Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
75
Herkese merhaba.
Topcase ve demir önerisinde bulunabilecek var mı acaba? Genelde uzun yola çıkacağım zaman kullanacağım birde artçımın da rahat etmesi için. Çok büyük birşeye ihtiyacımın olacağını düşünmüyorum. Tavsiye hatta imkanı olan varsa kullandığınız çanta resimlerini atabilirseniz çok memnun olurum. Hem çanta hem demiri değişik tip ve fiyat aralığında çok geniş bir yelpaze fena kararsız kaldım kafam karıştı. Şimdiden çok teşekkür ederim. Kazasız sürüşler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Mar 2017
Mesajlar
871
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benimkinin camlı hali
[url]http://i.hizliresim.com/R0g2X7.jpg[/url] [url]http://i.hizliresim.com/ojdoA9.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:16 ----------



Göğsüne gazete koyacaksın.

Rüzgar performansı nasıl?
Özellikler 100km üzeri hızlarda?
Nereden aldınız camı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:29 ----------

Yağ vanasınsan yağ akıtıyor motorum
Kendi yapımı değiştirmek istiyorum fakat yağ vanasından daha çok yağ akıtır mı?
Tecrübenizi bilginiz var mı bu konuda?
 
Katılım
24 Mar 2016
Mesajlar
47


Gp moto bagaj demiri - maxem sl 40 çanta artçı sırt dayaması da mevcut ikisini toplam 300 liraya aldım 130-170
 
Katılım
31 Mar 2014
Mesajlar
1,250
Rüzgar performansı nasıl?
Özellikler 100km üzeri hızlarda?
Nereden aldınız camı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:29 ----------

Yağ vanasınsan yağ akıtıyor motorum
Kendi yapımı değiştirmek istiyorum fakat yağ vanasından daha çok yağ akıtır mı?
Tecrübenizi bilginiz var mı bu konuda?

Cam sukutur camı. İnternette ve Şirinevlerde satılıyor. Arka takviye takoz lastikler perşembepazarından. Geri kalan bauhaustan. Ayakları aynayı söküp taktım. Rüzgar filan almıyorum. Eskiden göğsüme gazete koyardım artıık ona gerek kalmadı.

Yaş vanasını serviste halletmeye bak.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Rüzgar performansı nasıl?
Özellikler 100km üzeri hızlarda?
Nereden aldınız camı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:29 ----------

Yağ vanasınsan yağ akıtıyor motorum
Kendi yapımı değiştirmek istiyorum fakat yağ vanasından daha çok yağ akıtır mı?
Tecrübenizi bilginiz var mı bu konuda?

yağ boşaltma tıpası mı yağ akıtıyor yoksa yağ filtresi olan kısım mı yağ akıtıyor, her ikisinden biri ise oringini değiştirin ve öyle takın büyük ihtimal sorun kalmaz, motor sıcak iken motor üzerinde hiçbir vida ve somun sökme sıkma yapmayın.
 
Katılım
27 May 2016
Mesajlar
89
Herkese merhaba.
Topcase ve demir önerisinde bulunabilecek var mı acaba? Genelde uzun yola çıkacağım zaman kullanacağım birde artçımın da rahat etmesi için. Çok büyük birşeye ihtiyacımın olacağını düşünmüyorum. Tavsiye hatta imkanı olan varsa kullandığınız çanta resimlerini atabilirseniz çok memnun olurum. Hem çanta hem demiri değişik tip ve fiyat aralığında çok geniş bir yelpaze fena kararsız kaldım kafam karıştı. Şimdiden çok teşekkür ederim. Kazasız sürüşler.

Ben çanta demiri olarak bunu aldım. Görüntüsünü çok bozmadı bence kibar duruyor diğerlerine göre. Yolcu ayaklığına kadar uzanan destek demirlerini çok beğenmiyorum kötü duruyor bunda öyle bi durum yok. Tavsiye ederim.

http://urun.n11.com/bakim-ve-koruma/bajaj-pulsar-canta-demiri-gp-P120368307

Çanta olarak da Shad SH40 aldım. Bir tam kask alıyor yanına da kullanım alanı kalıyor biraz. Tam kask+Yarım kask alıyor diyorlar ama bir şey diyemem. uzun yol için de ideal olacağını düşünüyorum fotoyu aşağıya ekledim. Büyük kolaylık sağladığı kesin :king:




Sadece çanta demiri çok arkada kalıyor çantanın alt tablasını biraz daha artçıya yakın monte etmeni tavsiye ederim ön gidonda denge kaybına yol açabilir arka ağırlaşıyor :thumleft:
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Çantanın bu kadar yakışmadığı çok fazla motor yoktur herhalde :cherry: Kafa alçak olduğundan gerçekten çok kötü duruyor Pulsar'da.
 
Katılım
27 May 2016
Mesajlar
89
Çantanın bu kadar yakışmadığı çok fazla motor yoktur herhalde :cherry: Kafa alçak olduğundan gerçekten çok kötü duruyor Pulsar'da.

katılıyorum çok fena bozuyor görüntüyü ama çanta büyük nimetmiş çok işime yarıyor. bir sonraki ay cam da taktıracağım belki güzelleşir görüntümüz :sunny:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Mar 2017
Mesajlar
871
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yağ boşaltma tıpası mı yağ akıtıyor yoksa yağ filtresi olan kısım mı yağ akıtıyor, her ikisinden biri ise oringini değiştirin ve öyle takın büyük ihtimal sorun kalmaz, motor sıcak iken motor üzerinde hiçbir vida ve somun sökme sıkma yapmayın.

Yağ boşaltma tıpası yağ akıtıyor
Ayrıca vites pimi artırıcısındanda yağ akıtıyor
Motor yağ azaldığı için castrol 10 50 yağ aldım
Bügün yağını boşaltma istiyorum motordan ineli yarım saat falan oldu
Biraz daha bekleyip yağ değişimi yapmayı düşünüyorum
Fakat yağ vakasını açıp kapattığımda daha çok yağ kaçırır diye endişe ediyorum

Motorun kisi 2000 i geçti tekerleklere hiç hava basmadım ön arka teker kaç hava basmalıyım?

Motor 5. Viteste 120 km hızlarda sanzımandan sesler geliyor
8 aydan beri yağı değişmedi
5 bin km yedaha çok var yağını kendim değiştirmek istiyorum

ACİL CEVAPLARSINIZ SEVİNİRİM
 
Son düzenleme:

Sol

Katılım
12 Ocak 2016
Mesajlar
38
Yağ boşaltma tıpası yağ akıtıyor
Ayrıca vites pimi artırıcısındanda yağ akıtıyor
Motor yağ azaldığı için castrol 10 50 yağ aldım
Bügün yağını boşaltma istiyorum motordan ineli yarım saat falan oldu
Biraz daha bekleyip yağ değişimi yapmayı düşünüyorum
Fakat yağ vakasını açıp kapattığımda daha çok yağ kaçırır diye endişe ediyorum

Motorun kisi 2000 i geçti tekerleklere hiç hava basmadım ön arka teker kaç hava basmalıyım?

Motor 5. Viteste 120 km hızlarda sanzımandan sesler geliyor
8 aydan beri yağı değişmedi
5 bin km yedaha çok var yağını kendim değiştirmek istiyorum

ACİL CEVAPLARSINIZ SEVİNİRİM

5.viteste 120 km'de şanzımandan ses geliyor da ne demek? 5. Viteste 120 km hız yapmak makinaya hoşçakal demekten başka bişey olamaz.
Aşırı zorlamadan dolayı terleme baş göstermiş de olabilir.
Bence çok üst sınırlarda kullanıyorsun motoru.
Değiştir yağını filtreni yağ tapasının oringinide değiştir sızdırma yapacağını sanmam Birdaha.
Vites milinin dip kısmında gördüğün yağ muhtemelen zincirden sıçramıştır.
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Çantanın bu kadar yakışmadığı çok fazla motor yoktur herhalde :cherry: Kafa alçak olduğundan gerçekten çok kötü duruyor Pulsar'da.

uzun cam olunca sırıtmıyo :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:52 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/2rPkvL.jpg[/url]

Gp moto bagaj demiri - maxem sl 40 çanta artçı sırt dayaması da mevcut ikisini toplam 300 liraya aldım 130-170

Plaka katlama olyanı nasıl yaptınız ?
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
75
Ben çanta demiri olarak bunu aldım. Görüntüsünü çok bozmadı bence kibar duruyor diğerlerine göre. Yolcu ayaklığına kadar uzanan destek demirlerini çok beğenmiyorum kötü duruyor bunda öyle bi durum yok. Tavsiye ederim.

http://urun.n11.com/bakim-ve-koruma/bajaj-pulsar-canta-demiri-gp-P120368307

Çanta olarak da Shad SH40 aldım. Bir tam kask alıyor yanına da kullanım alanı kalıyor biraz. Tam kask+Yarım kask alıyor diyorlar ama bir şey diyemem. uzun yol için de ideal olacağını düşünüyorum fotoyu aşağıya ekledim. Büyük kolaylık sağladığı kesin :king:

[url]http://i.hizliresim.com/M0Rg02.jpg[/url]


Sadece çanta demiri çok arkada kalıyor çantanın alt tablasını biraz daha artçıya yakın monte etmeni tavsiye ederim ön gidonda denge kaybına yol açabilir arka ağırlaşıyor :thumleft:

Çok teşekkür ederim. İki kişiden de aynı marka tavsiyesi geldiğine göre içim rahat bir şekilde çanta demirini alabilirim. Geriye çanta seçmek kalıyor. Onu da artık tavsiyelerden bakacağım. :)
 
Katılım
24 Mar 2016
Mesajlar
47
uzun cam olunca sırıtmıyo :queen:


---------- Mesajlar birleştirildi - 21:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:52 ----------



Plaka katlama olyanı nasıl yaptınız ?

Hocam 55 liraya aldım çok kullanışlı bi ürün led sinyaller dahil linkini koyuyorum her motora uyumlu bir model, orjinal sinyal kablolarını kesmeniz gerekiyor takmak için

http://urun.n11.com/modifiye-urunler/motosiklet-katlanir-plakalik-sinyalli-komple-P87869702
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Çok teşekkür ederim. İki kişiden de aynı marka tavsiyesi geldiğine göre içim rahat bir şekilde çanta demirini alabilirim. Geriye çanta seçmek kalıyor. Onu da artık tavsiyelerden bakacağım. :)

çanta demiri arka grenajı da koruyabilecek modelden alırsanız daha iyi olur, bazı çanta demirleri direk arka kuyruk üstünde bazıları da norton772 arkadaşın ki gibi olan ve grenajı koruyabilen bir demirdir, motoru düşürme veya kaza anında grenajın darbe almasını önler buna dikkat ederseniz daha iyi olur.
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
76
Efendim merhabalar. 2014 model 14bin km de 2. el bajaj pulsar alacağım. Fakat motor 40-50 km hızla giderken sola yatmış. Depo grenajında far grenajında çizikler var sol koruma demiri kırılmış,yok. Bunları pek sorun etmedim. Fakat sol gidon aynanın olduğu yerden kırılmış kaynak yapılmış. Bu benim kafama takıldı. Gidon fiyatı 60 lira civarında internette ancak motorun dengesinde bi problem yaratırmı sizlere sormak istedim. Ona göre motora gidip bakmayı düşünüyorum. Motor başka ilde Teşekkürler
 
Katılım
24 Mar 2016
Mesajlar
47
Efendim merhabalar. 2014 model 14bin km de 2. el bajaj pulsar alacağım. Fakat motor 40-50 km hızla giderken sola yatmış. Depo grenajında far grenajında çizikler var sol koruma demiri kırılmış,yok. Bunları pek sorun etmedim. Fakat sol gidon aynanın olduğu yerden kırılmış kaynak yapılmış. Bu benim kafama takıldı. Gidon fiyatı 60 lira civarında internette ancak motorun dengesinde bi problem yaratırmı sizlere sormak istedim. Ona göre motora gidip bakmayı düşünüyorum. Motor başka ilde Teşekkürler
Kardeşim pulsar sürekli sorunları ortaya çıkan bir motor, bu yazılanlar yüzünden güvenemedim gittim 0 aldım rodajını düzgün yaptım insan gibi davrandım şükür benimki sıkıntısız sorunsuz , pulsar 2. El alınacak bir motor değil bana kalırsa herkes benim gibi davranmıyor 1 ay 2 ay geç al ama 0 al kafan rahat etsin
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Efendim merhabalar. 2014 model 14bin km de 2. el bajaj pulsar alacağım. Fakat motor 40-50 km hızla giderken sola yatmış. Depo grenajında far grenajında çizikler var sol koruma demiri kırılmış,yok. Bunları pek sorun etmedim. Fakat sol gidon aynanın olduğu yerden kırılmış kaynak yapılmış. Bu benim kafama takıldı. Gidon fiyatı 60 lira civarında internette ancak motorun dengesinde bi problem yaratırmı sizlere sormak istedim. Ona göre motora gidip bakmayı düşünüyorum. Motor başka ilde Teşekkürler

Bilinçli biri gibiyse sorun olacağını sanmam. Çok genç biriyse biraz tereddüt ederim açıkçası çünkü sert ve dikkatsiz kullanıyorlar. Karşındaki muhatabın nasıl bir intiba bıraktı sende? Çok konuşan ve sürekli bir şeyleri öven birisiyse dikkat et. Malına güveniyorsa zaten rahat konuşur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:25 ----------

Herkese merhaba.
Topcase ve demir önerisinde bulunabilecek var mı acaba? Genelde uzun yola çıkacağım zaman kullanacağım birde artçımın da rahat etmesi için. Çok büyük birşeye ihtiyacımın olacağını düşünmüyorum. Tavsiye hatta imkanı olan varsa kullandığınız çanta resimlerini atabilirseniz çok memnun olurum. Hem çanta hem demiri değişik tip ve fiyat aralığında çok geniş bir yelpaze fena kararsız kaldım kafam karıştı. Şimdiden çok teşekkür ederim. Kazasız sürüşler.

Önceki motorumda gaff marka kullanmıştım ve memnundum. Fiyatı uygun 200 tl'ye 52 lt olanları bulunuyor. Ufakları daha uygundur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst