- Katılım
- 22 Eki 2012
- Mesajlar
- 1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben merak ettim denedim,göstergedeki son çizik söndükten sonra(benzin göstergesinde 10 çizik var)depodaki tüm benzini boşalttım ve 5 litrelik su şisesi yarım oldu yani yedek depoda 2,5 lt benzin var bilgilerinize...Benim yakıt tüketimim 70-120 km arası 100km/3lt 135-150 km arası 100km/3,5-3,7 lt.hız meraklısı değilim fakat denediğimde 155km de kesiciye girdi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:00 ----------
Motorumda(4650km de)şimdiye kadar nette yazılan sorunlardan(saatin resetlemesi hariç herkeste var) sadece üst kapak contasından kaynaklı yağ kaçağı terlemede diyorlar bu sorun çıktı Tekirdağdaki Polat motora gittim ve garantiden contayı değiştiler.Sonrasında Çanakkaleye 18 Mart derneğinin düzenlediği Şehitleri anma etkinliğine gittim ve eve döndüğümde yağ kaçağını kontrol etmek için baktığımda artık terlemeyi aştığını ve aktığını gördüm keşke yaptırmasaydım eskisi gibi kalsaydı dedim.Defalarca kuralkana mesaj attım cevapları hep aynı robot gibi aracınızın şasi ve motor numarasını bırakın değerlendirmeye alınacak.Servise söylediğimde öyle birşey olmaması lazım dedi.Bende4 sizin garantinizde sizde diyerek(30 senedir motor kullanıyorum ve her türlü tamirini yaparım)motorumun arızasını kendim yaptım damla kaçak yok...
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:00 ----------
Motorumda(4650km de)şimdiye kadar nette yazılan sorunlardan(saatin resetlemesi hariç herkeste var) sadece üst kapak contasından kaynaklı yağ kaçağı terlemede diyorlar bu sorun çıktı Tekirdağdaki Polat motora gittim ve garantiden contayı değiştiler.Sonrasında Çanakkaleye 18 Mart derneğinin düzenlediği Şehitleri anma etkinliğine gittim ve eve döndüğümde yağ kaçağını kontrol etmek için baktığımda artık terlemeyi aştığını ve aktığını gördüm keşke yaptırmasaydım eskisi gibi kalsaydı dedim.Defalarca kuralkana mesaj attım cevapları hep aynı robot gibi aracınızın şasi ve motor numarasını bırakın değerlendirmeye alınacak.Servise söylediğimde öyle birşey olmaması lazım dedi.Bende4 sizin garantinizde sizde diyerek(30 senedir motor kullanıyorum ve her türlü tamirini yaparım)motorumun arızasını kendim yaptım damla kaçak yok...
Son düzenleme:
