Hayirli olsun.
Fakat arkadaslarin da dedigi gibi beyaz yanlis secim,ayni modelin siyah olani mevcut. Beyaz derinin kirlenmesi ve kirlendikten sonraki halini gorunce ne demek istedigimi anlayacaksiniz. Goze aldim demissiniz ama medine dilencisi gibi olmazsin insallah

birde bu pantolonlar cok kullanisli degil. 1-2 heves giyip bi koseye atiyorsunuz, en azindan ben ve bircok tanidigimda durum boyle. Su havalarda evet, ama mayis itibari ile zor

Ayrica pantolonun kaval kemigi korumasi ile botun kaval korumasinin arasindaki anlasmazlik rahatsiz edecek aklinda olsun
Botlarin guzel, viraj oncesi ayagini yere surtup zeminde arge yapma cabuk eriyor. Onun disinda bu ekipmana handroid olmaz, daineseda uygun modeli mevcut ki sen fani olarak boyle bir secim yapmayacaksindir.
Kazasiz belasiz..

beyaz konusunda haklısınız,kirlenme olayı dert, götürebildiğim kadar temiz götürücem ama sonunda tabi bir siyah veya koyu rengın kullanım kolaylığını kesinlikle vermez fakat bende kafaya bişiyi takınca ille o istediğim olacak yoksa mutsuz oluyorum

. Dainese benım cocukluk takıntım,fan durumum kesınlıkle var hastasıyım, eldiven konusunda haklısınız ılk once daıneseden carbo long ve druıds denedım hatta carbo long u aldım iade ettim, çok guzeller ama knox a göre koruma çok zayıf kaldı, handroıde denk gelen daınese full metal vardı onla rahat edemedim,knox nedense çok hoşuma gitti, dainese kısa eldivenlerim vardı ama full korumalı birsey istiyordum knox lar gerçekten güzel bu arada.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:59 ----------
Masallah, kardesim fizikte iyi olunca aldigin herseyi rahatca giyiyorsun.Benim gøbege gøre bøyle giysiler daha icat edilmedi

.Kusura bakma gecen gun baska bir baslikta motorumu nerden aldigimi sormussun sonradan okudum.Motorumu sakarya yamaha bayiinden aldim ve islerini disiplinli bir sekilde yapiyorlar..
eyww çok sağol eksik olma.Kilo verilir , biraz diet biraz spor tam istediğin kiloya hemen inersin :thumleft:.Bayii sormuştum ,gerçekten yaklaşımları çk bilinçli ve olması gereken gibiydi, bu tarz işini iyi yapan yerleri her zaman desteklemek diğerlerinden ayırmak isterim,alışveriş yapacaksam öncelik onlarda olsun.Fark yaratan fark edilsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:03 ----------
hayırlı olsun çok iyi malzemeler
alic teşekkür ederim,sağol.Yapmak istediğim bu ekipmanları,aynısı veya benzeri hiçfark etmez, almayı düşünenlere bir katkım olsun , fikirleri olsun istiyorum.Bilgi tecrübe paylaşıldıkça çok daha faydalı oluyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:05 ----------
Anladım, çizme evet 5 nokta korumalı çizme şart, ayak bileğini kırmak istemem, yatınca motorda üstümüze yatıyor, bilek anında çıtt...
arkadaşların dediği gibi beyazdan vazgeçtim, gri yada az daha koyu renkler tercih edeyim, 4 mevsim şart çünki sonbaharda da büyük ihtimal süreceğim, korumalı mont ve pantolona ilave bel-sırt-göğüs korumalarınıda ayrıca alıp takmak lazım sanırım, sadece montun pantolonun korumaları yetersiz gibi, zaten çoğu 4 mevsim montun ekstra gözleri var, sırt toto koruma ek parçalarını takıyorsun, bakalım artık bütçeyi ayarlayayımda
Ali, çizme konusunu forumda her zaman yazdım,bot yerine çizme tercih edilmeli diye.Tam koruma istiyorsan çizme tek seçenek.Beyaz konusunda renk olarak kir tutma ve göstermede diger renklere göre kesinlikle dezavantajlı,fakat ben yagmurda camurda ıslakta motoruma bınmedıgım ve cıkarmadıgım ıcın biraz daha uzun süre koruyabilme imkanına sahip olucam,sadece kuru havalarda motora biniyorum

yagmur camurda karda bınmıyorum,önce motoru sonra kendimi kirli camurlu gormeye tahammul edemıyorum

birde keyıf almıyorum tabi
montların bircogu sırt ve gogus korumasız geliyor,hayati onem tasıyan korumalar yanı montu alırken onuda hesaba katmalısın,bazılarında standart geliyor. örnek benım yazlık montta hersey var,spidi, standart uzerinde.Pantolon konusunda,ben kevlar kot korumalı olmasına ragmen dızlıgımıde takıyorum,kevlar esasen surtunmeden dolayı parcalanmayı engellemek,sonra korumaları gelıyor dıye dusunyorum,tercih meselesi,2 arkadasım kevlar kotu koruması olmasına ragmen çarpmada diz kapagından hasar aldı.Fakat kevların uzerıne ekstra birde dizlik takan bir kullanıcının benzer kaza sonrası yorumunu okumustum, sadece dizlik çatlamış kırılmış ama diz kapağı saplam hafifi morluk dısında sıkıntısı yoktu.Tercih bizlerin.