ağırlık her şeyin bunda bir etkisi var.

TNT 25 in üzerinden gelen 140/60 17 arka lastik maliyet politikası sebebiyle o ölçüde geliyor. Avrupa da ve Hindistan da 150/60 17 Metzeller M5 lastik ile satılıyor.

Tavsiyem yanak yüksekliğini değiştirmemeniz. Bugün lastik alacaktım 150/60 17 ölçüde rosso 2 10 gün sonra gelecek dediler bekliyorum.

Motorun arkası 14mm yükselir. Sıkıntı olmaz.

Cevaplarınız için teşekkürler. Lastiği motora değil motora lastik uydurmak ve böylece orjinalliği bozmamak lazim demekki.

110/70/17, 150/60/17 ölçülerinde bakıyorum.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Merhabalar herkese. Geçen ay şöyle "gizemli" bir mesajım olmuştu:

Ben konuşmuyorum ya ondandır :p
Motorun sıkıntıları var bir süredir. Sonuçlanmadan yazıp da kimsenin moralini bozmak istemiyorum.
Özetle titreşim ve elektriksel sıkıntılar var. Bakalım nolacak.

Olay aslında şu:
http://www.motosiklet.net/forum/mot...pli-motosiklet-ve-ilgisizlik.html#post4136600

Kesinleşmeden paylaşıp da kimsenin moralini bozmak istememiştim. Artık umudu keser gibiyim, dolayısıyla paylaşıyorum :)
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Konuyu gördüm karalama kampanyaları başlamış konuda. Sorununuzu hemen cözmeleri gerekirdi son kez arayıp söyleyin olumsuz tek yanıtta direk mahkemeye gidin. İyi bile sabretmiş siniz.

Ülkemizde garanti konuları maalesef böyle ilerliyor.
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Konuyu gördüm karalama kampanyaları başlamış konuda. Sorununuzu hemen cözmeleri gerekirdi son kez arayıp söyleyin olumsuz tek yanıtta direk mahkemeye gidin. İyi bile sabretmiş siniz.

Ülkemizde garanti konuları maalesef böyle ilerliyor.

KUBA motor markayı karalamak için bu kadar çalışırsa eloğlu da boş durmaz tabi...
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
KUBA motor markayı karalamak için bu kadar çalışırsa eloğlu da boş durmaz tabi...

Zaten olması gerekeni diğer konuda da yazdım. Yapılan olay saçmalıktan başka bir şey değil. Diğer markalarda da garanti konusu sıkıntılı, garantiden parça değişiminden çok ayıplı ürünü iade alma konusunda diretiyorlar. En basiti KTM'de blokta sorun çıkan motorlara bile yokuş yapılmış.

Yamaha'da da benzer şeyler oldu. Ticari amaç yani kâr güden bir kuruluş zaten bu tip durumlara yokuş yapıyor. Sorun devletin bu durumlara kurallar getirmesi. Çözüm için mahkeme ile uğraşmaya gerek bile kalmaması gerek.

Daha önce Yamaha kullandım servis ile sorun yaşamadım ancak Ankara'daki servis ile ters düşenler oldu. Maddi durumlardan ötürü satıp pulsar aldım kullanmayan çok kişi sallıyordu motora 10 bin km kullandım tek bir sorun yaşamadım. Servis ile ilgili sorun vardı sonra yeni servis açıldı oraya gittim.

Bugün Benelli sahibiyim motordan yana en ufak sıkıntım yok serviste ilgili ancak bu tip iade durumuna düşersem servisten çok merkez kesinlikle adım gibi eminim sorun yaratacaktır.

Bu sadece bu sektörde geçerli değil. Kendim medikal sektöründeyim aynı şeyler orada da var. Bilgisayar, ev eşyaları vs. ayıplı malı iade alma konusunda eğer tutar biraz kabarıksa sorun yaratıyorlar.

3-4 bin liralık buz dolabı ayıplı çıktı iade için mahkeme ile uğraşmak zorunda kaldık.
 
Katılım
18 Ara 2016
Mesajlar
13
Bu tip ayıplı malların iadesi ile ilgili devletin de mahkemeye verilmediği sürece çok birşey yapabileceği mümkün değil değil. Malın ayıplı olup olmadığını sonuç olarak mahkeme de bilir kişi dışında kimse tespit edemez. Her firma da ilk önce tamir odaklı düşünmek zorunda yoksa bunu önüne geçilemez. Ama motosiklette veya otomobilde oluşan sıkıntıların giderilmesi bizim tahmin ettiğimiz kadar kolay da değil. Bir Teknolaji şirketinde çalışıyorum ve bazı cihazlar serviste günlerce dururken bazı cihazlar geldiği gün tamir ediliyor. Oluşan birtakım sıkıntıları çözümleyen marka olarak direk benelliyi girmek de çok objektif de değil kötü yöneticiler bu konuya epeyi etken olmaktadır. Ama çeşitli sitelerde bu konuları sürekli ele alırsak şirketin problemleri çözmek için biraz daha pratik ve madur etmeyecek çözümler bulacağına inanıyorum. Gerçekten motosiklet dizaynı güzel olan ve kalitesi de bence fiyata göre iyi olan bu benelli çöpe atılacak bir firma değil. Japonları kötülemek istemiyorum ama kusura bakmayın da ben sıfır japon motor alacak kadar kendi maddi durumumu çok iyi görmüyorum. Bu arada yanlış anlaşılmasın 3 bin maaş alıyorum ama 250 CC Japonların fiyatları da ocak yıkacak şekilde. Lafı çok uzattım kusura bakmayın ama eleştiri yaparken firmaya söylediğimiz her sözde belki de insanları markadan soğutacagiz ve insanlar motoru almayacak ve firma bu defa sorunları bile çözmek için ugrasmayacak.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Yönetim benim açtığım başlığı kaldırmış nedense.
Gerekçe olarak "MT Tüketici Köşesi" forumunda açılabilir filan falan diyor. E ben zaten ilk orada açmaya çalıştım, açılmadı.

"Moto Sohbet" bölümünde benimki gibi açılmış bir sürü başlık var, özellikle Yamaha'nın. Onlar niye kaldırılmıyor acaba...
Tüketici köşesinde de kurallara uymasa bile yayımlanan bir sürü başlık var.

Çok ilginç çok.
 
Katılım
18 Ara 2016
Mesajlar
13
Merhaba arkadaşlar birşey sormak istiyorum benim TNT 25 de FI arada yanıyor tam olarak nasıl bir sorundur ben baktım klavuzdan yakıt puskurtmede sorun var diyor. Başına gelen varmı ve gözümü serviste ne oluyor yazılım atma ile geçiyor mı yoksa ciddi bir sorun mı. 2016 model 14 binde motor bu arada.
 
Katılım
29 May 2016
Mesajlar
22
TNT 25 İçin 170 arka lastik
Michelin Pilot Road 4

dPJl5p.jpg
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
101
Çok bağıran egsozları pek sevmem ama düşük devirde sesi daha güzel hayırlı olsun. Ayaklıkta full otomatik gaz verince açılıyor :)
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Çok bağıran egsozları pek sevmem ama düşük devirde sesi daha güzel hayırlı olsun. Ayaklıkta full otomatik gaz verince açılıyor :)

Hem fikiriz :)

Orjinal egzoz çok çirkin ve ağırdı. Ses tınısı bozulmadı. Biraz volume arttı. Bende böyle olsun istiyordum. O yüzden oksijen sensörü ve katalizör e dokunmadım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst