- Katılım
- 12 Ocak 2016
- Mesajlar
- 38
Aslında arıza geliyorum demiş sana ama sen illede 10000 bakımını beklemişsin.
Yağ lambasının yanması gaz tepkisinin düşmesi ve de su seviyesinin sürekli düşmesi durumu özetliyor.
Devir daimden motora su kaçağı muhtemel.
Ben motoru alır almaz söktürdüm bütün contalarını değiştirdim 25000 km ve ne bir sorun ne su eksiltme ne hararet ne motor terlemesi. Kısacası sıfır sorun.
Sabahları benim gösterge de hemen gelmiyor bir kaç dakika sonra yolda giderken teşrif ediyor
oda her zaman değil çok soğuk olduğu zaman.
Yağ değişimini 2000 de bir yapıyorum 40 lira için böyle sorunlarla karşılaşmaya değmez.
Kısacası motorun kusuru olduğunu düşünmüyorum. Her makina sorun çıkarır önemli olan senin öngörün. Zamanında müdahale etmen gerekirdi. Keşke servisin 5000'de bir yağ değişimi hikayesine kanmasaydın.
Geçmiş olsun dostum..
Yağ lambasının yanması gaz tepkisinin düşmesi ve de su seviyesinin sürekli düşmesi durumu özetliyor.
Devir daimden motora su kaçağı muhtemel.
Ben motoru alır almaz söktürdüm bütün contalarını değiştirdim 25000 km ve ne bir sorun ne su eksiltme ne hararet ne motor terlemesi. Kısacası sıfır sorun.
Sabahları benim gösterge de hemen gelmiyor bir kaç dakika sonra yolda giderken teşrif ediyor
Yağ değişimini 2000 de bir yapıyorum 40 lira için böyle sorunlarla karşılaşmaya değmez.
Kısacası motorun kusuru olduğunu düşünmüyorum. Her makina sorun çıkarır önemli olan senin öngörün. Zamanında müdahale etmen gerekirdi. Keşke servisin 5000'de bir yağ değişimi hikayesine kanmasaydın.
Geçmiş olsun dostum..