Ağustosta gelecem ama oğlanın sünnet derdi var İstanbul'a kaçabilirmiyim bilmiyorum.İftar programıydı abi..
Sanırım 2012 yada 2013 ramazanıydı..
Tekrar biraraya gelebilsek ne güzel olur aslında..
Öyle ayrımcılık yapmam ben noelleri de kutlarımcoq babuş bi tek iftar zamanı sevenleriyle buluşuyo demek ki. ramazanda vesile olmasa geleceği yok öyleyse
Öyle ayrımcılık yapmam ben noelleri de kutlarım
Bu noel Türkiye'deydim mesela.
Ben seni uzaktan görmüştüm.Eski torpagiz biz.. ilkay abi ben senin cemailini hic gormedim.. bi gorek abi seni.. sameti gör gör nereye kadar..:mrgreen:
Ben seni uzaktan görmüştüm.
Pendikte Samet falan sahilde çay içiyorduk.10-15 kişi vardık galiba.
Ben karşı sahile bakıyordum.
Oradakilere karşı sahilin neresi olduğunu sordum.
Kimi bakırköy dedi kimi eminönü kusura bakma pek seçilmiyor dediler.
Peki o karşı sahilde gezen şu adam kim dedim.
Hep bir ağızdan
Mezit!
Diye bağırdılar.
Sahil pek seçilmiyordu ama sen çok net gözüküyordun.
![]()