Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Eyl 2016
Mesajlar
16
Özellikle depo kılıfı başarılı olmuş hocam hayırlı olsun. Ben de depoyu kaplamayı düşünüyordum. Acaba bu kılıfı istediğimiz şekilde dizayn edebiliyorlar mı? Ve ücretleri nasıl?
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Depo kılıfı 50 tl ön sele 50 arka sele 45 diz örtüsü 100 tl elciklerde 30 tl ben 250 ye hallattim komple
Aga çok zahmetli iş valla isteğe bağlı yapılabilir tabiki ben çok uğraştırmak istemedim yaparlar ama
 
Katılım
27 May 2016
Mesajlar
89
Merhaba Arkadaşlar,

Motoru (en son 10 Aralık'ta binip) garaja kaldırdım. Her gün metrobüste giderken yanımdan geçen motorlara bakıp iç çekiyor olduk :)

En son aldığım benzinden kaynaklı olduğunu düşündüğüm bir gaz kesme problemi var motorda.. 7 bin devirlerde gaz kesmeye başlıyor tekliyor. Ayaküstü serviste akü değiştirirken sordum ustaya benzini kirlidir dedi. e nasıl çözülecek dedim bilmiyorum bakmamız lazım sorun nereden dedi zaten kış kullanmayacağım için askıya aldım o işi.. Maliyetini de bilmiyorum açıkcası girmedim o işe. Bir de ön far kafasından giderken ses geliyor titredikçe bir yerlere çarpıyor ve beni deli ediyor. Her servise gittiğimde oraya plastik bir parça koyup yolladılar ama artık can sıkmaya başladı tekrar söküp taktıracağım bakalım belki çözülür problem.

Bu iki problem de geçici problemler çözülmeyecek şeyler değil. Hala aklında bu motoru almak için soru işareti olan varsa ben verdiğim her kuruşa değdiğini düşünüyorum. Her binişimde keyif alıyorum uzun yolda da kısa mesafelerde de. hem görüntüsü Hem performansı gayet iyi arkadaşlar tekrar tekrar yazıyorum ki foruma sonradan giren arkadaşlar da okusun.

Lastik konusu hala soru işareti bende. üstündeki lastiklerle şu an 10.000 km'ye yaklaştım ama yaz başında değiştirmeyi düşünüyorum lastikleri mc 50 'yi çok övmüşler belki onlardan taktırırım.

Aşağı foto attım ama inşallah yükleyebilmişimdir

JqDrZW.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:57 ----------

Arkadaşlar merhaba pulsar 200ns alarak aranıza katılmaya karar verdim. Bugün bayiye gittiğimde renk konusuna karar verirken motorun yeşil renginin de alınabileceğini fakat bunun için 500Lira fark ödemem gerektiğini söylediler. Bu renk özel bir seri olarak mı geliyor diye sorduğumda özel olarak Türkiye'de satıldığını sipariş üzerine fabrikada kawasaki yeşiline boyandığını belirttiler. Fiyat olarak peşin alımda 8000.TL net fiyat verdiler. Yeşil istersem 8500.TL olucak. Sizce renk için 500.TL vermeye değer mi? Yok derseniz siyah almaya niyetliyim :)

Merhaba,

Ben de bu düşüncelere dalıp kendimi 500 tl verirken buldum ve sarı rengini aldım. Bana sorarsan kesinlikle değer çünkü diğer pulsarlar göre daha az yollarda ve daha çok dikkat çekici :queen:
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Merhaba Arkadaşlar,

Motoru (en son 10 Aralık'ta binip) garaja kaldırdım. Her gün metrobüste giderken yanımdan geçen motorlara bakıp iç çekiyor olduk :)

En son aldığım benzinden kaynaklı olduğunu düşündüğüm bir gaz kesme problemi var motorda.. 7 bin devirlerde gaz kesmeye başlıyor tekliyor. Ayaküstü serviste akü değiştirirken sordum ustaya benzini kirlidir dedi. e nasıl çözülecek dedim bilmiyorum bakmamız lazım sorun nereden dedi zaten kış kullanmayacağım için askıya aldım o işi.. Maliyetini de bilmiyorum açıkcası girmedim o işe. Bir de ön far kafasından giderken ses geliyor titredikçe bir yerlere çarpıyor ve beni deli ediyor. Her servise gittiğimde oraya plastik bir parça koyup yolladılar ama artık can sıkmaya başladı tekrar söküp taktıracağım bakalım belki çözülür problem.

Bu iki problem de geçici problemler çözülmeyecek şeyler değil. Hala aklında bu motoru almak için soru işareti olan varsa ben verdiğim her kuruşa değdiğini düşünüyorum. Her binişimde keyif alıyorum uzun yolda da kısa mesafelerde de. hem görüntüsü Hem performansı gayet iyi arkadaşlar tekrar tekrar yazıyorum ki foruma sonradan giren arkadaşlar da okusun.

Lastik konusu hala soru işareti bende. üstündeki lastiklerle şu an 10.000 km'ye yaklaştım ama yaz başında değiştirmeyi düşünüyorum lastikleri mc 50 'yi çok övmüşler belki onlardan taktırırım.

Aşağı foto attım ama inşallah yükleyebilmişimdir

[url=http://hizliresim.com/JqDrZW][url]http://i.hizliresim.com/JqDrZW.jpg[/url][/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:57 ----------



Merhaba,

Ben de bu düşüncelere dalıp kendimi 500 tl verirken buldum ve sarı rengini aldım. Bana sorarsan kesinlikle değer çünkü diğer pulsarlar göre daha az yollarda ve daha çok dikkat çekici :queen:

kusura bakma zevkler ve renkler tartışılmaz ama sarı renk bana hep ptt kargocularını hatırlatıyor
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
12
Merhaba arkadaşlar .ikinci el motor almak istiyorum.7 bin tl ye pulsar 200 ns ile 10500 tl ye kawasaki z 250 sl var.ikisinin arasında bayağı fiyat farkı var.kullanan arkadaşlar ne tavsiye eder.teşekkürler
 
Katılım
27 Eki 2015
Mesajlar
74
Arkadaslar merhaba, uzun suredir kardan dolayi binemedigim pulsarimi bugun bi calistirayim dedim bi sikinti olmadan te seferde makina calisti ama ariza lambasi iki kere uzun ardindan uc kere de kisa kisa yanip yanip sonuyordu. Bunun anlamini bileniniz var midir acaba?
https://youtu.be/TOcfk2HsdlU
 
Katılım
21 May 2016
Mesajlar
3
merhaba iyi akşamlar tecrübeli arkadaşlar abilerim ben 2016 bajaj 200 ns almayı düşünüyorum size sorum
bu benim ilk motorum olacak yaklaşık 9000 lira bu motora değer mi pişmam olurmuyum sık sık arıza yapar mı çok kararsız durumdayım zar zor birikim yaptım yıllardır yardımcı olun lütfen
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
merhaba iyi akşamlar tecrübeli arkadaşlar abilerim ben 2016 bajaj 200 ns almayı düşünüyorum size sorum
bu benim ilk motorum olacak yaklaşık 9000 lira bu motora değer mi pişmam olurmuyum sık sık arıza yapar mı çok kararsız durumdayım zar zor birikim yaptım yıllardır yardımcı olun lütfen

alacaksan 2016 alma absliler gelecekmiş onlardan al.Bu başlığı okuman milletin sana vereceği tavsiyeden daha çok faydalı olur.Oku öyle kararını ver.Ben motorumdan çok memnunum ama alıp memnun olmayanlarda var.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Arkadaslar merhaba, uzun suredir kardan dolayi binemedigim pulsarimi bugun bi calistirayim dedim bi sikinti olmadan te seferde makina calisti ama ariza lambasi iki kere uzun ardindan uc kere de kisa kisa yanip yanip sonuyordu. Bunun anlamini bileniniz var midir acaba?
https://youtu.be/TOcfk2HsdlU

Aşırı soğuk varsa yağ katılaşmış olabilir. Yardım alarak yağ kontrol yerinden bakın yağın durumuna.
 
Katılım
27 Eki 2015
Mesajlar
74
Dediginiz gibi olsa kirmizi yag lambasi yanmasi gerekmez mi? Dun aksam tekrar denedim marsa basmadan sadece elektrigi actigimda da yine ayni sekilde yanip yanip sonmeye devam ediyordu.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Dediginiz gibi olsa kirmizi yag lambasi yanmasi gerekmez mi? Dun aksam tekrar denedim marsa basmadan sadece elektrigi actigimda da yine ayni sekilde yanip yanip sonmeye devam ediyordu.

hava soğuk olduğu için oksijen sensörü doğru bilgiyi göndermediği için hata veriyor olabilir mi.
 
Katılım
27 May 2016
Mesajlar
89
kusura bakma zevkler ve renkler tartışılmaz ama sarı renk bana hep ptt kargocularını hatırlatıyor

:salut: hahahah :D olabilir tabi dediğin gibi zevkler ve renkler tartışılmaz ama ben sarı rengini çok sevdiğim için bana güzel geliyor :)

laf aramızda motoru gören arkadaşlar "bu ne olum arı maya gibi motor mu olur?" diye dalga geçiyorlar ama yeniden motor alacak olsam onu da sarı alırım muhtemelen :flower:
 
Katılım
27 Eki 2015
Mesajlar
74
hava soğuk olduğu için oksijen sensörü doğru bilgiyi göndermediği için hata veriyor olabilir mi.

inanın hiç bir fikrim yok. Kullanım kılavuzundaki bilgiler sadece karbüratorlu modeller için hazırlandığından onda da hiç bir bilgi verilmemiş. İnternet te olsun forumda olsun motor arıza lambasının neye göre nasıl uyarı verdiği de yazmıyor...
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
inanın hiç bir fikrim yok. Kullanım kılavuzundaki bilgiler sadece karbüratorlu modeller için hazırlandığından onda da hiç bir bilgi verilmemiş. İnternet te olsun forumda olsun motor arıza lambasının neye göre nasıl uyarı verdiği de yazmıyor...

eğer doğru ise km saati hız sensörü arızalı yada kirlenmiş olabilir diyor, isterseniz servise bilgi verin veya götürün cihaza takıp bir baksınlar, zaten hata kod kitapçığı yok o yüzden servise götürmeniz lazım.
 
Katılım
4 Ocak 2017
Mesajlar
1
herkese merhaba, ben de yaklasik 3 aydir pulsar 200ns kullanicisiyim. ilk motor tecrubem o yuzden acemilik atlatma surecindeyim. yaklasik bin kmyi devirdim simdilik. halen lastikleri degistirmedim, kendi orjinal lastikleri ile kullaniyorum. baslarda rodaj nedeniyle yavas gitsem de artik lastikler guven vermemeye basladi. o yuzden lastik degistirmeye karar verdim. mevcut durumda acemi oldugum icin islak zeminde motoru kullanmamaya calisiyorum ve virajlara da haliyle cok hizli girmiyorum. arastirmalarima gore uygun fiyatli performans urunu mitas mc 50 lastikleri dusunuyorum. sizce istanbul icin cogunlukla kuru zeminde surulecegini varsayarsak yere tutus acisindan mc 50 daha mi faydali olur? bunun disinda uygun fiyatli daha cok kuru zemin icin tavsiye edebileceginiz marka model var midir? son olarak alip taktirabilecegim istanbulda nereyi onerirsiniz?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
herkese merhaba, ben de yaklasik 3 aydir pulsar 200ns kullanicisiyim. ilk motor tecrubem o yuzden acemilik atlatma surecindeyim. yaklasik bin kmyi devirdim simdilik. halen lastikleri degistirmedim, kendi orjinal lastikleri ile kullaniyorum. baslarda rodaj nedeniyle yavas gitsem de artik lastikler guven vermemeye basladi. o yuzden lastik degistirmeye karar verdim. mevcut durumda acemi oldugum icin islak zeminde motoru kullanmamaya calisiyorum ve virajlara da haliyle cok hizli girmiyorum. arastirmalarima gore uygun fiyatli performans urunu mitas mc 50 lastikleri dusunuyorum. sizce istanbul icin cogunlukla kuru zeminde surulecegini varsayarsak yere tutus acisindan mc 50 daha mi faydali olur? bunun disinda uygun fiyatli daha cok kuru zemin icin tavsiye edebileceginiz marka model var midir? son olarak alip taktirabilecegim istanbulda nereyi onerirsiniz?

hayırlı olsun, en uygun dediğiniz lastik var, oktay motorda hem değiştirebilir hemde balans ayarı yaptırabilirsiniz. diğer markalı lastikler 600tl den başlıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst