Orjinal iyidir bence...
Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim.Beni ikna etmeyi başardınız xenondan vazgeçtim.
Ben led derim. Ucuz xenonlarda en büyük sorun optimum ışığa geç ulaşması. Birde 4300k harici çok yapay duruyor. Onun yerine yeni seri ledler efsane iyi hemde gecikme süreleri yok. Arabam için almıştım 9600 lümen setlerden h7. 12v a bağladım evde merakımdan yanlışlıkla da 15 sn falan direk baktım toplamda. 3 saat retinamda oluşan siyah boşluğu gördüm dedim aha yaktık retinayı o derece parlak ve güçlü.
https://www.aliexpress.com/item/1Pair-60W-9600lm-High-Bright-Car-Headlights-H4-H7-LED-H8-H11-HB3-9005-HB4-9006/32763620939.html
Şöyle birşey işinizi çok iyi görür bence.