Abi bazı yorumlarla adamları savunuyorsunuz çok garibime gidiyor. Bizim ülkenin en büyük sorunu motosikletler de araç o park yerine hatta araba kadar kaplayacak şekilde ortalayarak koymak da bizim hakkımız ( iyi niyetimizden kenarı köşeye koyuyoruz yer kaplamasın diye o ayrı konu) . Oradaki valenin derdi de para motoru kullanamaması felan değil.Git 1000rr'la aynı lafı yapar mı acaba? Trafikte de aynı dert yok mu adam araba görse yola çıkmıyor ama motor görünce atlıyor yolun ortasına zaten durur o motor diye. Böyle insanların kalbini kırmaktan çekinmemek gerektiğini düşünüyorum.