YENİ! R6, GSR600, CBF 600, R25 ve Viraj Keyfi / Diablo Rosso 3

Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
Merhaba arkadaşlar.
19 Mart'ta yapılacak olan Kıbrıs Mersinlik Tırmanma yarışına hazırlıklarımız devam ediyor.:cat:
Bu hafta yeni lastiklerimiz Diablo Rosso 3 ü de test etmiş olduk ve tam anlamıyla bi yarış lastiği diyebilirim. Biz bu yeni lastiklere BAYILDIK:rendeer:
Keyifli seyirler.

Video linki : https://www.youtube.com/watch?v=w1myS8Zkydk

Kanalımızda ki diğer videolar için : https://www.youtube.com/channel/UC_LM3TAaRp-ExXrzgUOrNGA

İnstagram hesabımıza da üye olmayı unutmayın:cat: : https://www.instagram.com/a.t.a.mcy/

 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
izlerken biraz tedirgin oldum,yol kenarlarına çok yakın geçtiniz , bariyeler ve çubuklara aman dikkat edin. belki yarış için hazırlanıyorsunuz ve teknik böyledir , bilemiyorum ama korktum :)
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
Siz kıbrısın yerlisi miniz yoksa öğrenci mi ?

Kırmızı r6 kullanan hariç hepimiz ogrenciyiz.

izlerken biraz tedirgin oldum,yol kenarlarına çok yakın geçtiniz , bariyeler ve çubuklara aman dikkat edin. belki yarış için hazırlanıyorsunuz ve teknik böyledir , bilemiyorum ama korktum :)

Hocam inanın bizim de en büyük kanayan yaramiz o. Teknik değil malesef daha hızlı gidelim diye apexi yol sonundan alıyoruz fakat çubuklar olduğu için oralarda çok yatiramiyoruz. Antrenmanla biraz daha dışardan almayı deniyorum. Özellikle parkurun ilk sola virajı olan tepede.
Ve karşıdan çok nadir de olsa araba geldiği için de viraj cizgilerimiz izleyince bizede hiç iyi gelmiyor. Normali en sağdan sola gecmektir ama hem tepe hem kör viraj olunca araba geliyor mu diye kontrol edilemiyor. Yarışta çok daha iyi olucagina inanıyorum.
Kıbrıs olduğunu fark edene kadar gözlerimiz açık izledik

Aman hocam açıklamada yazdım o kadar:cherry:

Bu arada video da ve forumda yazmayı unuttum. R6 karburatorlu ve motoru modifiyeli binlik tokatlayan cinsten yani :cherry:
Değerli bilgili arkadaşlardan bana(gsr 600) veya diğer arkadaşlarım için keşke şu virajda şöyle yapsan diye tavsiyeleriniz olursa kapımız açık. Haftaya tavsiyeleri deneyip videolu şekilde burada yine paylaşırız:cat:
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
gsr600 lü arkadaşın çizgisi güzel, fakat çekim yapan arkadaş maalesef araba kullanırmış gibi giriyor.O kadar çok yol kenarına yaklaşmaya gerek yok.
o kadar içeri girmek iyi viraj almak değildir.Zaten haliyle motor da yatmıyor.
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Geneç arkadaşlar siz motorları ufaltın en iyisi bu şelikde kendinizi geliştiremezsiniz. ;)
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
r6 sahibi tırmanma yarışına katılma konusunda ciddi mi?

Niye ciddi olmasın? Hiçbirimiz annemizin karnından motorla çıkmıyoruz sonuçta:cat:
Bol antrenman ve azimle yapılamayacak bir iş değil.

gsr600 lü arkadaşın çizgisi güzel, fakat çekim yapan arkadaş maalesef araba kullanırmış gibi giriyor.O kadar çok yol kenarına yaklaşmaya gerek yok.
o kadar içeri girmek iyi viraj almak değildir.Zaten haliyle motor da yatmıyor.

Hocam değerli yorumunuz için teşekkürler. Trollemeden yapıcı yorum yapan herkesin tavsiyesini ciddiye alıyoruz. Videoyu da tekrar tekrar izliyoruz ve kendi yanlışları mızı ertesi hafta ki antrenmanda düzeltmeye çalışıyoruz. R6 süren abimiz de aslında iyi yatiriyor lastikte pay kalmıyor fakat dediginiz gibi çoğu virajda şerit kenarlarına çok yakın geçiyo bende aynı şekilde bu yüzden motordan sarkamadan yatiriyor. Böyle olunca video da kötü çıkıyor.
Geneç arkadaşlar siz motorları ufaltın en iyisi bu şelikde kendinizi geliştiremezsiniz. ;)

Genç arkadaşlar derken? R6 sahibi 35 yaşında adam. Malum şiir de bu yaş yolun yarısı sayılıyor :cat:
Ha bana diyorsanız ben internette çok iyi viraj dönen ustaların videolarını izlemekten ve izleyip kendimi geliştirmekten çok keyif alıyorum. Eğer sizin viraj videonuz varsa yollayın izleyip kendime ders çıkarmayı çok isterim.:silent:
 
Katılım
6 Nis 2009
Mesajlar
339
R6 nın Torku ve vites oranları tırmanma için çok kötü normalde tırmanmada gsr yi geçemez standard bir R6 o arkadaşın pilotluğuna laf söyleyemem 2 dk lık videoyla... kendim kapışmam lazım fakat daha hiçbiriniz yolu bile ezberlememişsiniz. Bu paylaştığınız videoları izleyin.Antreman yaparken de doğru gidiş reçetesini bulduktan sonra yaptığınız manevraları sayıklayarak o anda yüksek sesle tekrar etmeniz gerekir ezber böyle olur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:50 ----------

Her viraj dönülebilecek en yüksek hızda dönülemez. 4'er 5'er viraj zaman kasmak için birleştirilip toplam yol sanal olarak sektörlere ayrılır önce sektör sektör zorlayıp duruma bakılır sonra bu sektörler tek tek birbirine bağlanır. Aynı ayarlarla her viraj dönülebilecek en üst hızda dönülemez bir sonraki veya bir önceki virajda aşırı zaman kaybedilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eki 2014
Mesajlar
335
Biraz eleştiri yapacağım,R6 kullanan abimiz, arkadaşımız yatık konumda iken çok gaz açıp kapıyor,yol müsait gözüküyor ama belirli bir çizgi yok, söylediklerimi taşlamak olarak anlamayın,birbirimizin hatalarını göstererek daha iyi yerlerde olabiliriz, Bu yüzden twist of the wrist adlı muhteşem belgesel-film'i size hatirlatmak istedim, iyi forumlar.
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Hocam yarışa hazırlanan piste girer :D

Oo stunt selam. Doğru haklısın. Tırmanma Yarışı'na hazırlık yazdı arkadaşımız fakat trafiğe açık alan. Parkur burası olucaksa idman zamanı trafiğe kapatilsa daha saglikli olur. Tehlikeli durum.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ara 2015
Mesajlar
1,067
Oo stunt selam. Doğru haklısın. Tırmanma Yarışı'na hazırlık yazdı arkadaşımız fakat trafiğe açık alan. Parkur burası olucaksa idman zamanı trafiğe kapatilsa daha saglikli olur. Tehlikeli durum.

Selam, dediğine kesinlikle katılıyorum bariyerler jilet gibi ne sürücüler vefat etti..
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Genç arkadaşlar derken? R6 sahibi 35 yaşında adam. Malum şiir de bu yaş yolun yarısı sayılıyor :cat:
Ha bana diyorsanız ben internette çok iyi viraj dönen ustaların videolarını izlemekten ve izleyip kendimi geliştirmekten çok keyif alıyorum. Eğer sizin viraj videonuz varsa yollayın izleyip kendime ders çıkarmayı çok isterim.:silent:

Tedirgin kullanıyorsunuz. benim virajla ilgili bi iddam yok kendi çapımızda idare ederiz. Üste paylaşılan belgeseli izlemişsiniz. benim diyeceğim tek şey trafğe açık alanda dikket edin ;)
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
Biraz eleştiri yapacağım,R6 kullanan abimiz, arkadaşımız yatık konumda iken çok gaz açıp kapıyor,yol müsait gözüküyor ama belirli bir çizgi yok, söylediklerimi taşlamak olarak anlamayın,birbirimizin hatalarını göstererek daha iyi yerlerde olabiliriz, Bu yüzden twist of the wrist adlı muhteşem belgesel-film'i size hatirlatmak istedim, iyi forumlar.

Haklısınız hocam zaten burda yazılanları kendisine okumadan önce bende kendisine diyordum gazla çok oynadığını. Zaten bu tarz hatalarimizi yenebilmek için gidiyoruz ya antrenmana :)
Bu arada videoyu akşam tekrar izledim daha önce de defalarca izlemiştim ama bilgileri pekiştirmek iyi geldi.:cat:

Hocam yarışa hazırlanan piste girer :D

Hocam çok doğru diyorsun da Kıbrıs da altın elbiseli adamın r25 le düştüğü gokart pistinden başka pist vardı da biz mi girmedik.:cherry:
Tedirgin kullanıyorsunuz. benim virajla ilgili bi iddam yok kendi çapımızda idare ederiz. Üste paylaşılan belgeseli izlemişsiniz. benim diyeceğim tek şey trafğe açık alanda dikket edin ;)

Çok teşekkürler. Ama Salurbey in de dediği gibi yarışın yapılacağı alan orası ve malesef yarış dışında trafiğe kapatmiyorlar. Haliyle karşıdan nadirde olsa araba gelir korkusu yasanabiliyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:00 ----------

R6 nın Torku ve vites oranları tırmanma için çok kötü normalde tırmanmada gsr yi geçemez standard bir R6 o arkadaşın pilotluğuna laf söyleyemem 2 dk lık videoyla... kendim kapışmam lazım fakat daha hiçbiriniz yolu bile ezberlememişsiniz. Bu paylaştığınız videoları izleyin.Antreman yaparken de doğru gidiş reçetesini bulduktan sonra yaptığınız manevraları sayıklayarak o anda yüksek sesle tekrar etmeniz gerekir ezber böyle olur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:50 ----------

Her viraj dönülebilecek en yüksek hızda dönülemez. 4'er 5'er viraj zaman kasmak için birleştirilip toplam yol sanal olarak sektörlere ayrılır önce sektör sektör zorlayıp duruma bakılır sonra bu sektörler tek tek birbirine bağlanır. Aynı ayarlarla her viraj dönülebilecek en üst hızda dönülemez bir sonraki veya bir önceki virajda aşırı zaman kaybedilir.

Hocam aslında r6 yı yüksek devirlerde kullanmak gerekiyor. Yani biz tempolu sürüş yapalım dediğimizde genelde hep öyle. Asılınca ilk anlarda da ben önde kalıyorum fakat hem devir fazlalığı hem torkun sonradan gelmesi aynı Viteste bile olsak yüksek süratte r6 daha rahat uzuyor.
Videoda r6 nın kadran pek gözükmüyor fakat benim açımdan cekildiginde çoğu viraj 90-130 arası değişiyor. E haliyle buda benim için bi + oluyor.:cat:
 
Katılım
6 Nis 2009
Mesajlar
339
o zaman interkom sistemini kuruyosunuz parkur girişlerine birer arkadaşınızı bırakıyorsunuz parkura giren araç olduğunda antreman yapan arkadaşı uyarıyorsunuz. Biz genelde arkadaşlarla böyle yaparız.Hiçbir şey canınızdan kıymetli değil...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst