SELAM OLSUN TÜM DOSTLARA !
Tarih 05.11.2016 yı gösteriyordu, daha önceden planlamış olduğumuz bu gezi , Yusuf hocama ve bana unutulmaz bir macera oldu, ben eskişehirden , Yusuf hocam Adapazarı hendek ten ve Hamza kardeşim de Adapazarı akyazı dan katılacaktık , önceden planladığımız gibi eskişehirden sabah yola çıktım ve Yusuf hocamla Adapazarı taraklıda buluşacaktık, hamzada akyazıdan gecikmelide olsa gelecekti kamp yerine , kamp yapacağımız yer ise akyazı ile taraklı arasında bulunan (sultan pınar yaylası) idi, deniz seviyesinden 1200 metre olan bu yaylada kamp yapacaktık , ve işte rotamız
[url]https://s6.postimg.org/429mpfj81/DSCN9046.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/oskcln85t/DSCN8945.jpg[/url]
Tüm hazırlıklarımı dün geceden yaptığım için, sabah sadece yola çıkmak kaldı bana,
[url]https://s6.postimg.org/d4uw4u8ep/DSCN8946_Kopya.jpg[/url]
Önce motorumun yakıt ihtiyacını gideriyorum ve düşüyorum yollara , eskişehirden varacağım yer taraklı 160 km idi,
[url]https://s6.postimg.org/seurc13wx/DSCN8948.jpg[/url]
Biraz üşüdüm ve güneşe karşı ısınmak için yol kenarında biraz mola veriyorum,
[url]https://s6.postimg.org/kamn7ahht/DSCN8949.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/4qf9gr7dd/DSCN8950.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/4ext3zqxd/DSCN8951.jpg[/url]
Ve bilecik - gölpazarına geliyorum,burada yerler ıslak ,yağmur geçişi olmuş,inşallah kamp yerinde ıslanmayız diye dua etmeye başladım şimdiden,
[url]https://s6.postimg.org/7aawauuxd/DSCN8953.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/v2k7mdwy9/DSCN8954.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/uebd3fy8h/DSCN8956.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/5z352dzbl/DSCN8957.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/f85bci87l/DSCN8959.jpg[/url]
Gölpazarı ve taraklı arasında biryerlerdeyim, bulutlarla aynı seviyede motor sürmek çok keyifli oluyor,
[url]https://s6.postimg.org/61rm2yscx/DSCN8960.jpg[/url]
Sokak sanatçısı seside baya güzel,
[url]https://s6.postimg.org/c3z8tggsx/DSCN8961.jpg[/url]
Burada YUSUF HOCAMI beklemeye başlıyorum ve etrafı kolaçan ediyorum,
[url]https://s6.postimg.org/gr5av845t/DSCN8962.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/mtcxlpslt/DSCN8963.jpg[/url]
Taraklıda Yusuf hocamı beklerken taraklı kültür evini geziyorum ,burası taraklı halkı tarafından 1907 yılında okul olarak yaptırılmış bir bina, sonradan kültür evine çevrilmiş,
[url]https://s6.postimg.org/r3rlhaxox/DSCN8964.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/pd8kftg5t/DSCN8965.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/ygrtowys1/14958006_10210683899074786_165055234_o.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/rgd0nmbrl/14975929_10210683898034760_1497693869_o.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/vulhzgmc1/14976244_10210683905114937_891292832_o.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/6v2u9gjkh/15008113_10210683906914982_1804564290_o.jpg[/url]
Ve beklenen misafir Yusuf hocam da geldi, burada çay içip biraz sohbet ediyoruz ,tabi bu arada da yağmur dinermi diye de ümit ediyoruz,
[url]https://s6.postimg.org/5wnutal1t/DSCN8966.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/3tdflml8x/DSCN8968.jpg[/url]
Ve sultan pınar yaylasına doğru yola çıkıyoruz ,
[url]https://s6.postimg.org/o20t7ckk1/DSCN8969.jpg[/url]
[url]https://s18.postimg.org/x6ujm7asp/DSCN8970.jpg[/url]
[url]https://s18.postimg.org/ue1c26ag9/DSCN8971.jpg[/url]
[url]https://s18.postimg.org/v4u27yctl/DSCN8972.jpg[/url]
Yaylaya doğru hafiften tırmanmaya başlıyoruz, ve etraf baktıkça içimiz açılıyor, sonbahar bize tüm güzelliğini sergiliyor
[url]https://s18.postimg.org/ycyjkzz3d/DSCN8973.jpg[/url]
[url]https://s18.postimg.org/4z7ej5lrd/DSCN8974.jpg[/url]
[url]https://s18.postimg.org/kyq22pht5/DSCN8975.jpg[/url]
[url]https://s18.postimg.org/ez2az1x0p/DSCN8976.jpg[/url]
[url]https://s18.postimg.org/5sk0brrs9/DSCN8977.jpg[/url]
[url]https://s18.postimg.org/5h2jz0bc9/DSCN8978.jpg[/url]
[url]https://s18.postimg.org/eddc2y1yh/DSCN8979.jpg[/url]
YUSUF HOCAM VE KLE 500 ü, galiba ben de bir enduro alacak gibiyim,
[url]https://s18.postimg.org/sxuexrwx5/DSCN8980.jpg[/url]
[url]https://s18.postimg.org/esolvynvt/DSCN8981.jpg[/url]
[url]https://s18.postimg.org/q6b575yeh/DSCN8982.jpg[/url]
[url]https://s18.postimg.org/t1o8e12eh/DSCN8983.jpg[/url]
[url]https://s18.postimg.org/tfu5rdbvt/DSCN8984.jpg[/url]
[url]https://s18.postimg.org/kyungg76x/DSCN8985.jpg[/url]
[url]https://s18.postimg.org/9b0llwi21/DSCN8986.jpg[/url]
[url]https://s18.postimg.org/4dn10sg2x/DSCN8987.jpg[/url]
[url]https://s18.postimg.org/xu2n37mg9/DSCN8988.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/wsx9o0aa9/14971469_10210683892554623_592285380_o.jpg[/url]
[url]https://s18.postimg.org/jc5fv7v55/DSCN8989.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/br6h15jpt/15007952_10210683902154863_1608627545_o.jpg[/url]
[url]https://s18.postimg.org/3ry24ol0p/DSCN8990.jpg[/url]
Ve kapıorman dağlarının zirvesine çıktık, bulutların üstünde geziyoruz,ama nedense beni ürküten bir şey var, orman yolu çamur ! ben bu lastiklerle nasıl motor sürerimin hesabını yapmaya başladım bir den, bakalım inazumanın ve benim çamurla imtihanımız olacak gibi,
[url]https://s12.postimg.org/ilfgl80nx/DSCN8991.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/6yea6qvip/14954269_10210683902474871_1043039057_o.jpg[/url]
[url]https://s12.postimg.org/mvu4gt5r1/DSCN8992.jpg[/url]
[url]https://s12.postimg.org/upuq27djx/DSCN8993.jpg[/url]
[url]https://s12.postimg.org/705adif6l/DSCN8994.jpg[/url]
[url]https://s12.postimg.org/6onu0qyql/DSCN8995.jpg[/url]
Tam da burada , yusuf hocamın motorunun ön tekeri çamur sararak yolda kaldı, işte burası benim motorla yola çıkmaktan tek korktuğum durumun resmidir,
[url]https://s12.postimg.org/xb0apq2xp/DSCN8996.jpg[/url]
[url]https://s12.postimg.org/4zjc6f8f1/DSCN8997.jpg[/url]
[url]https://s12.postimg.org/z5hql7fbx/DSCN8999.jpg[/url]
Ama burada olmak çok güzel, yağmur ara sıra yağsa da ortam harika,
[url]https://s12.postimg.org/hgpztl3kt/DSCN9000.jpg[/url]
[url]https://s12.postimg.org/xg8nd4zml/DSCN9001.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/f7q5l5p8x/14954455_10210683884074411_132497445_o.jpg[/url]
[url]https://s12.postimg.org/nk7kdhtul/DSCN9003.jpg[/url]
Bakın burada ne var? Buraya gelmeden 1 hafta önce taraklı yaylalarına kar yağdığını ve yayla yollarının kapandığını duymuştum, ve bunlarda geriye kalan kar birikintileri
[url]https://s12.postimg.org/xisizz3a5/DSCN9004.jpg[/url]
Maşallah, Yusuf hocam mutlu görünüyor ,en kötü günümüz hep böyle olsun demeden edemiyorum kendi kendime ,
[url]https://s12.postimg.org/mx8nnywyl/DSCN9005.jpg[/url]
[url]https://s12.postimg.org/u1qgx047x/DSCN9006.jpg[/url]
[url]https://s12.postimg.org/8tcsfkpr1/DSCN9009.jpg[/url]
Bakmayın böyle güldüğüme, birazdan başımıza neler geleceğinden habersizce gülüyor ve eğlenerek yola devam ediyoruz, bu arada Yusuf hocam iyi yakalamış bu fotoyu ,
[url]https://s12.postimg.org/bbyhg9bh9/DSCN9011.jpg[/url]
İşte zurnanın zırt dediği yere geldik, benim motorunda ön çamurluk ve ön teker arasına çamur sıkıştı ve yolda kaldık,bu durum benim korkulu rüyamdı, işte tam da burada dedimki her halde kampı burada atacağız çünkü akşam olmaya başlamıştı saat : 17:00 geçmişti , Yusuf hocam ben den400 metre geride ön tekerindeki sıkışan çamuru temizlemekle meşgulken , ben de burada çamurla boğuşuyordum, tamam dedim kendi kendime akşamda oldu kaldık mı dağın başında bir başımıza, işin ilginç tarafı etrafta bir sürü yayla evi var ama bir tek canlı görünmüyordu,
[url]https://s12.postimg.org/m06tsuau5/DSCN9012.jpg[/url]
İş başa düşmüştü yapacak bir şey de yoktu, çamurluğu söküp yola öyle devam etmeliydik , benim motorumda çamurluğu sökmekte öyle kolayda bir iş değildi, ne kadar zor gelsede o ön çamurluk sökülecekti ,inanırmısınız ağlanacak halime gülüyordum, motor botların çamurla dolu ve ayağımı yerden hareket ettirmekte zorlanmaya başlamıştım ,derken ön çamurluğu söktüm ve civataları kaybetmemem gerekiyordu , yola böyle devam edecektim ,başka çaremiz kalmamıştı
[url]https://s12.postimg.org/50xvdkzml/DSCN9013.jpg[/url]
[url]https://s12.postimg.org/mfi3luwrh/DSCN9014.jpg[/url]
Bu da Yusuf hocamın çamurluğu söktükten sonraki hali , ne güzel değil mi ? çamur içinde, vay benim Yusuf hocam vayyy,
[url]https://s12.postimg.org/jmow1twf1/DSCN9016.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/3web5b3m9/DSCN9018.jpg[/url]
Gördüğünüz gibi hala dimdik ayaktayız , ve biz hala kamp yerine varamadık, işin ilginç yanı ne biliyormusunuz ? taraklı ile sultan pınar yaylası mesafe 28 km , 21 km yi orman yolundan 30-40 dakikada geldik, 7 km yolu tam 7 saatte geldik, ne macera ama ,
[url]https://s6.postimg.org/itms6bgup/DSCN9019.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/63ijt88wh/DSCN9022.jpg[/url]
Saat 19:38 ve nihayet buluşma noktasına geldik, SULTANPINAR YAYLASI, ve motorlarımızın hali,
[url]https://s6.postimg.org/iw6nt5ki9/DSCN9024.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/ebkhe80sx/DSCN9025.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/dnbmva235/DSCN9026.jpg[/url]
Sonunda diğer arkadaşlarımızda geldiler , HAMZA işyerinden izin alamadığı için motoruyla bize katılamamış ,ve diğer arkadaşlarıyla otomobille geldiler ve iyiki de geldiler, yoksa halimiz perişandı, ve ben bu geziye çıkmadan önce yayla evinde kalacağımızı bilmiyordum, taraklıda Yusuf hocamdan öğrenmiştim eğer uygun olursa yayla evinde kalabileceğimizi söylemişti,
[url]https://s6.postimg.org/cmbe65l3l/DSCN9027.jpg[/url]
Sonra nemi oldu ? İşte olan bu, açlıktan midemiz zil çalarken sağ olsun hamza kardeşim yayla evinde bizlere kendi elleriyle hazırladığı ve odun sobası (kuzinede) pişirdiği bu ziyafeti hazırladı,
[url]https://s6.postimg.org/i8blffpxt/14959115_10210683907514997_1618283449_o.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/5kdgjyhht/DSCN9028.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/49so874sx/14975778_10210683895114687_1363659617_o.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/oqqnn4xzl/DSCN9029.jpg[/url]
Ve muhabbetlerine doyamadığımız diğer arkadaşlarımız DAVUT VE HALİT kardeşlerimizdi, sağ olsun halit bizleri yayla evinde misafir etti, sonra ne oldu dersiniz ? çaylar demlendi , çekirdekler çitlendi ,gecenin bir yarısına kadar televizyonsuz, bilgisayarsız, gürültüsüz bir ortamda, tertemiz bir havada sohbetler edildi
[url]https://s6.postimg.org/jglovudqp/DSCN9030.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/85nml7w9d/DSCN9031.jpg[/url]
Sabah oldu kahvaltımızı yapıyoruz, gece ben çok iyi uyuyamadım ,yorgunluktan inanın uykum gelmedi , ama ne hikmetse sabah dinç bir vaziyette idim,
[url]https://s6.postimg.org/igzzdvnyp/DSCN9032.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/9ahoqliq9/DSCN9033.jpg[/url]
Şimdide sizleri yayladan Yusuf hocamın çektiği güzel fotolardan birkaç örnekle baş başa bırakıyorum,
[url]https://s6.postimg.org/f569yblld/14954289_10210683906434970_1123725876_o.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/x99aiyj9t/14954340_10210683892594624_164222507_o.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/5btnz98up/14954527_10210683902874881_363688559_o.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/9m8buudxt/14954556_10210683900594824_2147090015_o.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/l14szgqa9/14958142_10210683892194614_1421980352_o.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/dc7ynqpsh/14963428_10210683899354793_160319182_o.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/uqs6w0mxd/14963507_10210683896514722_1901062262_o.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/4jr0024nl/14964018_10210683895834705_177827583_o.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/72lvs855d/15007536_10210683895994709_779124787_o.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/mrsfeox75/14964256_10210683896194714_1943666095_o.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/oxmq970nl/14964293_10210683906554973_1402858178_o.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/hpb3jwnwx/14971708_10210683899274791_1288306866_o.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/y6b4e35e9/DSCN9035.jpg[/url]
Ve dönüş hazırlıkları başladı ,motorlarımızı yükledik ve gezerekten yolumuza devam edeceğiz,
[url]https://s6.postimg.org/qeuefj18x/DSCN9036.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/nm16vi0wh/DSCN9037.jpg[/url]
Yayla evinin dış görüntüsü, teşekkürler HALİT kardeşimize bizlere yayla evini açtığı için,
[url]https://s6.postimg.org/kpry0fz81/14970837_10210683885194439_1172234468_o.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/r7aujy9ld/14971541_10210683893314642_1338387676_o.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/o02iv3l01/DSCN9038.jpg[/url]
Dönüş yoluna başladık fotoğraf çekerekten yol alacağız,
[url]https://s6.postimg.org/lcvg3plht/14975815_10210683893714652_1753595269_o.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/deinj3eoh/DSCN9039.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/ei2rv1zbl/DSCN9040.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/y1byi5ngx/DSCN9041.jpg[/url]
Renklerin güzelliklerini doyasıya yaşıyoruz buralarda, ne manzaralar var anlatamam fotolarını çektiğimiz güzellikler ve bir de durupta çekemediğimiz güzellikler var ya mükemmel bir ortam,
[url]https://s6.postimg.org/p020iaexd/14959118_10210683887914507_693985669_o.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/xrmths2dt/15008024_10210683900714827_677173895_o.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/wnkbmuo7l/DSCN9042.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/gdu5jydjl/DSCN9043.jpg[/url]
[url]https://s6.postimg.org/r1xwisnip/DSCN9044.jpg[/url]
Ve arkadaşlarla vedalaştık, akyazı da HAMZA ,DAVUT VE HALİT le vedalaştık ,Adapazarında da YUSUF HOCAM la vedalaştık ve ben de eskişehire dönüyorum,
[url]https://s6.postimg.org/h5wtj5hqp/DSCN9045.jpg[/url]
Bu da son fotoğraftı, şimdi bu geziden neler öğrendim ,dostluğu öğrendim, çamurlu yollarda neler yapıla bileceğini ve hatta tekerlek çamur sararsa sulu veya su birikintilerinden gitmeyi öğrendim su birikintisi çamuru kaydırarak tekerin dönmesini sağlıyor, nasıl mücadele edilir insan zorda kalınca nasıl çözümler üretebildiğini öğrendim, sabırla gezimi sonuna kadar okuduysanız sizlere teşekkür ederim, bu gezi tam anlamıyla benim için MACERA dolu ve çok güzel dostlukların kurulduğu anlamlı bir gezi oldu, buradan başta YUSUF HOCAMA ,HAMZA KARDEŞİME, DAVUT KARDEŞİME VE HALİT KARDEŞİME TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SELAMLARIMI YOLLUYORUM, ve tüm iki teker sevdalılarına selam olsun , - HAYAT GEZİNCE GÜZEL -
BİR SORUNDAN DOLAYI GEZİ FOTOĞRAFLARI AÇILMIYORDU,BENDE TEKRAR YÜKLEDİM
SELAM OLSUN TÜM DOSTLARA !
Tarih 05.11.2016 yı gösteriyordu, daha önceden planlamış olduğumuz bu gezi , Yusuf hocama ve bana unutulmaz bir macera oldu, ben eskişehirden , Yusuf hocam Adapazarı hendek ten ve Hamza kardeşim de Adapazarı akyazı dan katılacaktık , önceden planladığımız gibi eskişehirden sabah yola çıktım ve Yusuf hocamla Adapazarı taraklıda buluşacaktık, hamzada akyazıdan gecikmelide olsa gelecekti kamp yerine , kamp yapacağımız yer ise akyazı ile taraklı arasında bulunan (sultan pınar yaylası) idi, deniz seviyesinden 1200 metre olan bu yaylada kamp yapacaktık , ve işte rotamız
Tüm hazırlıklarımı dün geceden yaptığım için, sabah sadece yola çıkmak kaldı bana,
Önce motorumun yakıt ihtiyacını gideriyorum ve düşüyorum yollara , eskişehirden varacağım yer taraklı 160 km idi,
Biraz üşüdüm ve güneşe karşı ısınmak için yol kenarında biraz mola veriyorum,
Ve bilecik - gölpazarına geliyorum,burada yerler ıslak ,yağmur geçişi olmuş,inşallah kamp yerinde ıslanmayız diye dua etmeye başladım şimdiden,
Gölpazarı ve taraklı arasında biryerlerdeyim, bulutlarla aynı seviyede motor sürmek çok keyifli oluyor,
Sokak sanatçısı seside baya güzel,
Burada YUSUF HOCAMI beklemeye başlıyorum ve etrafı kolaçan ediyorum,
Taraklıda Yusuf hocamı beklerken taraklı kültür evini geziyorum ,burası taraklı halkı tarafından 1907 yılında okul olarak yaptırılmış bir bina, sonradan kültür evine çevrilmiş,
Ve beklenen misafir Yusuf hocam da geldi, burada çay içip biraz sohbet ediyoruz ,tabi bu arada da yağmur dinermi diye de ümit ediyoruz,
Ve sultan pınar yaylasına doğru yola çıkıyoruz ,
Yaylaya doğru hafiften tırmanmaya başlıyoruz, ve etraf baktıkça içimiz açılıyor, sonbahar bize tüm güzelliğini sergiliyor
YUSUF HOCAM VE KLE 500 ü, galiba ben de bir enduro alacak gibiyim,

Ve kapıorman dağlarının zirvesine çıktık, bulutların üstünde geziyoruz,ama nedense beni ürküten bir şey var, orman yolu çamur ! ben bu lastiklerle nasıl motor sürerimin hesabını yapmaya başladım bir den, bakalım inazumanın ve benim çamurla imtihanımız olacak gibi,

Tam da burada , yusuf hocamın motorunun ön tekeri çamur sararak yolda kaldı, işte burası benim motorla yola çıkmaktan tek korktuğum durumun resmidir,
Ama burada olmak çok güzel, yağmur ara sıra yağsa da ortam harika,
Bakın burada ne var? Buraya gelmeden 1 hafta önce taraklı yaylalarına kar yağdığını ve yayla yollarının kapandığını duymuştum, ve bunlarda geriye kalan kar birikintileri

Maşallah, Yusuf hocam mutlu görünüyor ,en kötü günümüz hep böyle olsun demeden edemiyorum kendi kendime ,

Bakmayın böyle güldüğüme, birazdan başımıza neler geleceğinden habersizce gülüyor ve eğlenerek yola devam ediyoruz, bu arada Yusuf hocam iyi yakalamış bu fotoyu ,

İşte zurnanın zırt dediği yere geldik, benim motorunda ön çamurluk ve ön teker arasına çamur sıkıştı ve yolda kaldık,bu durum benim korkulu rüyamdı, işte tam da burada dedimki her halde kampı burada atacağız çünkü akşam olmaya başlamıştı saat : 17:00 geçmişti , Yusuf hocam ben den400 metre geride ön tekerindeki sıkışan çamuru temizlemekle meşgulken , ben de burada çamurla boğuşuyordum, tamam dedim kendi kendime akşamda oldu kaldık mı dağın başında bir başımıza, işin ilginç tarafı etrafta bir sürü yayla evi var ama bir tek canlı görünmüyordu,
İş başa düşmüştü yapacak bir şey de yoktu, çamurluğu söküp yola öyle devam etmeliydik , benim motorumda çamurluğu sökmekte öyle kolayda bir iş değildi, ne kadar zor gelsede o ön çamurluk sökülecekti ,inanırmısınız ağlanacak halime gülüyordum, motor botların çamurla dolu ve ayağımı yerden hareket ettirmekte zorlanmaya başlamıştım ,derken ön çamurluğu söktüm ve civataları kaybetmemem gerekiyordu , yola böyle devam edecektim ,başka çaremiz kalmamıştı

Bu da Yusuf hocamın çamurluğu söktükten sonraki hali , ne güzel değil mi ? çamur içinde, vay benim Yusuf hocam vayyy,
Gördüğünüz gibi hala dimdik ayaktayız , ve biz hala kamp yerine varamadık, işin ilginç yanı ne biliyormusunuz ? taraklı ile sultan pınar yaylası mesafe 28 km , 21 km yi orman yolundan 30-40 dakikada geldik, 7 km yolu tam 7 saatte geldik, ne macera ama ,
Saat 19:38 ve nihayet buluşma noktasına geldik, SULTANPINAR YAYLASI, ve motorlarımızın hali,
Sonunda diğer arkadaşlarımızda geldiler , HAMZA işyerinden izin alamadığı için motoruyla bize katılamamış ,ve diğer arkadaşlarıyla otomobille geldiler ve iyiki de geldiler, yoksa halimiz perişandı, ve ben bu geziye çıkmadan önce yayla evinde kalacağımızı bilmiyordum, taraklıda Yusuf hocamdan öğrenmiştim eğer uygun olursa yayla evinde kalabileceğimizi söylemişti,
Sonra nemi oldu ? İşte olan bu, açlıktan midemiz zil çalarken sağ olsun hamza kardeşim yayla evinde bizlere kendi elleriyle hazırladığı ve odun sobası (kuzinede) pişirdiği bu ziyafeti hazırladı,
Ve muhabbetlerine doyamadığımız diğer arkadaşlarımız DAVUT VE HALİT kardeşlerimizdi, sağ olsun halit bizleri yayla evinde misafir etti, sonra ne oldu dersiniz ? çaylar demlendi , çekirdekler çitlendi ,gecenin bir yarısına kadar televizyonsuz, bilgisayarsız, gürültüsüz bir ortamda, tertemiz bir havada sohbetler edildi
Sabah oldu kahvaltımızı yapıyoruz, gece ben çok iyi uyuyamadım ,yorgunluktan inanın uykum gelmedi , ama ne hikmetse sabah dinç bir vaziyette idim,
Şimdide sizleri yayladan Yusuf hocamın çektiği güzel fotolardan birkaç örnekle baş başa bırakıyorum,

Ve dönüş hazırlıkları başladı ,motorlarımızı yükledik ve gezerekten yolumuza devam edeceğiz,
Yayla evinin dış görüntüsü, teşekkürler HALİT kardeşimize bizlere yayla evini açtığı için,
Dönüş yoluna başladık fotoğraf çekerekten yol alacağız,
Renklerin güzelliklerini doyasıya yaşıyoruz buralarda, ne manzaralar var anlatamam fotolarını çektiğimiz güzellikler ve bir de durupta çekemediğimiz güzellikler var ya mükemmel bir ortam,

Ve arkadaşlarla vedalaştık, akyazı da HAMZA ,DAVUT VE HALİT le vedalaştık ,Adapazarında da YUSUF HOCAM la vedalaştık ve ben de eskişehire dönüyorum,

Bu da son fotoğraftı, şimdi bu geziden neler öğrendim ,dostluğu öğrendim, çamurlu yollarda neler yapıla bileceğini ve hatta tekerlek çamur sararsa sulu veya su birikintilerinden gitmeyi öğrendim su birikintisi çamuru kaydırarak tekerin dönmesini sağlıyor, nasıl mücadele edilir insan zorda kalınca nasıl çözümler üretebildiğini öğrendim, sabırla gezimi sonuna kadar okuduysanız sizlere teşekkür ederim, bu gezi tam anlamıyla benim için MACERA dolu ve çok güzel dostlukların kurulduğu anlamlı bir gezi oldu, buradan başta YUSUF HOCAMA ,HAMZA KARDEŞİME, DAVUT KARDEŞİME VE HALİT KARDEŞİME TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SELAMLARIMI YOLLUYORUM, ve tüm iki teker sevdalılarına selam olsun , - HAYAT GEZİNCE GÜZEL -