KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Ağu 2016
Mesajlar
69
Duke 200 ilk motor alsam olurmu Pulsar200 NS 2017 fiyati 11.500 oldu duke daha çekici geliyor ama çok haylaz makine ilk olmaz diyen var Kullanıcıları akıl verirse iyi olur :)
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Duke 200 ilk motor alsam olurmu Pulsar200 NS 2017 fiyati 11.500 oldu duke daha çekici geliyor ama çok haylaz makine ilk olmaz diyen var Kullanıcıları akıl verirse iyi olur :)

yakında 125 lik motora da ilk motor olmaz derler. onu diyen muhtemelen kendi motoruna "bak benimki şöyle güçlü motor böyle gider yeni başlayanlar binemez" deyip satın alamadığı yüksek cc motor yüzünden tatmin edemediği egosunu küçük meyve suyu kutusu kadar hacme sahip motoruyla tatmin etmek istiyordur. yazık, zavallılar. bu arada yerinde olsam para varsa 500 lükle başlardım veya ikinci el duke390 ile. sollamada başın ağrımaz en azından uzun süre kullanır al sat ile uğraşmazsın. bu arada pulsar ile 200 lük duke arasında fark yok. gidiş olarak hemen hemen aynı motorlar. bizzat test ettim ikisini de. geri kalan farklıdır tabi.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2017
Mesajlar
3
Merhabalar arkadaşlar 250 duke ile aranıza yeni katıldım. Çok hoş bir motor yalnız sele yüksekliğiyle alakalı bir sorunum var ayaklarımı yere tam basamıyorum bunu çözmemde yardımcı olursanız sevinirim. Bir de siz sticker işine girdiniz mi ben üstünde gelen stickerları sökmek ve ya değiştirmek istiyorum bu durum mantıklı mıdır? Herkese iyi forumlar cevaplarınız için ise şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
9 Mar 2017
Mesajlar
1
Merhabalar,
Duke200 için 15000-20000km arasinda motor almanın sakıncaları var mıdır, var ise nelerdir acaba?

Bir de kullanıma göre cok değişir tabi ama lastikler icin ortalama değiştirme kaç km olmalıdır?

Şimdiden teşekkürler
 
Katılım
24 May 2016
Mesajlar
73
Merhabalar, ben de bu seneki fuardan sıfır 2016 duke 250 aldım. Motora daha 3-4 gündür biniyor olmama rağmen emektar Ybr'den sonra bu motora aşık oldum. Sesi olsun, gidişi olsun, duruşu olsun. Boyum 1.76 açıkcası pegler de rahatsız etmedi. Titreşim söylendiği gibi var evet ama ben rahatsız olmuyorum şimdilik. Daha rodajını yapıyor olmama rağmen 3.1L/100km gibi bir yakıt tüketimi var ki beni çok memnun etti yüksek ihtimalle biraz daha azalacaktır.

En yakın zamanda koruma demiri ve yan çanta da takmayı planlıyorum. Bez yan çanta önerisi olan var mı ?
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Merhabalar. Sonunda KTM Duke 250'me kavuştum. Hava kötü olduğundan ve plaka ruhsat işlemlerinden dolayı pek gezemedim ama ilk elden şunları söyleyebilirim. Makina kesinlikte küçük değil. 176 ve 87 kilo biriyim ve altımda küçük kalmıyor. Arkaya oturanda aşırı kilolu biri değilse sorun yaşayacağını zannetmiyorum. Onun dışında motorda titreşim yok. Peglerde belli devirlerde var o da belli belirsiz. Rodajda olduğundan 100 km'nin biraz üzerine çıktım hiç zorlamadan ve motor gayet akıcı ve o süratlerde de titreşim yok. Oldukça rüzgar alıyor naked yapısından ötürü. Bir tur camı uzun yol için şart gibi görünüyor. Boğazına kadar doldurdum yakıtla bakalım ilk depoda kaç km yapacağız.

264tjfb.jpg


Görenlerin ilgisini çeken bir motor. Bir bakan bir daha bakıyor. Ben buradayım diyor adeta. Lastikler Metzeller M5. Üzerindeki koruyucu atmadığından herhalde malum 0 km lastikler şu aşamada bazen kayıyor hissiyatı veriyor. Bunda yolların yağmurdan ıslak olmasının da etkisi vardır. Yakın zamanda tam randımana kavuşacaklarına eminim.

İlk 1000 km yi devirdikten sonra Motul'un 7100 serisi 15W50 yağını koymayı düşünüyorum. Ayrıca aliexpress.com üzerinden yanlarına KTM stompgrip, arkaya heybe çanta ve ktm eldiven siparişi verdim. Kendime de Caberg'in Stunt modeli kaskı aldım. Onu pek deneme şansım olamadı ama ses ve rüzgar almıyor oldukçada rahat bir kask.

Yarın biraz yol yapmayı planlıyorum. Umarım hava şartları müsaade eder. Herkesin tekerinin düz basması dileğiyle...
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Dün yaklaşım 200 km lik bir yolculuk yaptım. Motosikletimden son derece memnunum. Naked olduğu için oldukça rüzgar alıyor. Daha önceki motosikletim Hyosung GT250 de ön cam olduğundan pek rüzgar almıyordum. Şimdi güzel bir öncam almaya karar verdim. Önerisi olan varsa sevinirim.
 
Katılım
24 May 2016
Mesajlar
73
Muratcan merhaba,
Nasıl bir çanta aldınız, linkini paylaşabilir misiniz? Bir de koruma demirini serviste mi taktırdınız ne kadar tuttu?
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Merhaba @Ultraviolet. Aliexpress.com üzerinden sipariş ettim. Komine Sa212 model heybe çanta. Sipariş vereli bir hafta oldu. Mart sonu gibi gelmesini ümit ediyorum. Gelince fotoğraflarını çekip paylaşacağım. Fikir vermesi açısından çanta şu şekildeymiş.

rBVaEFckFYqAesh9AAHDuwDApB0169.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=O8qqmTyopxA
Not: Sele üstündeki çanta dahil değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:32 ----------

Muratcan merhaba,
Bir de koruma demirini serviste mi taktırdınız ne kadar tuttu?

Motoru alırken taktırdım. 310 liraya mal oldu.
 
Son düzenleme:

Uff

Katılım
22 Şub 2017
Mesajlar
2
Herkese merhaba,
Önümüzdeki hafta ilk motorum olacak olan 2.el bir Duke200 alacağım. Yalnız motorun zinciri paslanmış ve ön freni kullandığımda balata sesi geliyor.
motor henüz 5000km'de, balataların bitmiş olacağını sanmıyorum. Balatası bitmediyse balata spreyi ile sesi giderebilir miyim?
Zincir için de pas çözücü sprey kullanıp yeniden yağlasam değiştirmeden kurtarabilir miyim?
Deneyimli arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:51 ----------

http://i.hizliresim.com/GBRRgy.jpg

Bahsi geçen zincirin durumu bu..
 
Katılım
24 May 2016
Mesajlar
73
Merhaba @Ultraviolet. Aliexpress.com üzerinden sipariş ettim. Komine Sa212 model heybe çanta. Sipariş vereli bir hafta oldu. Mart sonu gibi gelmesini ümit ediyorum. Gelince fotoğraflarını çekip paylaşacağım. Fikir vermesi açısından çanta şu şekildeymiş.

Valla güzel çantaymış. Güle güle kullanın. Artçıyla kullanımı mümkün değil gibi sanırım bir de o olsaydı tadından yenmezdi.
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Herkese merhaba,
Önümüzdeki hafta ilk motorum olacak olan 2.el bir Duke200 alacağım. Yalnız motorun zinciri paslanmış ve ön freni kullandığımda balata sesi geliyor.
motor henüz 5000km'de, balataların bitmiş olacağını sanmıyorum. Balatası bitmediyse balata spreyi ile sesi giderebilir miyim?
Zincir için de pas çözücü sprey kullanıp yeniden yağlasam değiştirmeden kurtarabilir miyim?
Deneyimli arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:51 ----------

http://i.hizliresim.com/GBRRgy.jpg

Bahsi geçen zincirin durumu bu..

Hocam bu ne allah aşkına? Ben Duke 200 satarken 4-5 bin km civarıydı. Zincir ilk günkü gibiydi. Bu motorun zinciri bile bu haldeyse, motora genel olarak nasıl bakmıştır sahibi bilemedim.
 
Katılım
4 Ara 2016
Mesajlar
45
Arkadaşlar merhaba.. KTM duke 200 motorumu kasım ayında sıfır almıştım. Geçen haftasonu 1.000 km. bakımına servise götürdüm. 180 TL. ücret ödedim. Yapılan işlem yağ ve yağ filtresinin değişimi. Bunlar haricinde sağına soluna baktılar. Aslında yapılan işe göre ücret fazla ancak motorun garantisinin bozulmaması için bu ücreti vermekten başka çare de yok.
 
Katılım
15 Ağu 2016
Mesajlar
22
Yaklasık 7 aydır kullandıgım duke 200 ümü cc yükseltmek için satıyorum. İlgilenenler özelden mesaj atabilirler.
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Son düzenleme:
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
29
Arkadaşlar selam,

2 senedir kullandığım 2014 model duke 200 ABS'siz düz model motorumu Xmax almak niyeti ile satmak istiyorum.
Kullanım rahatlığı, keyiften ön plana çıkmış durumda bende :)
Motorum henüz 5000kmde. pek binemedim geçtiğimiz sene üzerine desek yeridir.

Spormoto Abssiz 13500tl yazıyor sitesinde elinde var mıdır? plaka mtv derken 14e sıfırı var desek kaça verelim makinayı?
Yan yatma çamura batma yok, tertemiz makinem.
Buradan almak isteyen olursa da yazsın bana [email protected] mailime.

En kötü bulabilir isem az kmli Xmax 250 ile galeride takas yapayım diyorum.
Ne dersiniz? Kaça gider, üstünü ne yapmalı?
 
Katılım
3 Nis 2017
Mesajlar
6
Arkadaşlar merhaba,ben de duke 200 modeli var ve topcase takmak istiyorum. Alüminyum 45 lt topcase takma fikri cazip geliyor bu konuda sıkıntı yaşar mıyım. Alüminyum topcase takan tecrübeli arkadaşlardan bilgi almak isterim. Denge konusunda problem yaşatır mı? Arka çanta demirlerinin sağlamlıkları nasıl oluyor duke serilerinde. Teşekkürler,Saygılar..
 
Katılım
10 Tem 2016
Mesajlar
9
Herkese merhaba. Duke 250 ile uzun yol yapmayı düşünüyorum. Naked tecrübem yok. İki kişi günlük en fazla 300 km giderek 5000 km tur yapmayı düşünüyoruz.yorucu olması beklemediğim birşey değil ama yol işkenceye dönsün istemiyorum. Şuan bana en yakın motor duke 250 bu yolu çıkartır mı?
uzun yol için yan çanta bağlantı aparatı mevcut mu? 0 km 2016 model 16000 TL'ye anlaştım.f/p nedir?
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
661
Slm atkadaşlar duke 250 için servislerin dılında nerden zincir bulurum ve kac bakla oluyor?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst