- Katılım
- 12 Ocak 2016
- Mesajlar
- 38
Merhaba arkadaşlar, şu sorun yaşayan arkadaşları okuyorum da şaşırıyorum gerçekten ya verilmiş sadakamız var veya biraz şanslıyım galiba. 2014 de sıfır cbf 150 aldım neredeyse işimden evimden çok servise gittim ne problemler yaşadım anlatamam. Bence sorun marka da değil kesinlikle montaj da.
Geçen cuma günü motoru kapattım kar kalkana kadar binmeyeyim dedim az önce çıktım marşa bastım tam bile değil yarım marşta çalıştı. Sadece ekran gelmedi yaklaşık bir dakika oda zaten ara ara yapıyor soğuktan mütevellit.
Bindiğin motoru tanımakla da alakalı makinanın sınırlarını bileceksin ha babam basmakla ben 150 yaptım yok ben dişli değiştim 180 yaptım demekle olmuyor demek ki. Şahsi fikrim can alıcı yerleriyle oynamamak ve kesinlikle motorun sınırlarını bilerek kullanmak. Adam motorla stunt yapıyor on maşa gitti amartisor patladı diyor. Bazen denk geliyorum yolda adam nasıl bir vites aralığında nasıl basıyorsa kafamda ki kask bile motorunun sesine engel olmuyor. Kendi motorumun sesini altımda olduğu halde o kadar duymuyorum. 5000/6000 devir aralığında vites geçişlerini yapmak ve 8000 sınırlarında yaklaşık 90/100 km hızla kullanmak bu motorun istediği şey. 6 ay oldu motoru alalı 25000 deyim hatırlatırım boş konuşmuyorum. 23000 kullandım orjinal lastik ve zincir dişli takımını. Evet lastikler kötü ancak dediğim gibi sınırları zorlamazsan gidiyor neyse dostlar kazasız belasız arızasız günler hepinize..
Geçen cuma günü motoru kapattım kar kalkana kadar binmeyeyim dedim az önce çıktım marşa bastım tam bile değil yarım marşta çalıştı. Sadece ekran gelmedi yaklaşık bir dakika oda zaten ara ara yapıyor soğuktan mütevellit.
Bindiğin motoru tanımakla da alakalı makinanın sınırlarını bileceksin ha babam basmakla ben 150 yaptım yok ben dişli değiştim 180 yaptım demekle olmuyor demek ki. Şahsi fikrim can alıcı yerleriyle oynamamak ve kesinlikle motorun sınırlarını bilerek kullanmak. Adam motorla stunt yapıyor on maşa gitti amartisor patladı diyor. Bazen denk geliyorum yolda adam nasıl bir vites aralığında nasıl basıyorsa kafamda ki kask bile motorunun sesine engel olmuyor. Kendi motorumun sesini altımda olduğu halde o kadar duymuyorum. 5000/6000 devir aralığında vites geçişlerini yapmak ve 8000 sınırlarında yaklaşık 90/100 km hızla kullanmak bu motorun istediği şey. 6 ay oldu motoru alalı 25000 deyim hatırlatırım boş konuşmuyorum. 23000 kullandım orjinal lastik ve zincir dişli takımını. Evet lastikler kötü ancak dediğim gibi sınırları zorlamazsan gidiyor neyse dostlar kazasız belasız arızasız günler hepinize..