Merhaba,
Öncelikle motor hayırlı olsun ve aynı zamanda geçmiş de olsun

ben yaklaşık 1 yıldır pulsar kullanıyorum. Senin de dediğin gibi almadan bir ton araştırma yaptım. benim tek sıkıntım maddiyattı ve bu fiyata alınabilecek başka motor bulamadım. bulan varsa lütfen yazsın ki biz de bilelim?
Şimdi senin yazdıklarının altına diğer arkadaşlara da ufak cevaplar vermek istedim kimse yanlış anlamasın öyle bajaj şakşakçısı falan değilim:
Öncelikle aldığınız motor japon değil haklısınız bunu bi cepte tutalım. şöyle piyasaya baktığınızda ben motoru alırken fiyatı 8.500 tl iken japon binmek istesem fiyatlar 14.500 den başlıyordu bunda hemfikiriz. bunu da cebe atalım sonuçta sınırsız ekonomimiz olsa gider daha büyük veya kaliteli motor alırdık. kimse keyfine binmiyor sonuçta bu tarz "alt kalite" motorlara.
İkinci olarak 1 yıldır kullanıyorum ve aktif olarak da forumu takip ediyorum derdimi sıkıntımı yazıyorum 700 sayfayı okuduysanız mutlaka denk gelmişsinizdir benim yazılarıma ki ben her sayfayı okudum. bundan dolayı sorunları tek tek yazmayayım bir daha buraya. ama 1 yıldır sürdüğüm süre zarfında (400 km lik uzun yol git gel dahil ediyorum) yağmurda, çamurda, karda, kışta dahil olmak üzere hiçbir zaman yolda kalmadım. hatta yolda kalmayı bırak marşı ilk basmamda her defasında aldı almaya da devam ediyor (maşallahınızı alırım)
Tabii ki tedirgin motor tabii ki sapasağlam değil (bana göre sağlam). Bundan önceki motorum Hyosun GT250r dı. şu herkesin sövdüğü saydığı piyasada artık apaçi motoru olan motor hani. o motorla 30.000 km yol yaptım bir kere yolda kalmadım.
son kez söylemek istediğim şu ki üst segmentte bir japon motoru modeli seçin rastgele girin forumdan başlığa. acaba herkes memnun mu? acaba kimsenin motoruyla sorun yaşamadığı ütopya orası mı? orası cennet de biz cehennemi mi yaşıyoruz? her mekanik şeyin kronik sorunu veya fabrikasyon olan her ürünün hatalı üretim payı olduğu gibi bu motorun da var malesef.. ha diğerlerinde %00,1 iken bu motorda %10 bilemem. ama verdiğiniz fiyatı bir kere daha düşünün derim. sorumu tekrar soruyorum hatta bu güçte ve performansta 2017 fiyatını göz önüne alırsak 12.000 tl ye alınabilecek "sıfır" motor var mı? varsa bilelim satıp onu alalım.. Verdiğimiz fiyatı ve beklediğimiz performansı ters orantıyla hesaplarsak malesef aaa bajaj b.k gibi motor almayın demeye başlıyoruz...
Ben de istiyorum motorun saati sıfırlanmasın, lastikleri kaymasın. ama para bu arkadaşlar malesef en önemli konu bu işte...