Honda Honda CRF 250 Ralli Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Ocak 2017
Mesajlar
101
Amörtisörleri daha iyi showa,motoru biraz daha guclu gibi abs gelsin bakalim. Honda yamaha artik yeni motor üretmiyor eski motoru alip yeni şaseye takiyorlar maliyetimi fazla yoksa üretmesimi zor anlamadim

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:19 ----------

Güçlü motor koysaymiş o şaseye 27 30 beygir gibi daha iyi olurmus
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Amörtisörleri daha iyi showa,motoru biraz daha guclu gibi abs gelsin bakalim. Honda yamaha artik yeni motor üretmiyor eski motoru alip yeni şaseye takiyorlar maliyetimi fazla yoksa üretmesimi zor anlamadim

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:19 ----------

Güçlü motor koysaymiş o şaseye 27 30 beygir gibi daha iyi olurmus

motor üzerinde biraz oynama yapılmış yüzde 10 artış var diye biliyorum
 
Katılım
11 Ocak 2017
Mesajlar
101
Eksoz ve hava filtresi geliştirilmiş motoru euro 4 e uyum sağlamiş biraz daha guçlenmiş deniyor. Youtube deki videolarda seri gibi suspansiyon daha yumuşak gibi
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
AEA takıldıgı depo kapagının elde kalması artık yok honda en sonunda menteşe eklemeyi başarabilmiş :) perşembe günü crf ye oturmayı denedim çok yüksek geldi motoru almadan alçatma yapıcaz anlaşılan elimdeki motoruda sattım kaldık ortada iki ay geçermi beklemeyle neyseki havalar soğuk iş yerimde yakın giyinip soyunmaya bile üşeniyorum kıyafetleri neyse kış bahanesiyle bekleyeceğiz artık
 
Katılım
31 Ocak 2017
Mesajlar
23
aranıza yeni katıldım bılgısı olan varsa bır sorum olacak honda on sıparıslerı durdurmus bır bayı ıle gorustum bu sekılde yanıt verdıler sızce fıyatında artıs olabılırmı
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Fuar yaklaştı 2017 için bayilerin kotalari var ön talep olarak konuştuğunuz bayi elindekileri sattiysa öyle söylemiş olabilir başka bayilerlede görüşmeyi deneyin
 
Katılım
31 Ocak 2017
Mesajlar
23
pekı fıyatların artması soz konusumu acaba bu motora kafayı takmıs durumdayım :)
 
Katılım
11 Ocak 2017
Mesajlar
101
Fuardan sonra fiyatlar artabilir talebe göre.ilk sevkiyat tanitim fiyati ön sipariş olanlar sonraki nisan sevkiyati kesin zamli gelir
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
pekı fıyatların artması soz konusumu acaba bu motora kafayı takmıs durumdayım :)

Niyetiniz varsa işi şansa bırakmanın bir mantığı yok bayilerle görüşün kaporanizi bırakın kimse paranızın üstüne yatmaz tabii kaldıysa ulasabildiginiz bayilerle görüşün derim zaten fuardan sonra teslimatlar fuarda etiketler çıkar ortaya
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
o kadar konuşuldu yok verilmez okadar para denildi buyrun burdan yakın ben yarı parasını ödedim bayiye daha teslim almadan 1500 kazandı :)
 
Katılım
11 Ocak 2017
Mesajlar
101
Normal crf bile yukselmis daha nisan gelmeden fiyatlar uctu

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:34 ----------

Bende kapora vermistim biliyordum yukselecegini fiyatlarin
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458


evet arkadaşlar ilk karşılaşmamız fuarda gerçekleşti bayii de 250L denemiştim fakat oturamamıştım çok yüksek gelmişti buna nası bineceğimi düşünürken enteresandır hiç zorlanmadım gayet rahat oturabildim extra bir alçaltmaya ihtiyaç duymayacağımı sanıyorum birde far etrafının karbon görünümlü pilastik olduğunu düşünmüştüm ama öyle değil zannedersem bir usb girişi ekleselermiş harika olacakmış
 
Katılım
29 Mar 2015
Mesajlar
590
müthiş motor. valla param olsa alırım, net. fuarın en iyi motosikletydi ktm 390 ile beraber.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst