RKS Rks Blackster 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Yani diyorsunki arkadaşlar verdiğiniz paraya oranla arıza çıkartır :) Değişim yapsalar para istemeseler alır mısın ?

Bugün forumdan bir mesaj, motora tecavüz etmezsen bak neler oluyormuş:)

hocam mondial nostalji ile 86 bin km yol yaptım 5 yılda eskişehirden kütahya bolu afyon bursa bilecik düzce ve ankara ya gidip geldim düşük hızlarda uygun devirde giderseniz eliniz anahtar tutmayıda öğrenir motor çizilip kırılınca başınız ağrımaz bakımlarını düzgün yapıp binin bence.

size örnek teşkil etmesi adına kendi anlatımımdır.
https://www.youtube.com/watch?v=Qqxvfy-d1a8&t=45s
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
Soru iyidir hocam, elimden geldiğince ne kadar bilgilendirebilirsem o kadar iyi benim gözümde :) Uzun yolu inanın ben de dört gözle bekliyorum. Hava biraz daha kendine gelsin diye beklerken gün geçtikce kötüye gitmesi beni daha da sinir etse de yapacak birşey yok :) Nisan sonu 900 km, mayıs sonu da 2100 km lik iki tane uzun sürüşüm var. Asıl test o zaman benim için... Tabi nisan sonuna kadar bi Antalya yapar gelirim diye düşünüyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:45 ----------



Ne geldiyse başıma bu "OOO YENİ Mİ? NE ZAMAN ISLATIYOZ??? ya da YAUV MOTOR BİRAZ YAMUK MU? BİZ DÜZELTELİM BUNU!" culardan geldi başıma :D

En kötüsüde o ya :S bi motor alırsın adamı bin pişman ederler ağızlarıyla ns200 almıştım zamanında 1 haftada 3 defa kaza yaptım motordan soğudum. Bu arada benim merak ettiğim bişey var sen motoru bayiden satın aldıktan sonra kaç km motoru sürdünde arıza verdi ilk bakımdan sonra mı yoksa bakıma yetişmeden mi ?
 

tmp

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
328
Bugün forumdan bir mesaj, motora tecavüz etmezsen bak neler oluyormuş:)

Bende forumda motora gerçekten tecevüz eden adamın videosunu izledim seleyi kesik atıyor sonra ...... ne acayip insanlar var :S Bro inş yağmurlar dururda sende buralara bı çift kesin sonuç bildirirsin.
 
Katılım
24 Eyl 2016
Mesajlar
65
En kötüsüde o ya :S bi motor alırsın adamı bin pişman ederler ağızlarıyla ns200 almıştım zamanında 1 haftada 3 defa kaza yaptım motordan soğudum. Bu arada benim merak ettiğim bişey var sen motoru bayiden satın aldıktan sonra kaç km motoru sürdünde arıza verdi ilk bakımdan sonra mı yoksa bakıma yetişmeden mi ?

Motoru aldıktan 50 km sonra falan yani Antalya şehir merkezinden çıkıp uzun yola çıktım ve hata vermeye başladı hocam. Şehir merkezinde sürat olmadığı için ısınmadı, ısınmayınca problem yoktu. Uzun yola çıktım sürat arttı (arttı dediğim 70e çıktım max, rodajda olduğu için) ısındı ve ondan sonra herşey ters gitmeye başladı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:11 ----------

Bende forumda motora gerçekten tecevüz eden adamın videosunu izledim seleyi kesik atıyor sonra ...... ne acayip insanlar var :S Bro inş yağmurlar dururda sende buralara bı çift kesin sonuç bildirirsin.

Bugün yine kar yağdı :D önümüzdeki hafta ısınıyor gibi havaya bağlı bi sürüş planım var.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
352
Motoru aldıktan 50 km sonra falan yani Antalya şehir merkezinden çıkıp uzun yola çıktım ve hata vermeye başladı hocam. Şehir merkezinde sürat olmadığı için ısınmadı, ısınmayınca problem yoktu. Uzun yola çıktım sürat arttı (arttı dediğim 70e çıktım max, rodajda olduğu için) ısındı ve ondan sonra herşey ters gitmeye başladı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:11 ----------



Bugün yine kar yağdı :D önümüzdeki hafta ısınıyor gibi havaya bağlı bi sürüş planım var.

Umaırm pazartesiden sonra yurt genelinde havalar düzelir sende bizlerde rahat ederiz :) Nisan ayında Anltay'ya gelmeyi düşünüyorum eğer kısmet olursa Ispartaya'da gelecem
 
Katılım
24 Eyl 2016
Mesajlar
65
Merhaba arkadaşlar. Dün 180 km yol yaptım makinayla.(Sonunda) şunu diyebilirim 500+500 km makinayı kullandıklarında iyi açmışlar benim rks yi :D Valla teklemedi bile. 2 kişi 140'ı gördü motor ve ne ısınmadan ne de elektrikten bir problem yaşamadım. 180 km çok değil belki ama motor geldiğinden beri yapabildiğim tek uzun yol. Şimdilik hiçbir problem yok, olmayacağı düşüncesine de girdim inceden. Hafiften o güveni vermeye başladı. Yine yol yaptıkca yazarım buraya.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:52 ----------

Umaırm pazartesiden sonra yurt genelinde havalar düzelir sende bizlerde rahat ederiz :) Nisan ayında Anltay'ya gelmeyi düşünüyorum eğer kısmet olursa Ispartaya'da gelecem

Hocam beklerim Ispartaya da. Başım üstünde yeriniz var... :)
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
346
Merhaba arkadaşlar. Dün 180 km yol yaptım makinayla.(Sonunda) şunu diyebilirim 500+500 km makinayı kullandıklarında iyi açmışlar benim rks yi :D Valla teklemedi bile. 2 kişi 140'ı gördü motor ve ne ısınmadan ne de elektrikten bir problem yaşamadım. 180 km çok değil belki ama motor geldiğinden beri yapabildiğim tek uzun yol. Şimdilik hiçbir problem yok, olmayacağı düşüncesine de girdim inceden. Hafiften o güveni vermeye başladı. Yine yol yaptıkca yazarım buraya.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:52 ----------



Hocam beklerim Ispartaya da. Başım üstünde yeriniz var... :)

Arıza değilde iki kişi 140 km dikkatimi çekti :) Az bi hız değil yani tek başına binsen o hıza gelsen tamamda artçıyla gelmesi çok süper bassan belkide dahada gidecek devir aralıkları nasıl ? Artık motor hakkında teknik bilgi ver biraz :)
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
Merhaba arkadaşlar. Dün 180 km yol yaptım makinayla.(Sonunda) şunu diyebilirim 500+500 km makinayı kullandıklarında iyi açmışlar benim rks yi :D Valla teklemedi bile. 2 kişi 140'ı gördü motor ve ne ısınmadan ne de elektrikten bir problem yaşamadım. 180 km çok değil belki ama motor geldiğinden beri yapabildiğim tek uzun yol. Şimdilik hiçbir problem yok, olmayacağı düşüncesine de girdim inceden. Hafiften o güveni vermeye başladı. Yine yol yaptıkca yazarım buraya.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:52 ----------



Hocam beklerim Ispartaya da. Başım üstünde yeriniz var... :)

Çok kısada değil çok uzunda değil sana güven vermesi güzel bir gelişme havalar ısınmaya başladı umarım ıspartada da ısınıyordur. Biz ne kadar motor kullansakta oradaki ustalar kadar bilemeyiz zanlımca adamlar her çeşit kullanmıştır şimdiye kadar :)
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
352
İnş antalya ısparta arası zaten yakın gelirim senin motoruda çok merak ediyorum :) Bu arada bi sürüş daha yapabildin mi ?
 
Katılım
24 Eyl 2016
Mesajlar
65
Selam arkadaşlar size dün yaptığım sürüş hakkında bir kaç bilgi daha verecem.

Isparta Antalya yaptım geldim dün. Klübümle beraber sürdük 3 motor. Takip ettiğim makinalar giderken, shadow 750 ve dragstar 1100 dü i. Haliyle hızımız 110 un altına pek düşmedi. Bazı yerlerde abartıp 160ı falan gördüler bendeki son hız yine 140 oldu. Hiç bir sıkıntı yaşamadım tek marşta 120 km yol yaptım ortalama hızım 100-130 arası oldu hep. Dönerken de shadow la xvs1300a yı takas ettik. Haliyle dönüşteki hızımız biraz da motor 1300a yı deneyelim diye daha yülsek oldu. Lastiklerim kötü olmasına rağmen bu iki canavarın arkalarından hiç ayrılmadım. Yattım kalktım, yokuş yukarı 125km ile çıktım, yokuş aşşağı saldım rahatladı düz yolda 140-140 gittim resmen zorladım makinayı dönüşte tık demedi. Bu sefer cidden inandım makinanın tamir olduğuna.

@darknife arkadaşım tek özellik sormuş. Standart bi 250 yani aham şaham bi artısı yok güzel yanları şu; kasa enfes antalyada 1100 1300 yan yana duruyorken gelip benim kıçı kırık rks ye ilgi gösterdi millet :D Onun haricinde fabrikada cidden çok sağlam açmışlar makinayı 3. Vitesim antalyaya giderken 90 gördü sonra kesiciye girdi.(normalde hayatta sokmam kesiciye, 4. Vitesteyim sanıyordum yarım kasktan motor sesini de duymayınca asıldım) bu arada 140la giderken bile titreşim sizi rahatsız etmiyor yani nerdeyse hiç durmadan 300km nin üstünde yol yaptım ve baya diriydim yormadı vücudumu. Koltuk cruiser dan efsane rahat belki de bunun artısı olabilir. Olumsuz yönleri de şunlar;

Eğer boyunuz 190 yüzeylerindeyse bacak ağrısı çekeceksiniz. (Arada bi arka koltuğa oturup bacaklarımı uzatma gereği hissettim yolda) yine boyunuz uzunsa biraz boyun ağrısı çekebilirsiniz. Ya da temiz bi ape hanger taktırıp boynu rahat ettirebilirsiniz. Gidon bizim için biraz aşağıda kalıyo. Son olarak Her rks de olduğu gibi bu rks de de lastikler leş. Sakın güvenip fazla yatırmayın iki teker birden kaydırdım dönerken. Başka hiçbir problemi yok.

Motorum tamir olduktan sonra gerçekten keyifle sürüyorum şu an. Uzun yolun zevkini alıyorum. Hatalar hiç çözülmeyecek gibi geldiyse de eziyet çekerek de olsa çözüldü. Şimdilik durum bu arkadaşlar herkese iyi forumlar.
 
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
285
Selam arkadaşlar size dün yaptığım sürüş hakkında bir kaç bilgi daha verecem.

Isparta Antalya yaptım geldim dün. Klübümle beraber sürdük 3 motor. Takip ettiğim makinalar giderken, shadow 750 ve dragstar 1100 dü i. Haliyle hızımız 110 un altına pek düşmedi. Bazı yerlerde abartıp 160ı falan gördüler bendeki son hız yine 140 oldu. Hiç bir sıkıntı yaşamadım tek marşta 120 km yol yaptım ortalama hızım 100-130 arası oldu hep. Dönerken de shadow la xvs1300a yı takas ettik. Haliyle dönüşteki hızımız biraz da motor 1300a yı deneyelim diye daha yülsek oldu. Lastiklerim kötü olmasına rağmen bu iki canavarın arkalarından hiç ayrılmadım. Yattım kalktım, yokuş yukarı 125km ile çıktım, yokuş aşşağı saldım rahatladı düz yolda 140-140 gittim resmen zorladım makinayı dönüşte tık demedi. Bu sefer cidden inandım makinanın tamir olduğuna.

@darknife arkadaşım tek özellik sormuş. Standart bi 250 yani aham şaham bi artısı yok güzel yanları şu; kasa enfes antalyada 1100 1300 yan yana duruyorken gelip benim kıçı kırık rks ye ilgi gösterdi millet :D Onun haricinde fabrikada cidden çok sağlam açmışlar makinayı 3. Vitesim antalyaya giderken 90 gördü sonra kesiciye girdi.(normalde hayatta sokmam kesiciye, 4. Vitesteyim sanıyordum yarım kasktan motor sesini de duymayınca asıldım) bu arada 140la giderken bile titreşim sizi rahatsız etmiyor yani nerdeyse hiç durmadan 300km nin üstünde yol yaptım ve baya diriydim yormadı vücudumu. Koltuk cruiser dan efsane rahat belki de bunun artısı olabilir. Olumsuz yönleri de şunlar;

Eğer boyunuz 190 yüzeylerindeyse bacak ağrısı çekeceksiniz. (Arada bi arka koltuğa oturup bacaklarımı uzatma gereği hissettim yolda) yine boyunuz uzunsa biraz boyun ağrısı çekebilirsiniz. Ya da temiz bi ape hanger taktırıp boynu rahat ettirebilirsiniz. Gidon bizim için biraz aşağıda kalıyo. Son olarak Her rks de olduğu gibi bu rks de de lastikler leş. Sakın güvenip fazla yatırmayın iki teker birden kaydırdım dönerken. Başka hiçbir problemi yok.

Motorum tamir olduktan sonra gerçekten keyifle sürüyorum şu an. Uzun yolun zevkini alıyorum. Hatalar hiç çözülmeyecek gibi geldiyse de eziyet çekerek de olsa çözüldü. Şimdilik durum bu arkadaşlar herkese iyi forumlar.

2 baba marka motorun yanında Rks'nin ilgi çekmesi acayip olmuş :) İyi bişeyler yazmışsın motor hakkında her konuda bir lider vardır buranın ldieride sensin iyi yorumun dikkat çekecektir ama motora yaklaşmak herkes için hala bir sıkıntı gibi geliyor bana herkes senin biraz daha test etmeni bekleyecektir.
 
Katılım
24 Eyl 2016
Mesajlar
65
2 baba marka motorun yanında Rks'nin ilgi çekmesi acayip olmuş :) İyi bişeyler yazmışsın motor hakkında her konuda bir lider vardır buranın ldieride sensin iyi yorumun dikkat çekecektir ama motora yaklaşmak herkes için hala bir sıkıntı gibi geliyor bana herkes senin biraz daha test etmeni bekleyecektir.

Estağfürullah hocam ne lideri. Tam aksine forumun bu konusuna son katılanlardanım. Ben sıkıntımı paylaştım saolun sizler de dinleyip yardımcı oldunuz. İnsanlar rks den soğusun istemem başıma gelenler benim talihsizliğim. Şimdi problem çözüldü olarak görünüyor. Başta gerçekten çok kızgındım ve sıfır aldığım bir makinanın beni böylesine yarı yolda bırakması ve canıma kast etmesi canımı sıkmıştı. (Doğal olarak) şimdi keyifle biniyorum. Tek problem vücut orantıma göre alabileceğim en iyi motorun bile bana uymaması, beden yorgunluğu... başka bi sorun yok ki bu da bi sorun değil gibi zaten :))
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
Estağfürullah hocam ne lideri. Tam aksine forumun bu konusuna son katılanlardanım. Ben sıkıntımı paylaştım saolun sizler de dinleyip yardımcı oldunuz. İnsanlar rks den soğusun istemem başıma gelenler benim talihsizliğim. Şimdi problem çözüldü olarak görünüyor. Başta gerçekten çok kızgındım ve sıfır aldığım bir makinanın beni böylesine yarı yolda bırakması ve canıma kast etmesi canımı sıkmıştı. (Doğal olarak) şimdi keyifle biniyorum. Tek problem vücut orantıma göre alabileceğim en iyi motorun bile bana uymaması, beden yorgunluğu... başka bi sorun yok ki bu da bi sorun değil gibi zaten :))

Boydan dolayı maalsef yapabileceğin bişey yok :) Chooper'dan vazgeçersen alternatif doğabilir yada özel üretim bir curise :) 900cc falan pahalıya patlar :) 300 km bi yol yapmışsın makina tık dememiş umarım bir daha geziye çıkarsan şöyle bi bin km yaparsın :) Tekerin düz bassın. (Kuba Pars sayfasında diyarbakırlı birinin 150cc motorla antalya sivas yaptığını okudum akıl işi değil :) )
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
Estağfürullah hocam ne lideri. Tam aksine forumun bu konusuna son katılanlardanım. Ben sıkıntımı paylaştım saolun sizler de dinleyip yardımcı oldunuz. İnsanlar rks den soğusun istemem başıma gelenler benim talihsizliğim. Şimdi problem çözüldü olarak görünüyor. Başta gerçekten çok kızgındım ve sıfır aldığım bir makinanın beni böylesine yarı yolda bırakması ve canıma kast etmesi canımı sıkmıştı. (Doğal olarak) şimdi keyifle biniyorum. Tek problem vücut orantıma göre alabileceğim en iyi motorun bile bana uymaması, beden yorgunluğu... başka bi sorun yok ki bu da bi sorun değil gibi zaten :))

Son katılıp herkesi merakla bekleten adam :) Şimdilik geçmiş olsun dostum görsel ve motor hakkında detayları beklemedeyiz. :) Tekerin düz bassın.
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
Estağfürullah hocam ne lideri. Tam aksine forumun bu konusuna son katılanlardanım. Ben sıkıntımı paylaştım saolun sizler de dinleyip yardımcı oldunuz. İnsanlar rks den soğusun istemem başıma gelenler benim talihsizliğim. Şimdi problem çözüldü olarak görünüyor. Başta gerçekten çok kızgındım ve sıfır aldığım bir makinanın beni böylesine yarı yolda bırakması ve canıma kast etmesi canımı sıkmıştı. (Doğal olarak) şimdi keyifle biniyorum. Tek problem vücut orantıma göre alabileceğim en iyi motorun bile bana uymaması, beden yorgunluğu... başka bi sorun yok ki bu da bi sorun değil gibi zaten :))

Hadi hayırlısı 300 km'de problem yaratmadan gidip geldiysen eğer sıkıntı giderilmiştir. İlk anlattığında sürekli yapıyordu aynı hatayı kaç defa üst üste yaptığını da belirtmiştin İnşallah tekrar yaşamazsın. Tekerin düz bassın.
 

tmp

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
328
Biraz fotoğraf paylaşabilir misin bro birde serviste motosiklete herhangi bir zarar gelmiş mi ? Çizik darbe vs. gözle görünen bi aksaklık var mı ?
 
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
285
Bro'nun motosikleti düzeldi galiba buraları unuttu oda :) Bro bu motoru aldığında fiyatı ne kadar dı ? Şuan ki fiyatı 14.283 TL sen aldığında biraz daha uygundu sanırsam.
 
Katılım
24 Eyl 2016
Mesajlar
65
Babalar selam olsun herkese :) Buraları unutmadım da motora binecek pek vaktim olmadı son 300 km lik sürüşten sonra :)

Motor düzeldi hiçbir sorunu yok şehir içi turlardan kendini belli ediyor zaten. Birde motorumu satıyorum daha doğrusu satmak zorundayım. Yurt dışına yerleşiyorum. Buralarda ölüp gidecek makine, geçen yaz bozuk diye binemedim bu yaz yurt dışı çıktı binemiyorum. Galiba nasibimde yok bu motora binmek :) İlana koyarım motoru linki de atarım buraya. Bu kadar sıkıntının üstüne satılır mı bilmiyorum hiç ama yapacak birşey yok. Fotoğraflarını atayım en kısa zamanda buraya. Gecikmeli cevap için üzgünüm dostlar. Herkese iyi forumlar.
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
Babalar selam olsun herkese :) Buraları unutmadım da motora binecek pek vaktim olmadı son 300 km lik sürüşten sonra :)

Motor düzeldi hiçbir sorunu yok şehir içi turlardan kendini belli ediyor zaten. Birde motorumu satıyorum daha doğrusu satmak zorundayım. Yurt dışına yerleşiyorum. Buralarda ölüp gidecek makine, geçen yaz bozuk diye binemedim bu yaz yurt dışı çıktı binemiyorum. Galiba nasibimde yok bu motora binmek :) İlana koyarım motoru linki de atarım buraya. Bu kadar sıkıntının üstüne satılır mı bilmiyorum hiç ama yapacak birşey yok. Fotoğraflarını atayım en kısa zamanda buraya. Gecikmeli cevap için üzgünüm dostlar. Herkese iyi forumlar.

Motorun düzeldiğine mi sevinelim satacağına mı üzülelim :) Bilemedim doğrusu. Hayırlısı olsun.
 
Katılım
6 Haz 2016
Mesajlar
7
Bende kullanıyorum 2 aydır 1700 km yaptım denizli yasıyorum muğla ısparta gezdim bu haftada ıspartaya gelicem cumartesi benım sadece yağ değişimi yapıldıktan sonra 1 bakım da aradan 1 hafta geçtikten sonra yağ akıtmaya başladı onun haricinde bir tek şikayetim var arkaya biri bindiğinde laka girdiğinde bir yere vuruyor yada sürtüyor bulamadım amasörden kaynaklanmıyor zencir sürtmesinden şüpheleniyorum. motor aksesuar takamıyorum görüntüsü bozuluyor :D Boreassix senin adına üzüldüm artık yurtdışında kullanırsın inşallah
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst