Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Sol

Katılım
12 Ocak 2016
Mesajlar
38
Merhaba arkadaşlar, şu sorun yaşayan arkadaşları okuyorum da şaşırıyorum gerçekten ya verilmiş sadakamız var veya biraz şanslıyım galiba. 2014 de sıfır cbf 150 aldım neredeyse işimden evimden çok servise gittim ne problemler yaşadım anlatamam. Bence sorun marka da değil kesinlikle montaj da.
Geçen cuma günü motoru kapattım kar kalkana kadar binmeyeyim dedim az önce çıktım marşa bastım tam bile değil yarım marşta çalıştı. Sadece ekran gelmedi yaklaşık bir dakika oda zaten ara ara yapıyor soğuktan mütevellit.
Bindiğin motoru tanımakla da alakalı makinanın sınırlarını bileceksin ha babam basmakla ben 150 yaptım yok ben dişli değiştim 180 yaptım demekle olmuyor demek ki. Şahsi fikrim can alıcı yerleriyle oynamamak ve kesinlikle motorun sınırlarını bilerek kullanmak. Adam motorla stunt yapıyor on maşa gitti amartisor patladı diyor. Bazen denk geliyorum yolda adam nasıl bir vites aralığında nasıl basıyorsa kafamda ki kask bile motorunun sesine engel olmuyor. Kendi motorumun sesini altımda olduğu halde o kadar duymuyorum. 5000/6000 devir aralığında vites geçişlerini yapmak ve 8000 sınırlarında yaklaşık 90/100 km hızla kullanmak bu motorun istediği şey. 6 ay oldu motoru alalı 25000 deyim hatırlatırım boş konuşmuyorum. 23000 kullandım orjinal lastik ve zincir dişli takımını. Evet lastikler kötü ancak dediğim gibi sınırları zorlamazsan gidiyor neyse dostlar kazasız belasız arızasız günler hepinize..
 

cxe

Katılım
15 Kas 2013
Mesajlar
198
Motoru sagini solunu kurcalamadan once vurdurup 15-20 dk tur atsaniz belki de hersey normale donecekti. Takviyeden sonra yine calismazsa dedigim gibi motosikleti vurdurarak calistirmayi deneyip biraz turlamayin, insallah sorununuz en kisa zamanda duzelir
 

cxe

Katılım
15 Kas 2013
Mesajlar
198
Bunlar owner manuel yani kullanici klavuzu bana servisin tamirde kullandigi kitapcik lazim yani servis manuel. Nette var ama pdf olarak indiremiyorum, pdf lazim
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Bunlar owner manuel yani kullanici klavuzu bana servisin tamirde kullandigi kitapcik lazim yani servis manuel. Nette var ama pdf olarak indiremiyorum, pdf lazim

Teknik konulara zaten ulaşamazsın, normal bildiğin kullanma kılavuzu var.
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Motor soğuk havada kaldığında ekranın gitmesi 2016ların hepsinde mi var

hayır yok benım mottor da hep dışarıda ama branda kullanıyorum 2016 model hıç yaşamadım bu sorunu

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:49 ----------

http://docslide.us/documents/200-ns-service-manual.html

Bahsettigim klavuz bu ama pdf olarak indiremedim. Download sekmelerine tikladim ama sayfa acilmiyor, belkide mobilden denedigim icin inmedi

https://www*****ibd.com/mobile/doc/191237384/200-Ns-Service-Manual

Bu linkteki de aynisi, uygulamaya yonlendiriyor, paketim az kaldigi icin uygulamayi kurup denemedim

numaranı msj at bana sana whatsapp dan atayım
 

cxe

Katılım
15 Kas 2013
Mesajlar
198
Murat numarami kisisel sayfana yazdim, ozel ziyaretci bolumune. Bulamazsan burayada yazarim, simdiden tesekkurler
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
peki bu sorunu olanlar nasıl bir çözüm buldular acaba ya da bulabildiler mi?

bu bır sorun degil aslında pc kullanıyorsun vırus algılayınca programı kapatıyor vs. buda onun gibi beyin korumaya alıyor motor ısınınca düseliyor zaten birde kontağı açtığınızda ekranda ışıklar sönmeden yani km ibresi hareketini tamamlamadan marş yaparsanız saati sıfırlıyor acele etmeden bir iki saniye bekleyip basmak gerekiyor sizin motorunuz sürekli sıcak yada soğuk hava farketmeden sürekli yapıyorsa servise gidin zaten ilgilenirler yazılım attıranlar var memnun olan da var olmayanda var
 
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
779
bu bır sorun degil aslında pc kullanıyorsun vırus algılayınca programı kapatıyor vs. buda onun gibi beyin korumaya alıyor motor ısınınca düseliyor zaten birde kontağı açtığınızda ekranda ışıklar sönmeden yani km ibresi hareketini tamamlamadan marş yaparsanız saati sıfırlıyor acele etmeden bir iki saniye bekleyip basmak gerekiyor sizin motorunuz sürekli sıcak yada soğuk hava farketmeden sürekli yapıyorsa servise gidin zaten ilgilenirler yazılım attıranlar var memnun olan da var olmayanda var

anladım kardeşim teşekkürler. motor 1 aydır garajda duruyor baya üşüdü :) bende 2014 model vardı onda olmuyordu 2016da olunca sorun olarak adlandırdım önceki yorumumda
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst