Benzin 5.40 Olmuş bu İSTANBUL' da hala trafik azalmış değil.

Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Çok merak ediyorum kriz olduğunda yazar kasa fırlatan esnaf nerede.Gezi de dolar 10 kuruş arttı diye sokakta sopayla çocukları döven duyarlı esnaf nerede.Yakın çevremde sol görüşlü olupta 7 hazirandan sonra istikrar için oyumu değiştireceğim diyen esnaf arkadaşım şimdi ne düşünüyor.Neyi öngördüysek çıkıyor.Bu sıcak paraya dayalı ekonomi bizi batırır dedik durum ortada.Dış politikalarınızın tamamı yanlış mezhep ekseninde davranıyorsunuz dedik durum ortada.Fetöyle işler yolundayken bu adamlar heryere sızdı sınavlarda hile yapıyorlar hak yiyorlar kendilerinden olmayana yaşam hakkı tanımıyorlar dedik.Durum ortada.Bize müstehak.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Nerede diye soruyorsunuz da millet mutlu ya arkadaşım. Niye fırlatsın yazarkasayı. Sevinçten mi?
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Nerede diye soruyorsunuz da millet mutlu ya arkadaşım. Niye fırlatsın yazarkasayı. Sevinçten mi?

mutlu olan yok ama kandırılıpta zorluğa katlananlar var. işte tam olarak ne uğruna zorluk çektiklerini kestiremiyorlar.

bu insanlardan biride benim.

az önce biraz antrenman yaptım ve videoya da çektim, zaten bugünde çalıştığım için yorgundum. açıkçası araştır et olayı zor geldi ve bu döngü devam ediyor. halk meşgul olsun ve öğrenemesin, bazılarının işine gelir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:05 ----------

yatmadan önce şu videoyu izledim. 5 dakikanızı ayırın, bu adamın konuşmaları hoşuma gidiyor. bu arada paylaşıldımı bu video hatırlamıyorum ama olsun pekiştirmiş oluruz.

 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ağu 2016
Mesajlar
197
Daha bter olur inşallah, başka türlü akıllanmayacak bu millet...
Ekonomi süper eğitim süper yönetim süper seçimler süper herkes hakettiği şekilde yönetiliyor geçmiş olsun
 
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
Herkeste benzin 10 tl olsun trafik azalır kafası var.Araçta tek kişi olanlara bende kızıyorum ama bursada ulaşımda pahalı arabayla gezmek daha ucuz neden mi
Misal 4 kişi terminale gitsek tek kişi 2.80 TL 4 kişi 11.20 TL yani gidiş dönüş 22.40 TL yapar. Arabayla gidip gelsen dizel ile 6 TL Benzin ile 10 TL yapar [maksimum tutar] toplu taşımayı ucuzlat bak bakalım trafikte o kadar çok araba olacak mı ?
Akaryakıta gelen zam da kimsenin umrunda değil ya beni ilgilendirmez diyoruz yada bu durumu alışmış olarak sesimizi çıkarmıyoruz
Aslında Türkiye de yakıt ucuz ama alınan vergi çok yüksek. Litresi 4.74 TL olan mazotta 3.15 TL vergi var benzinin litresi 5.40 TL litrede 3.40 TL vergi var
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,675
Türkler'in problem tespit etme, analiz yapma ve çözüm üretme konusunda ne kadar başarısız olduğunun bir hikayesi adeta.

Benzinin "trafik artmasın" diye yüksek fiyatlı tutulduğunu iddia eden ak sakallı arkadaşları kenara bırakıyorum.
Benzinin fiyatı arttıkça trafiğin azalacağını, fiyatı düşerse trafiğin çok olacağını falan düşünmek nasıl bir sanrı, inanın aklım almıyor benim.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Daha yaklaşık 2 ay öncesine kadar, Pazartesi işe giderken 20 tl aldım mı, Cumartesi öğlen işten dönerken tekrar almam gerekiyordu. Şimdi en geç perşembe akşam dönerken almak zorundayım.
Şimdi gel de siyaset yapma. (Bunun siyaset olduğunu da kabul etmiyorum ayrıca)
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Timurlenk'in Anadoluyu işgal ettiği dönemler. Tabii bu işgalde filler önemli rol üstlenmiş. Bizim Nasreddin Hocanın köyüne de 2 fil bıraktırmış Timur, hani onlarla kazandı ya savaşı, halka baktıracak. Gel zaman git zaman bu filler öyle bir yiyormuş ki, köylüler kendi yediğinden olmaya başlamış. Nasreddin Hoca'ya gidip: "Aman hocam, sen bizim büyüğümüzsün, bu filler iflahımızı kesti, bunlardan nasıl kurtuluruz, Timur'a gidip konuşsan, almaz mı birini fillerin, aç kaldık, bütün çalışmamız fillere gidiyor" demişler.
Nasreddin Hoca: "Gelin bir heyet kuralım, ben de sözcünüz olayım, Timur'un huzuruna varıp derdimizi anlatalım, Hakan fakir köyün halini anlayacaktır vesselam" demiş.
Köylü sevinmiş, hemen aralarından 10 kişi seçmişler ve Hoca önde heyet arkada Timur'un huzuruna yola çıkmışlar.
Hoca yolda arada arkasına bakıyor, 10 kişilik heyet 8'e inmiş, ses çıkartmıyor. Bir süre daha gidince tekrar bakıyor heyetten 5 kişi kalmış. Artık Timur'un sarayı uzakta görünmüş, Hoca arkaya bakmış heyet 3 kişiye düşmüş.
Sarayın merdivenlerinden çıkarken Hoca son kez arkasını yoklamış, heyetten kimse yok, kala kala tek kendisi kalmış.
Varmış Timurlenk'in huzuruna, selamını vermiş.
Timur: "Buyur bakalım Nasreddin Hoca, ne istersin demiş"
Hoca: "Hakanım, hani şu bizim köye verdiğiniz bakılacak 2 fil vardı ya" demiş.
Timur: "Eee, bi şey olmadı ya fillerime" demiş biraz sinirli.
Hoca: "Yok efendim yok, gayet iyiler, diyeceğim şu ki, bizim köylü fillerden o kadar memnun ki, sizden 2 fil daha göndermenizi isterler, hepsini daha da memnuun edesiniz diye hakanım" demiş.


Başka sözüm yoktur, Anadolunun engin kültürü bu milleti yüzlerce yıldır özetlemektedir zaten.

Siz bize 2 fil daha gönderin bize komaz efenim.

Metin Ersoy abimiz zamanında bu fıkranın şarkısını da yapmış idi:
https://www.youtube.com/watch?v=gq5WgsJ_tSk
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Herkeste benzin 10 tl olsun trafik azalır kafası var.Araçta tek kişi olanlara bende kızıyorum ama bursada ulaşımda pahalı arabayla gezmek daha ucuz neden mi
Misal 4 kişi terminale gitsek tek kişi 2.80 TL 4 kişi 11.20 TL yani gidiş dönüş 22.40 TL yapar. Arabayla gidip gelsen dizel ile 6 TL Benzin ile 10 TL yapar [maksimum tutar] toplu taşımayı ucuzlat bak bakalım trafikte o kadar çok araba olacak mı ?
Akaryakıta gelen zam da kimsenin umrunda değil ya beni ilgilendirmez diyoruz yada bu durumu alışmış olarak sesimizi çıkarmıyoruz
Aslında Türkiye de yakıt ucuz ama alınan vergi çok yüksek. Litresi 4.74 TL olan mazotta 3.15 TL vergi var benzinin litresi 5.40 TL litrede 3.40 TL vergi var

Toplu taşıma dediğiniz gibi öyle bir fiyatta ki gittiğiniz güzergahta 4-5 araç değiştirirmek zorunluluğu varsa mazotlu araçla aynı fiyata benzinli işe 3 te 2 fiyata geliyor(istanbul) her aktarmada 15 dk bekliyince sadece aktarma 1 saati geciyor. duraklarda durma ve mecburi güzergazha 3 saat sürüyor etti 4 saat. araç ile sadece 1.5 saat sürerdi halbuki.

Birde mazota- benzine zam geliyor hoop toplu taşımaya hayvani artış. yahu mazotu devlet 4.5 den almıyorki vergiyi çık 1.8 den maliyeti belediye otobüsüne. bir akbil başı 2.40 nedir? otobüs tek yönlü, sefer başı 40 kişi akbil bassa, 60 litre mazot alınır. sabah kaşam iş vakti ve yoğun güzergazta 150 kişi bassa 250 litre mazot alınır. yahu tek yön 50 km de otobüs en fazla 40 lt mazot yakar. bir seferde indi bindi 300 küsür akbil basılan araç var:)

yani akbil 1.5 tl olsa bile o hizmet alınabilir, o işletme döner. öyle bir denge kuruluyor ki toplu taşımanın yüksek fiyatlanması ile ya küfür ede ede o otobüse- münübüse binilecek yada küfür ede ede ort. 40 bine araç alınıp yıllık 6-7 bin masraf verilecek.

toplu taşımaya zam gelince bundan 5-6 sene önceye kadar itiraz eden - protesto eden vatandaşlar vardı. Şimdi? çıksalar da biri dinsiz vatan haini dese dimi:)

Niye televizyonda 10 yıldır saçma sapan, Türk kültürü ile bağlantısı olmayan, insanları aptallaştıran, her türlü saçmalığın yaşandığı programlar var? Bu yüzden işte herkes saçma olan seyleri yadırgamasın, alışsın benimsesin, mantıklı düşünmesi diye

bi tane acurr var dimi, aleyna tilkiler, nurella lar, kerimcanlar en fazla 5 dk olması, gülüp geçmen gerekirken sabahtan akşama kadar televizyonda.

rasim ozan kütahyalı denilen tip, üniversite terk, lise meuzunu ne dediği anlaşılmayan bu zat bütün televizyolara sıra sıra çıkırtılıyor son 5 yıldır. bu arkadaş 7 trilyonluk villa-malikane tarzı bi evde oturuyor. Sonra yine kafa güzel TV de yanında karısı olan tipin yanında saçmalarken ağzından kaçırıyor, benim 5 yıllık maaşımı peşin versinler TV ye çıkmıyım diyor

şu videonun 2.34 ten itibarebn izleyin, yanındaki karısının haline dikkat:)

öğretenler, eğitimliler, değil aptallaştıranlar en değerli ve gizli gizli paraya boğuluyor

 
Katılım
26 Kas 2015
Mesajlar
215
Yeni Türkiye'nin yükselişini çekemeyenler benzinin 5.40 olmasına, sigortaların 700-800 tl'den başlamasına, ekipmanlara ek vergi gelmesine, artan dövizin motosiklet fiyatlarına yaptığı minnacık artıştan rahatsız oluyor, akıl almaz yahu. Anlamadım vatan haini misiniz? geçişi dolar üzerinden de olsa o kadar köprü yapılıyor neyi şikayet ediyorsunuz? üst akılın oyunları bunlar, gelmeyin.
 
Katılım
28 Ağu 2016
Mesajlar
28
avrupa kültür başkenti dedikleri yer mi orası :queen: en az 30 milyon insan yaşıyor sen almazsan başkaları alacak benzini tepki de olmayınca halkdan tam istedikleri gibi bilinçsiz tüketici olduk
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Toplu taşıma dediğiniz gibi öyle bir fiyatta ki gittiğiniz güzergahta 4-5 araç değiştirirmek zorunluluğu varsa mazotlu araçla aynı fiyata benzinli işe 3 te 2 fiyata geliyor(istanbul) her aktarmada 15 dk bekliyince sadece aktarma 1 saati geciyor. duraklarda durma ve mecburi güzergazha 3 saat sürüyor etti 4 saat. araç ile sadece 1.5 saat sürerdi halbuki.

Birde mazota- benzine zam geliyor hoop toplu taşımaya hayvani artış. yahu mazotu devlet 4.5 den almıyorki vergiyi çık 1.8 den maliyeti belediye otobüsüne. bir akbil başı 2.40 nedir? otobüs tek yönlü, sefer başı 40 kişi akbil bassa, 60 litre mazot alınır. sabah kaşam iş vakti ve yoğun güzergazta 150 kişi bassa 250 litre mazot alınır. yahu tek yön 50 km de otobüs en fazla 40 lt mazot yakar. bir seferde indi bindi 300 küsür akbil basılan araç var:)

yani akbil 1.5 tl olsa bile o hizmet alınabilir, o işletme döner. öyle bir denge kuruluyor ki toplu taşımanın yüksek fiyatlanması ile ya küfür ede ede o otobüse- münübüse binilecek yada küfür ede ede ort. 40 bine araç alınıp yıllık 6-7 bin masraf verilecek.

toplu taşımaya zam gelince bundan 5-6 sene önceye kadar itiraz eden - protesto eden vatandaşlar vardı. Şimdi? çıksalar da biri dinsiz vatan haini dese dimi:)

Niye televizyonda 10 yıldır saçma sapan, Türk kültürü ile bağlantısı olmayan, insanları aptallaştıran, her türlü saçmalığın yaşandığı programlar var? Bu yüzden işte herkes saçma olan seyleri yadırgamasın, alışsın benimsesin, mantıklı düşünmesi diye

bi tane acurr var dimi, aleyna tilkiler, nurella lar, kerimcanlar en fazla 5 dk olması, gülüp geçmen gerekirken sabahtan akşama kadar televizyonda.

rasim ozan kütahyalı denilen tip, üniversite terk, lise meuzunu ne dediği anlaşılmayan bu zat bütün televizyolara sıra sıra çıkırtılıyor son 5 yıldır. bu arkadaş 7 trilyonluk villa-malikane tarzı bi evde oturuyor. Sonra yine kafa güzel TV de yanında karısı olan tipin yanında saçmalarken ağzından kaçırıyor, benim 5 yıllık maaşımı peşin versinler TV ye çıkmıyım diyor

şu videonun 2.34 ten itibarebn izleyin, yanındaki karısının haline dikkat:)

öğretenler, eğitimliler, değil aptallaştıranlar en değerli ve gizli gizli paraya boğuluyor

https://www.youtube.com/watch?v=GjkVlCTrVQE

sayende böyle bir kanal keşfedip abone oldum sağol
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
ATV haberi açıp izleyin ülkenin ne kadar huzur içinde olduğunu görün, Osmanlı düşmanı dinsiz kahpe laik kanalların haberini izleyip burada siyaset yapmayın, 20 lira daha fazla benzin koyarım, Reis'e feda olsun bir bildiği vardır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst