Bajaj Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
160 abs modelini beklesem mi karrasız kaldım arkadaşlar fikrinizi alabilir miyim? 7500 e kadar 160 abs modelini düşünebilirim. Yoksa şimdi gidip 150 ns almak mantıklı mı?

Fiyatı ne olacak önemli olan o ? Bu döviz kurları ile 200ns fiyatına falan gelecek gibi. Bence elinizdeki nakiti altına veya dolara çevirip bekleyin.
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
194
kursta bu motosikleti kullandım baya.bana direksiyonu çok sert geldi.he birde turu yok gibi.bilmiyorum devamlı kullanıcıları ne düşünür...
 
Katılım
1 Şub 2017
Mesajlar
96
S.a arkadaşlar.Benim motosikletimde şu 5. viteste güç kaybı vardı yorumlardan çözümü okudum en kısa sürede gidip taktıracağım fakat bende daha farklı bi sorun var sorduğum hiç bir tamirci bişey söyleyemedi ki fabrikada bu konuda bişey söylemedi ve soğudum motosikletten.7 Bin devirden sonra sanırım diğer siboplar devreye giriyor ve motosikletin devri çok hızlı yükseliyor çekişi falan artıyor lakin bende o kafasına göre oluyor en başlarda 8 bin devirden sonra açıyordu şimdi 1 ve 2 viteste açıtığından şüpheliyim.2 ay kadar önce uzun yola çıktım ve 10 bin devirden sonra açtı sinir oldum yolun ortasında bırakıp gitmek istedim motosikleti.Hem güç kaybı var hemde yakıt arttı ve bu sibop olayı çok kafama takılıyor.Bu gibi bi sorunu yaşayanınız varmı ? Herkese kolay sürüşler Allah hiçbirimize kaza vermesin İnşallah...
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
S.a arkadaşlar.Benim motosikletimde şu 5. viteste güç kaybı vardı yorumlardan çözümü okudum en kısa sürede gidip taktıracağım fakat bende daha farklı bi sorun var sorduğum hiç bir tamirci bişey söyleyemedi ki fabrikada bu konuda bişey söylemedi ve soğudum motosikletten.7 Bin devirden sonra sanırım diğer siboplar devreye giriyor ve motosikletin devri çok hızlı yükseliyor çekişi falan artıyor lakin bende o kafasına göre oluyor en başlarda 8 bin devirden sonra açıyordu şimdi 1 ve 2 viteste açıtığından şüpheliyim.2 ay kadar önce uzun yola çıktım ve 10 bin devirden sonra açtı sinir oldum yolun ortasında bırakıp gitmek istedim motosikleti.Hem güç kaybı var hemde yakıt arttı ve bu sibop olayı çok kafama takılıyor.Bu gibi bi sorunu yaşayanınız varmı ? Herkese kolay sürüşler Allah hiçbirimize kaza vermesin İnşallah...

Sübaplar herzaman çalışır senin motorda, bu VFR800 değil ki V-tech sistemi olsun, altı-üstü basit bir 150cc. Sende farklı bir arıza var kardeşim.
 
Katılım
1 Şub 2017
Mesajlar
96
Sorun ney bilmiyorum iki farklı servis değiştirdim hee gittiğim yerde karbürator ayarladilar.Süboplara bakın dedim bakmadilar fabrikayı aradılar çekiş balatasindan dediler onuda değiştirdik hala ayni.Motosiklet daha 8 bin kilometrede ve sakin kullanan birisiyim birçok problem açtı başıma bu problemlerin bir çoğunda servis kaynaklı soğudum motosikletimden açıkçası.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
Jikle ve boğulma sorununu çözdüm sonunda. Çok basit. Tekleme yüzünden hava girişine taktıkları burcu geri çıkardım. Halbuki tam tersi motara zararı varmış. Yani bu burcu çıkarttırın, sorun karbüratörlerde, adamlar kolaya kaçtığı için bu parçayı takıyorlar ama bu sefer de başka yerden sorun çıkartıyor. Örnek: jikle ve boğulma sorunu. Benim karbüratörüm 3 bin kmde garantiden değişip tps sensörü ayarlanmıştı. Ama karbüratörü hava filitresine tam takamamışlardı, o yüzden söküp kendim yaptım. Bu aradada o parçayıda geri çıkardım. Şuan ne tekleme nede boğulma hiç bir sorun kalmadı. Yakıt tüketimi azaldı. Şuan jiklemde çalışıyor. Oda bonus oldu.
 
Katılım
24 Eyl 2012
Mesajlar
63
Arkadaşlar an itibatıyla sıfır aldığım 150nsimi 12000 km de satmış bulunmaktayım,sizin yaşadığınız sorunların hemen hemen çoğunu yaşadım ama onlar dert edilcek sorunlar değil motorun soğuk olması havaların soğuk olmsı motorun şirazesini çok etkiliyor sonuçta küçük motor bu, ama hep çok memnun kaldım hiç şikayet etmedim kısmetse rs200 yada cbr250 alıcam,sizlerede kazasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
9 Şub 2016
Mesajlar
283
Arkadaşlar an itibatıyla sıfır aldığım 150nsimi 12000 km de satmış bulunmaktayım,sizin yaşadığınız sorunların hemen hemen çoğunu yaşadım ama onlar dert edilcek sorunlar değil motorun soğuk olması havaların soğuk olmsı motorun şirazesini çok etkiliyor sonuçta küçük motor bu, ama hep çok memnun kaldım hiç şikayet etmedim kısmetse rs200 yada cbr250 alıcam,sizlerede kazasız sürüşler dilerim.

Hayırlı olsun bu sayfayı bırakma arada uğra..

Bu arada ne kadara sattınız?
 
Katılım
4 Şub 2017
Mesajlar
12
Merhaba

Arkadaşlar merhaba. Bugün 150 ns alıp ben de araniza katildim. 6500 e 0 aldim. Bi sorum var. motorda amatörüm biraz debriyaj ayarını ve yarım debriyaj yapmada zorlanıyorum. yokusta çok fazla gaz vermeme ragman kalkarken stop ediyor hatta bunu düz yolda da yapıyor. motor çok bagrıyor ama debriyaji bırakınca yavaş yavaş bi anda gaz vermeme ragmen stop ediyor. rolanti ayarı nereden yapılıyor bilen var mı? yoksa başıma iş açacak bu.
 

mse

Katılım
30 Eyl 2016
Mesajlar
30
Arkadaşlar merhaba. Bugün 150 ns alıp ben de araniza katildim. 6500 e 0 aldim. Bi sorum var. motorda amatörüm biraz debriyaj ayarını ve yarım debriyaj yapmada zorlanıyorum. yokusta çok fazla gaz vermeme ragman kalkarken stop ediyor hatta bunu düz yolda da yapıyor. motor çok bagrıyor ama debriyaji bırakınca yavaş yavaş bi anda gaz vermeme ragmen stop ediyor. rolanti ayarı nereden yapılıyor bilen var mı? yoksa başıma iş açacak bu.

Öncelikle hayırlı olsun motorun ilk 600 km sinde olan şeyler garibine gitmesin rodaj dönemi boyunca garip seslerde çıkaracak devir de tutarsız olacak rodaj bakımından sonra herşey düzeliyor. Debriyaj ile ilgili sorun mu var acaba servisi arayıp söylediniz mi bunu ne diyorlar ? Bu arada fiyatlar baya artmış ya ben eylülde 5800 e aldım motoru
 
Katılım
9 Şub 2016
Mesajlar
283
Hayırlı olsun güle güle kullan bahsettiğine benzer sorunlar yaladım bende sonda fark ettimki kalkarken vitesi 1 e almamışsım alışana kadar bi süre böle olur ama kısa zamanda alışıyorsun
 
Katılım
3 Ocak 2017
Mesajlar
98
Bir sorum olacak, bu motoru inşallah önümüzdeki hafta alacağım, okula gitmem gerekecek ve bu motorla E5'de zorlanır mıyım bunu merak ediyorum, tecrübesi olan arkadaşların cevaplandırmasını rica ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:39 ----------

Okul Avcılar'da, ev ise Mecidiyeköy'de bu arada
 
Katılım
25 Ağu 2016
Mesajlar
197
Bir sorum olacak, bu motoru inşallah önümüzdeki hafta alacağım, okula gitmem gerekecek ve bu motorla E5'de zorlanır mıyım bunu merak ediyorum, tecrübesi olan arkadaşların cevaplandırmasını rica ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:39 ----------

Okul Avcılar'da, ev ise Mecidiyeköy'de bu arada

Rodaj döneminde yavaş gideceğin için evet, sonrasında hayır, 10 sn da 80 e falan geliyor alet zaten 80-100 arası rahat seyir edersin.
 
Katılım
24 Eyl 2012
Mesajlar
63
Arkadaşlar herkese selamlar kazasız sürüşler dilerim,
dün itibarıyla 150 ns mi sattım çok memnundum fakat uzun yola uygunluğu daha hızlı ve su soğutmalı olmasından dolayı rs200 ve ns200 almayı düşüüyorum,sizlerden fikir almak doğru karar vermeme çok yardımcı olacaktır ne yapmamı önerirsiniz,ns200 deki bazı sorunlar biraz göz korkutuyor,ama rs te o kadar duymadım sıkıntılı bir durum, halbuki 1 bg fark dışında herşeyi aynı diye biliyorum.
 
Katılım
25 Ağu 2016
Mesajlar
197
Arkadaşlar herkese selamlar kazasız sürüşler dilerim,
dün itibarıyla 150 ns mi sattım çok memnundum fakat uzun yola uygunluğu daha hızlı ve su soğutmalı olmasından dolayı rs200 ve ns200 almayı düşüüyorum,sizlerden fikir almak doğru karar vermeme çok yardımcı olacaktır ne yapmamı önerirsiniz,ns200 deki bazı sorunlar biraz göz korkutuyor,ama rs te o kadar duymadım sıkıntılı bir durum, halbuki 1 bg fark dışında herşeyi aynı diye biliyorum.

RS de hıc bır sorun yok dıyorlar, bir de ABS için değer bence.

Bende satıcam bi ara ama benim derdim bagaj ve artcı sorunu, maxi scooter a geçicem :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst