Mühendis1959 & Blacat + tüm site yönetim ve üyeleri selam

Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
60
Merhaba sevgili arkadaşlar.Adım Fatih İstanbul'da yaşıyorum. Sevgili Mühendis1959 (müslüm abi) ve Blacat (can) sayesinde motosiklet.net camiasından haberdar oldum.Can ve müslüm abi ile zeytinburnu'nda bir motosiklet tamircisinde tanıştık ve gerçekten çok KRAL insanlar.Özelliklede müslüm abi :rendeer: .Eminim bu siteye üye olan herkez en az onlar gibi motor ve motor sevdalısı dostu.Burdan herkesin önünde onlara teşekkür ediyorum. HERKESE SELAM ve Allah kazadan beladan korusun arkadaşlar.:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin
e yarın geliyosundur o zaman
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba sevgili arkadaşlar.Adım Fatih İstanbul'da yaşıyorum. Sevgili Mühendis1959 (müslüm abi) ve Blacat (can) sayesinde motosiklet.net camiasından haberdar oldum.Can ve müslüm abi ile zeytinburnu'nda bir motosiklet tamircisinde tanıştık ve gerçekten çok KRAL insanlar.Özelliklede müslüm abi :rendeer: .Eminim bu siteye üye olan herkez en az onlar gibi motor ve motor sevdalısı dostu.Burdan herkesin önünde onlara teşekkür ediyorum. HERKESE SELAM ve Allah kazadan beladan korusun arkadaşlar.:cat:

Kardeşim aramıza hoş geldin, motosiklet tutkusu bu işte hiçbirşey dinlemiyor, yolda gördüğün bir motosikletli sanki kardeşin, baban,bacın bu nasıl bir sevdadırki, insanları birbirine bağlıyor, senin aramıza katılmana inan herkesten çok sevindim inşallah buluşmalarımıza da gelirsin de arkadaşlara seni tanıştırırım.:cat: :cat:

cok terbiyesizsin.seviyene inemiycem arkadaşım.burda artistlik yapmak kolay.az once msn de de boyle konusabilseydin keşke.ferring sen kusura bakma arkadasım araltı aslında ar 3.5 du şimdi 6 oldu hazmedemedi.

Hayırdır inşallah kardeşim sorunlarınızı burada tartışmasanız,:silent: :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen bakma müslüm abi emrah ii arkadasımdır can sıkıntısı mizansen yapıyoruz.arkadas askere gidicek kasımda biraz agresifte

Emrah kardeşim allah kurtarsın, inşallah sağsalim döner ailene kavuşursun, askerliğin sana çok şey kazandırdığını döndüğünde anlıyacaksın, hani derler ya askerliğini yapmıyana erkek denmez diye, döndüğünde bunu anlıyacaksın, biraz abartılı bir söz ama inan bana askerden döndüğünde sen bile kendini tanıyamıyacaksın, olgunluk askerlikten sonra başlıyor.:cat: :cat: Askere gideceğin günü söylede sana motorlu bir hoşçakal diyelim .:rendeer: :rendeer:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
531
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoş geldin arkadaşım.
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
60
Hepinize teşekkürler hoşbuldum arkadaşlar sağolsun:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst