YENİ! R6, GSR600, CBF 600, R25 ve Viraj Keyfi / Diablo Rosso 3

Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
o zaman interkom sistemini kuruyosunuz parkur girişlerine birer arkadaşınızı bırakıyorsunuz parkura giren araç olduğunda antreman yapan arkadaşı uyarıyorsunuz. Biz genelde arkadaşlarla böyle yaparız.Hiçbir şey canınızdan kıymetli değil...

Hocam bakalım son 4 hafta kaldı yarışa. Federasyonla konuşup yolu en azından sadece pazar günleri son 2 hafta kala motosiklet hariç trafiğe kapatmalarini talep edicez. Çoğunlukdan onay almaya çalışıyoruz. Zaten açıkken bile günde 10 araba ya geçiyor ya geçmiyor. Kabul etmeyeceklerini pek sanmam. Hemde yarıştan önce belediye çalışanlarını orda temizlik yapmaya gondermelerine de gerek kalmicak araba grcmeyince. Bakalım hayırlısı :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst