RKS Rks Blackster 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
352
dostlar olaya bir nokta koyalım artık daelim mi rks mi? bir ay içinde alıcam artık kafama takılsın istemiyorum, karar veremedim bir türlü

Motor alırken önce kafanda bi fiyat belirlersin sonra yakışıklılığı ile biraz eleme yaparsın özelliklerini incelersin en son olarak servisine bakarsın. Benim gözümde ikiside neredeyse aynı ama iş servise gelince rks daelim'in 2 katı ben gözüm kapalı blackster derim. Ha daelim'in fiyatında ciddi bi fark olsaydı daelim derdim ama aynı fiyat
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
dostlar olaya bir nokta koyalım artık daelim mi rks mi? bir ay içinde alıcam artık kafama takılsın istemiyorum, karar veremedim bir türlü

- İnternete her iki motoru da yaz, keeway blackster 250 ve daelim daystar 250, sonra en çok hangisi yurt dışında yazışılıyor bak...

- Daelim parçaları hyosungsource dan direk alınıyor, koreden 8-10 geçmeden kapına geliyor, keeway için var mı öyle bir şey araştır...

- Çıplak gözle mutlaka git iki motoru da gör, hangisinin parça kalitesi sana daha iyi gelecek anlarsın, üzerlerine otur, hangisinde kendini daha rahat hissettin bak, hangisi senin tarzın gör.

- Servislere telefon et, parça sıkıntısı var mı, ne kadar zamanda sipariş edilen parça fabrikadan geliyor, bakımlar kaç para...

Ben bildiklerimi subjektif olarak yazayım:)
- Yurt dışında daelim daha çok yazılıyor, hyosungla aynı kefeye konuyor, keeway blackster ise çok az yazılıp çizilmiş
- Keeway yurt dışı alım sitesi bulamadım, aliexpress ve ebayda her şey yok.
- çıplak gözle baktım, daelim blacksterden daha kaliteli bana geldi
- Cruiser 250 sahibi olarak her seferinde servise parayı bastırarak ödeme yaptım, sipariştr verdik, sorunsuzdu, daelimi bilemem.
- Titreşim v motorda az olacağı tescilli, cruiser chopper ruhu gereği v motor olmalı:), bunların gücü daelimden daha düşük ama daelim daha kısa daha minyon bunların yanında kalıyor, ben fiyat avantajı sebebiyle bunu almıştım, şimdi o da pek kalmadı, işiniz zor:) daytona 250yi regalraptor.net sitesine sorun, haftada en az iki sefer istanbul içi 20-30 motor toplanıyorlar, güzel bir klüp oldular, burada sl200cüler de örgütlendi ama daelim-hyosung-rks blackster-cruiser 250 için bir gruplaşma fiyat sebebiyle olamadı.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
- İnternete her iki motoru da yaz, keeway blackster 250 ve daelim daystar 250, sonra en çok hangisi yurt dışında yazışılıyor bak...

- Daelim parçaları hyosungsource dan direk alınıyor, koreden 8-10 geçmeden kapına geliyor, keeway için var mı öyle bir şey araştır...

- Çıplak gözle mutlaka git iki motoru da gör, hangisinin parça kalitesi sana daha iyi gelecek anlarsın, üzerlerine otur, hangisinde kendini daha rahat hissettin bak, hangisi senin tarzın gör.

- Servislere telefon et, parça sıkıntısı var mı, ne kadar zamanda sipariş edilen parça fabrikadan geliyor, bakımlar kaç para...

Ben bildiklerimi subjektif olarak yazayım:)
- Yurt dışında daelim daha çok yazılıyor, hyosungla aynı kefeye konuyor, keeway blackster ise çok az yazılıp çizilmiş
- Keeway yurt dışı alım sitesi bulamadım, aliexpress ve ebayda her şey yok.
- çıplak gözle baktım, daelim blacksterden daha kaliteli bana geldi
- Cruiser 250 sahibi olarak her seferinde servise parayı bastırarak ödeme yaptım, sipariştr verdik, sorunsuzdu, daelimi bilemem.
- Titreşim v motorda az olacağı tescilli, cruiser chopper ruhu gereği v motor olmalı:), bunların gücü daelimden daha düşük ama daelim daha kısa daha minyon bunların yanında kalıyor, ben fiyat avantajı sebebiyle bunu almıştım, şimdi o da pek kalmadı, işiniz zor:) daytona 250yi regalraptor.net sitesine sorun, haftada en az iki sefer istanbul içi 20-30 motor toplanıyorlar, güzel bir klüp oldular, burada sl200cüler de örgütlendi ama daelim-hyosung-rks blackster-cruiser 250 için bir gruplaşma fiyat sebebiyle olamadı.

Son yazdığına ekleme yapayım büyük ihtimalle hiç bir zaman o gruplaşma olamayacak. SL'ler modifiye daha uygun yada kullanıcı çok olduğu için fikirde artıyor :)
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Son yazdığına ekleme yapayım büyük ihtimalle hiç bir zaman o gruplaşma olamayacak. SL'ler modifiye daha uygun yada kullanıcı çok olduğu için fikirde artıyor :)

Sl200ün fiyatı ucuzdu satıldı, şimdi 9000den nasıl olacak göreceğiz:) geçmişte regalinde klasik modeli ucuzdu, o 250likti, rakip keeway'in sl150 cc vardı, cc farkından uzun geziler için regal tercih edildi, çünkü supershadow 250 çoktan toprağa verilmişti, landcruiser 250 ise çok uzun süre beklendi, bu ara regale yaradı, durum böyle...
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
Sl200ün fiyatı ucuzdu satıldı, şimdi 9000den nasıl olacak göreceğiz:) geçmişte regalinde klasik modeli ucuzdu, o 250likti, rakip keeway'in sl150 cc vardı, cc farkından uzun geziler için regal tercih edildi, çünkü supershadow 250 çoktan toprağa verilmişti, landcruiser 250 ise çok uzun süre beklendi, bu ara regale yaradı, durum böyle...

Eeee ne diyosun bu aralar tutulacak model hangisidir piyasadan silinecek olan var mı ? Çoktandır fotoğraf atmıyorsun bu arada :)
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Eeee ne diyosun bu aralar tutulacak model hangisidir piyasadan silinecek olan var mı ? Çoktandır fotoğraf atmıyorsun bu arada :)

Malum cruiser 250 ve gv 250'nin selası verildi:) yalnız keeway ve hyosung büyük hata yapıyor, regaldeki gibi pek çok model ile burada olsalar farklı bir durum olurdu, güçlü distribütörler, ülkemizdeki arz talep, çan çin çon motorlardan elde edilen karların caizbesi gibi pek çok etken var.

Havalar çok soğuk diye iki ay olacak spora bile gidemedim, evden çıktıkça boğan burun salya sümük bıktırmıştı, sezon açılıyor, az kaldı:)
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
Malum cruiser 250 ve gv 250'nin selası verildi:) yalnız keeway ve hyosung büyük hata yapıyor, regaldeki gibi pek çok model ile burada olsalar farklı bir durum olurdu, güçlü distribütörler, ülkemizdeki arz talep, çan çin çon motorlardan elde edilen karların caizbesi gibi pek çok etken var.

Havalar çok soğuk diye iki ay olacak spora bile gidemedim, evden çıktıkça boğan burun salya sümük bıktırmıştı, sezon açılıyor, az kaldı:)

Cruiser'in selası verildi ama 2.elllerini millet çok arayacak boş beleş bi motor değil. çan çin çonlar olmazsa biz motor alamayız :D tabi karda önemli :D
 
Katılım
19 Şub 2017
Mesajlar
3
abi fiyat olarak pek bir fark yok zaten biliyorsunuz. motosiklet piyasasından hiç anlamam fakat rks,küba,mondial gibi firmaların en azından servisine güvenilir gibi geliyor. benim gönlümde rks blackster var tabiki tasarım itibariyle insanı çekiyor ama bir yandan nedense güven vermiyor. rodajda çok sorun yaşayan olmuş bu başlıkta. Gerçi iki kişi çok dediğim ama nedense bir tereddüt ettirdi.

Yakınlardaki motosiklet bayiilerine söyledim bu hafta iki modelide getirecekler yan yana görmem için. Daha sonra fiyatı uygun olandan seçtiğimi almayı düşünüyorum.

Sizin düşünceniz nedir daystar ve blackster arasından nasıl bir seçim yapardınız?
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
abi fiyat olarak pek bir fark yok zaten biliyorsunuz. motosiklet piyasasından hiç anlamam fakat rks,küba,mondial gibi firmaların en azından servisine güvenilir gibi geliyor. benim gönlümde rks blackster var tabiki tasarım itibariyle insanı çekiyor ama bir yandan nedense güven vermiyor. rodajda çok sorun yaşayan olmuş bu başlıkta. Gerçi iki kişi çok dediğim ama nedense bir tereddüt ettirdi.

Yakınlardaki motosiklet bayiilerine söyledim bu hafta iki modelide getirecekler yan yana görmem için. Daha sonra fiyatı uygun olandan seçtiğimi almayı düşünüyorum.

Sizin düşünceniz nedir daystar ve blackster arasından nasıl bir seçim yapardınız?

Zor bi seçim :) blacksterde dediğin gibi sıkıntı yaşayan 2 kulllanıcı var daystar'ın sayfasınıda incele :) Karar ver.
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
@Boreassix ne oldu dostum fuarda bi çözüm bulabildin mi konuşabildin mi motorun ile ilgili.
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
abi fiyat olarak pek bir fark yok zaten biliyorsunuz. motosiklet piyasasından hiç anlamam fakat rks,küba,mondial gibi firmaların en azından servisine güvenilir gibi geliyor. benim gönlümde rks blackster var tabiki tasarım itibariyle insanı çekiyor ama bir yandan nedense güven vermiyor. rodajda çok sorun yaşayan olmuş bu başlıkta. Gerçi iki kişi çok dediğim ama nedense bir tereddüt ettirdi.

Yakınlardaki motosiklet bayiilerine söyledim bu hafta iki modelide getirecekler yan yana görmem için. Daha sonra fiyatı uygun olandan seçtiğimi almayı düşünüyorum.

Sizin düşünceniz nedir daystar ve blackster arasından nasıl bir seçim yapardınız?

Ben olsam seçimimi blacksterden yana kullanırdım. Rks servis konusunda daystardan daha iyi blackster dünya genelinde birçok farklı model adı altında bir çok ülkede satılmaktadır. Boreassix arkadaşımızın sıkıntısı burda çok dile geldi ama ne kendsi nede servisle ilgili bir arıza var o motor belliki üretiminden kaynaklı bi problem var bunun içinde kendisi söyledi zaten kontrol edip değişim veya para iadesi yapılacak.
 
Katılım
12 May 2016
Mesajlar
121
Fuarda Blackster'ın olduğu yerdeki görevli arkadaşla konuşmuştum biraz. Kronik sorunlarını falan sordum, bu arkadaştan bahsettim, sıkıntı çekenler var gibi vb. Görevli arkadaş şöyle dedi, " Yav tabi şimdi kronik sorunlar var, yok değil ama biz onları çözüyoruz, sıkıntı olmuyor, hallediyoruz yani" ...
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
332
Fuarda Blackster'ın olduğu yerdeki görevli arkadaşla konuşmuştum biraz. Kronik sorunlarını falan sordum, bu arkadaştan bahsettim, sıkıntı çekenler var gibi vb. Görevli arkadaş şöyle dedi, " Yav tabi şimdi kronik sorunlar var, yok değil ama biz onları çözüyoruz, sıkıntı olmuyor, hallediyoruz yani" ...

Adamlar dürüst davranmış :) Her motorun kronik arızası vardır (yeni çıkan modeller için) RKS ve Benelli markasının arkasında duruyorlar adamlar ben öyle görüyorum yani
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst