Olağan haller ..

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
20
Harduro, Sani ve değer arkadaşları tebrik ederim .ne guzel ,bir gurup halinde bereberce aynı zevki paylaşıyorsunuz.Tekrar tebrikler
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
68
ben bu konunun üzerinde daha fazla durmak istemiyorum motorumun üzerine geçeceğim.bakın ben bayanlar motor kullanamaz demedim benim sözüm bayanar cross motosiklet sürmekde zorlanırlar demek istemiştim ama diğer arkdaş sert eleştiride bulundu ve öneri olarakda bayaanların skutur sürmesinin daha iyi olacagını söyledimben çıkıyorum sizlere iyi muhabbetler...
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Gezi hakkındaki yorumlarınıza teşekkürler arkadaşlar.
Yorumlara cevap vermeden önce şu tartışmaya değinmek istiyorum.
Tüm dünya'da olduğu gibi ülkemizde de bayan motokroscular var.
Ayrıca motokros yapmak için kas gücüne değil beceriye ihtiyaç var.
10 yaşında çocuklar bile yapıyor bu sporu..
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
İHTİYAR;405702' Alıntı:
Yarından tezi yok!!!!!
Nüfüs kağıtlarımızı size gönderip nüfusunuza kayıt oluyoruz.
Herkesi nüfusuma almaya hazırım.. Başımın üzerinde yeriniz var..

İHTİYAR;405702' Alıntı:
Hem siz ne demek istiyorsunuz?yoldan dönüp,motorunuzun arkasını bize çevirmekle..
Motorumun arkasından gelin demek istiyorum...:rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
makinana ve klavyene sağlık dostum...
öyle yapıyorlar valla şikayet etmek gibi olmasında...:mrgreen:
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
ya cidden forumu sadece okuyorum hiç bi başlığa içimden bişi yazmak gelmiyo ama yani tepkisiz kalmaya imkan yok:) süper olmuş daha yeni kaçkarlardan gelmeme rağmen içim içime sığmadı gene tebrikediyorum:)
Ben malesef planladığım Karadeniz gezimi gerçekleştiremedim..
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
58
Ben 1,76 boyundayım ve evet cross bir motor a binebiliyorum ...
Scooter motor a meraklı kız arkadaşın varsa onlara tavsiye et benim tarzım değil....


Bence Enduro Motorlardan daha zevklisi yok, doğru yoldasın.

Ben malesef planladığım Karadeniz gezimi gerçekleştiremedim..



Bayramlardan birinde şöyle up uzak bir yerlere gitmeyi düşünüyorum, Gürcistana kadar... Ne dersin ?
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
Ne senin Çinli ile ne de benim benzin katili ile upuzak yola gidemeyiz derim..
Birer F650 edinelim , o zaman Tayland'a kadar uzarız işte..:queen:

dostum benzin sorunu türkiye sınırları içinde sorun olur sınırı geçtikmi benzin fiyatları en azından yary yarıya yani beleş sayılır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst