Arkadaşlar kullanım sırasında el bilekleriniz yada kollarınız ağrıyor mı? Yoksa benim oturuş pozisyonum mu bozuk.
Gidonvyükseltme aparatı henüz yok ben kendim özel yaptırdım yan çanta demirinide cbf in demirlerini uydurma yaptım kaynak istiyorBana gidon yükseltme aparatını ve yan çanta demirini nereden temim edebileceğimi söyleyebilir mi yapan arkadaşlar ?