Hero Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
13 dişı ümraniyeden arkadaşa aldırdım 520 diş diye geçer orta göbek cbf ön dişlisiyle aynı 15 TL ye aldırdım ben aldığı dükkanı bilmiyorum ümraniyeden aldığını biliyorum
 
Katılım
7 Mar 2014
Mesajlar
34
2017 de değil 2018 de yenilenecek bayi ile konuştum 2016 ile 2018 arası üretim yok ben 3 ay önce aldım kampanya dahilinde garajda yatıyor yeni yıldan sonra satış işlemini yapacaz nasipse havalar ısınınca kullanırım.
 
Katılım
7 Ocak 2016
Mesajlar
6
fiyat performans düşünerek alınabilecek bir motor. Tasarımını sevmeyen var bence yakından inceleyince fena durmuyor.
 
Katılım
30 May 2015
Mesajlar
160
2017 de yenilenecek mi bu model bekleyelim mi?

6000e 125likler, 150likler var
7000(kampanyayla 6000 olabilir) karizma r
8300(zam gelmediyse)pulsar 200 ns

bu motor maliyet odaklı bir motor, enjeksiyonlu zmr modeli gelebilir, fakat gelir ise fiyatı 10 bin ve üstü olur
beklemek pek mantıklı değil, yenilendi diyelim azıcık daha iyisi gelse bile yine 8-9 bin falan olacak

ybr fiyatına, gpsde 141 gören (dişli değişimiyle) başka motor yok,
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
338
3-4 bin devirde vites atılırmı hocam yapmayın. Vites atacağınız ortalama devir motorun maksimum çevirdiği devirin yarısının 1000 fazlası olması lazım minimum. Yazık günah ezmeyin motorunuzu o kadar.
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Bana göre CBF in güçlü versiyonu kalitede aynı

CBF in "oldukça" güçlü versiyonu. Pek kıyas götürmez.

3-4 bin devirde vites atılırmı hocam yapmayın. Vites atacağınız ortalama devir motorun maksimum çevirdiği devirin yarısının 1000 fazlası olması lazım minimum. Yazık günah ezmeyin motorunuzu o kadar.

Bunu nerden çıkardın hocam. Motorun yürüyebildiği her devirde vites atılır. Max/2+1.000 diye birşey de yok. Ha optimum kullanım, maksimum tork üretilen devirde olmalıdır. Ama 2 binde de vites atılır.
 
Katılım
2 Mar 2014
Mesajlar
125
Dün akşam gidip bayide üstüne oturdum, Hunk bana çok daha güzel geliyo nedense.
Bunun kadranı olsun, arka kampanası olsun, ön kafanın çirkinliği olsun çok itici geliyo.
Gel gelelim Hunk'ında performansı tırt, 15bg felan diyolar ama 110u geçebilen yok, belkide çok ağır olduğundan.
Bu iki motor arasındayım, karizmanın grenajları bi çıksa bi görsem belki alacağım.

Peki bana bu motoru şu yüzden al diyeceğiniz bi sebep var mı? Göremediğim; öne sürebileceğiniz bir güzelliği mesela.
 
Katılım
7 Mar 2014
Mesajlar
34
Slm arkadaşlar baharı sabırsızlıkla bekliyorum Ekim ayında aldığım motorun ruhsat ve plaka işlemlerini yapıyorum. 6.500 e almıştım. Beyaz renk şuan ekitman bakıyorum tavsıye edeceğınız marka varmı kask ve mont için
 
Katılım
2 Mar 2014
Mesajlar
125
Slm arkadaşlar baharı sabırsızlıkla bekliyorum Ekim ayında aldığım motorun ruhsat ve plaka işlemlerini yapıyorum. 6.500 e almıştım. Beyaz renk şuan ekitman bakıyorum tavsıye edeceğınız marka varmı kask ve mont için


Valla ben yerinde olsam dayanamaz biraz gezerdim, şaka biyana motorun hayırlı olsun.
Ekipman işine gelince de bütçene göre çok seçenek var. Ben ls2 nin fiberglas bir kaskını kullanıyorum, termoplastik olmasın da fiberglas iyidir, paran varsa carbon fibere bak. Montta phorel var 4 mevsim. Geçen yaz 30km hızla giderken ön tekerin kitlenip (yerdeki yağı görmeyip) beni düşürmesi sonucu montta asfaltla tanışmıştı, iş gördü. Kışın çok motor kullanmadığımdan kış performansına bişi diyemem ama yaz için iyi. ikisine 500tl gibi bi para vermiştim, şimdi 600-700 civarıdır toplam.

Hazır yazmışken bide soru patlatayım, arkadaşlar bu motor euro 4e uyuyo mu yoksa ithalatı duracak mı?
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
746
Valla ben yerinde olsam dayanamaz biraz gezerdim, şaka biyana motorun hayırlı olsun.
Ekipman işine gelince de bütçene göre çok seçenek var. Ben ls2 nin fiberglas bir kaskını kullanıyorum, termoplastik olmasın da fiberglas iyidir, paran varsa carbon fibere bak. Montta phorel var 4 mevsim. Geçen yaz 30km hızla giderken ön tekerin kitlenip (yerdeki yağı görmeyip) beni düşürmesi sonucu montta asfaltla tanışmıştı, iş gördü. Kışın çok motor kullanmadığımdan kış performansına bişi diyemem ama yaz için iyi. ikisine 500tl gibi bi para vermiştim, şimdi 600-700 civarıdır toplam.

Hazır yazmışken bide soru patlatayım, arkadaşlar bu motor euro 4e uyuyo mu yoksa ithalatı duracak mı?

uymuyor. mart 2017 için 15 yeni model sözü var Motocorp Hindistanın. kaçı TR ye gelir bilinmez.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Dün akşam gidip bayide üstüne oturdum, Hunk bana çok daha güzel geliyo nedense.
Bunun kadranı olsun, arka kampanası olsun, ön kafanın çirkinliği olsun çok itici geliyo.
Gel gelelim Hunk'ında performansı tırt, 15bg felan diyolar ama 110u geçebilen yok, belkide çok ağır olduğundan.
Bu iki motor arasındayım, karizmanın grenajları bi çıksa bi görsem belki alacağım.

Peki bana bu motoru şu yüzden al diyeceğiniz bi sebep var mı? Göremediğim; öne sürebileceğiniz bir güzelliği mesela.

Tam bir f/p motosikleti.

İvmelenmesi çok güzel.

Yani Ybr-Cbf-Tvs gibi "acaba sollamaya çıksam mı" diye düşünmüyorsunuz.

Gazı açınca 130'a kadar güzel çıkıyor.

6.000 tl'ye kampanya yapıldığında almak isterdim mesela.

Ön karenaj evet belki çirkin gösteriyor ama naked kadar rüzgar yemiyorsunuz. Ayrıca rüzgar direncini de arttırıyor.

Yakıtı 2,5-3,5 arası,son hızı güzel. Ekonomik modda aheste aheste gideyim derseniz son viteste 5000 devirde 80 km/h ile bağırmadan gidiyor.

Güzel bir alternatif bence ama reklam noktasında biraz eksik mi kaldı Hero,ya da başka sebeplerden dolayı mı bu kadar talep ve ilgi az bilemiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst