CRF 250 Rally. Kaporamı verdim mart ayını bekliyorum... :)

Katılım
26 Ara 2016
Mesajlar
64
Benim telefonda konuştuğum Honda yetkili satıcı sayısı belki 6-7 olmuştur, son iki günde. Güngör hariç, hepsi düz CRFL'de de ABS olduğunu, hatta aynı, arka tekerde tek tuşla iptal edilebilen ABS olduğunu söylediler. Hatta bir tanesi (Doğu-Batı), bilmiyordu, numaramı aldı, birkaç saat sonra dönüş yaptı ve kesinlikle var dedi. Hatta Euro 4'le mi ilgili diye sorunca evet, dedi. Honda Bora (Ankara) da kesinlikle ve kesinlikle var dedi. Hatta o konuşmamız epey uzun sürdü ve beni düz mü Rally mi alsam konusunda tekrar düşünmeye itti.

Mustafa bey, olur da kararınızdan vazgeçerseniz ve Güngör bayi sorun çıkarırsa kapora konusunda, siz düz olanının da ABS'li olduğunu söylememiştiniz falan diyebilirsiniz bence.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
Musti

Parasının motoru değil
Sat yerine pulsari al dose çantaları tamam
Kardeşim ben pulsarı test ettim. Pek hoşuma gitmedi bazı şeyler. Detaylı konuşuruz.

Mustafa Bey duke 250 deki kampanyanın detayları nelerdir? Bilgi verebilir misiniz?

Bazı bayiler kendince kampanya yapmışlar. Malum siteye girerseniz detayları aratıp bulabilirsiniz. Detayları bilmiyorum.

Benim telefonda konuştuğum Honda yetkili satıcı sayısı belki 6-7 olmuştur, son iki günde. Güngör hariç, hepsi düz CRFL'de de ABS olduğunu, hatta aynı, arka tekerde tek tuşla iptal edilebilen ABS olduğunu söylediler. Hatta bir tanesi (Doğu-Batı), bilmiyordu, numaramı aldı, birkaç saat sonra dönüş yaptı ve kesinlikle var dedi. Hatta Euro 4'le mi ilgili diye sorunca evet, dedi. Honda Bora (Ankara) da kesinlikle ve kesinlikle var dedi. Hatta o konuşmamız epey uzun sürdü ve beni düz mü Rally mi alsam konusunda tekrar düşünmeye itti.

Mustafa bey, olur da kararınızdan vazgeçerseniz ve Güngör bayi sorun çıkarırsa kapora konusunda, siz düz olanının da ABS'li olduğunu söylememiştiniz falan diyebilirsiniz bence.

Verdiğiniz değerli bilgiler için teşekkür ederim. Atilla bey (Güngör satış temsilcisi) kaporanın iadesi hususunda bana sözlü teminat sağladı. "Bugüne kadar kimsenin kaporasına yatmış birisi değilim, vazgeçersen aynen geri yatırırım kardeşim" dedi. Sözünden döneceğini düşünmüyorum? İtibar onlar için daha önemlidir diye düşünüyorum...

Şayet vazgeçersem buradan bir arkadaşımın bu fırsattan yararlanmasını isterim. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:19 ----------

crf 250 ralli için ne kadar peşinat verdiniz?

Yeteri kadar...
 
Katılım
3 Haz 2016
Mesajlar
54
Kısa bir araştırmadan sonra gördüm ki, birçok kişinin iddia ettiğinin aksine Euro 4 ile ABS arasında bir ilişki var. Aşağıya bağlantıları kopyalıyorum.

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/HTML/?uri=CELEX:32013R0168&from=EN


"(23)‘advanced brake system’ means an anti-lock brake system, a combined brake system or both;"

"ANNEX VIII

Enhanced functional safety requirements

Topic
Requirements
Mandatory fitting of advanced brake systems
(a)
new motorcycles(22) of the L3e-A1 subcategory which are made available on the market, registered and entering into service are to be equipped with either an anti-lock or a combined brake system or both types of advanced brake systems, at the choice of the vehicle manufacturer;
(b)
new motorcycles of subcategories L3e-A2 and L3e-A3 which are made available on the market, registered and entering into service to be equipped with an anti-lock brake system.
Exemption:
L3e-AxE (x = 1, 2 or 3, two-wheel Enduro motorcycles) and L3e-AxT (x = 1, 2 or 3, two-wheel Trial motorcycles) are exempted from the obligatory fitting of advanced brake systems."

http://www.motorcyclenews.com/news/2016/january/mcn-plus---emissions-impossible-what-euro-4-really-means/

"What is Euro 4?
Euro 4 is the name of legislation that puts a limit on the emission of pollutants by new vehicles. It covers all mass-produced vehicles sold in Europe, and is legally enforceable.

As far as bikes are concerned, Euro 4 is contained within a broader
European directive called Regulation (EU) No 168/2013, which lays out the requirements for new bike approval (not just number plate dimensions and how far apart the indicators should be, but the definition of types of bike, what the importers’ and manufacturers’ responsibilities are etc. It also contains a requirement for anti-lock brakes)."

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:44 ----------

Not olarak ekleyeyim, yasal belgede ABS olarak geçmiyor, nedeni ticari isim falan olabilir, anti-lock braking (kilitlenmeyi önleyici frenleme) ya da kombine fren mekanizması olarak geçiyor.
aslında euro 4 ile abs arasında bir ilişki yok. euro 4 gürültüyle, emisyonla alakalı bir standart. euro 4/5'in ya da abs'nin geçtiği de bir yasa varmış numarası falan yazıyor yine, bu verdiğiniz linkteki bu. o yasaya göre yeni model motorlarda abs ya da kombine fren sistemi olması zorunlu gibi görünüyor.
 
Katılım
26 Ara 2016
Mesajlar
64
Euro 4, benim anladığım ve bildiğim kadarıyla bu gereklilikler bütününe (kanuna) verilen kısa isim. Kanunun halk dilindeki karşılığı yani. Öncelik emisyon ve gürültü ama aynı zamanda fren sisteminde de bazı şartlar getiriyor özel ve ayrıntılı olarak.
Adına ne dersek diyelim, motosiklet üreticilerinin Avrupa Birliği pazarı için uyması gereken kurallar bütünü gelişmiş bir fren sistemini (ya ABS ya da kombine fren diye açıkça belirtilmiş) de içeriyor ve bu bizi müşteri olarak doğrudan etkiliyor. 1-2 sene sonra (belki de bu seneden itibaren, bilmiyorum) 150 cc üstü olup ABS ya da kombine fren sistemine sahip olmayan sıfır model motor Türkiye pazarında olmayabilir. Burası için, ses ve emisyon kurallarına uyulacak ama fren kuralına uyulmayacak diye bir istisna olacağını şahsen düşünmüyorum.

Mustafa bey, benim aradığım da öyle bir güvence. Belki Atilla bey ile konuşmaya çalışırım önümüzdeki günlerde. Özellikle de "ben CRF alıyorum, bu kesin, ama düz mü Rally mi henüz karar vermedim" şartımı kabul ederse ve kaporayı bir sıkıntı durumunda iade etme güvencesi verirse, benim için harika olur.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
Euro 4, benim anladığım ve bildiğim kadarıyla bu gereklilikler bütününe (kanuna) verilen kısa isim. Kanunun halk dilindeki karşılığı yani. Öncelik emisyon ve gürültü ama aynı zamanda fren sisteminde de bazı şartlar getiriyor özel ve ayrıntılı olarak.
Adına ne dersek diyelim, motosiklet üreticilerinin Avrupa Birliği pazarı için uyması gereken kurallar bütünü gelişmiş bir fren sistemini (ya ABS ya da kombine fren diye açıkça belirtilmiş) de içeriyor ve bu bizi müşteri olarak doğrudan etkiliyor. 1-2 sene sonra (belki de bu seneden itibaren, bilmiyorum) 150 cc üstü olup ABS ya da kombine fren sistemine sahip olmayan sıfır model motor Türkiye pazarında olmayabilir. Burası için, ses ve emisyon kurallarına uyulacak ama fren kuralına uyulmayacak diye bir istisna olacağını şahsen düşünmüyorum.

Mustafa bey, benim aradığım da öyle bir güvence. Belki Atilla bey ile konuşmaya çalışırım önümüzdeki günlerde. Özellikle de "ben CRF alıyorum, bu kesin, ama düz mü Rally mi henüz karar vermedim" şartımı kabul ederse ve kaporayı bir sıkıntı durumunda iade etme güvencesi verirse, benim için harika olur.

Siz de konuşun, bence anlaşırsınız. Bana özel olduğunu sanmıyorum, size de aynı güzelliği yapacaktır. Ben ondan daha önce bir motosiklet aldım sağolsun bana çok yardımcı oldu birçok konuda. Atilla bey tanıdığım kadarıyla dürüst bir satıcıdır. :)

Ben muhtemelen vazgeçeceğim çünkü sele rahatsızlığı ve kısa şanzuman meselesi çok takıldı kafama. Viraj vs gibi keyiflerden de yoksun. Bu yüzden yeniden değerlendirme aşamasındayım. Kaporam nasıl olsa duruyor, fiyatı sabitledim. Bu motorla uzun yol yapmak çok zor gibi görünüyor. Ben motoru aldığımda uzun seyahatler planlamak istiyorum. Motoru görüp de çarpılırsam orası ayrı mevzu :)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ara 2016
Mesajlar
64
Teşekkürler. Kısa kısa bildiğimi paylaşayım CRF 250 ile ilgili. Sele sorununu çözüyorlar bir şekilde. Yurtdışı sipariş ya da döşemeciler hallediyormuş. Dünya turuna çıkan bir kadın var bu motosikletle. İdeal değil belki ya da çok rahat değil ama oluyor. Viraj (ya da benzeri sürüş zevkinden yoksun olması) meselesinin çözüldüğünü ise hiç duymadım ne yazık ki. Eldeki malzeme o tür bir sürüşe uygun değil sanırım.
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
180
nohark ;paranızı elinizden alacak değiliz.ben de almayı düşünüyorum.en az ne kadar kapora vermem gerekir diye sormuştum.artık cevap vermesen de olur.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
Teşekkürler. Kısa kısa bildiğimi paylaşayım CRF 250 ile ilgili. Sele sorununu çözüyorlar bir şekilde. Yurtdışı sipariş ya da döşemeciler hallediyormuş. Dünya turuna çıkan bir kadın var bu motosikletle. İdeal değil belki ya da çok rahat değil ama oluyor. Viraj (ya da benzeri sürüş zevkinden yoksun olması) meselesinin çözüldüğünü ise hiç duymadım ne yazık ki. Eldeki malzeme o tür bir sürüşe uygun değil sanırım.

Ben de kendimi şöyle anlatayım. Bu motoru bir ton borç harç satın alacağım. Motoru aldığımda üzerine iğne bile alamam o kadar borcum olacak. Sadece sigorta ve bakım yaptırabilirim gerisi yalan. Yani demem o ki motoru aldığımda en az 1 sene orjinal selesiyle binmek zorundayım. Konfor benim olmazsa olmazlarımdan. Motosikleti görmeden karar vermek çok mantıklı gelmiyor ama sonuçta geniş sele olmadığını da biliyorum..

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:54 ----------

nohark ;paranızı elinizden alacak değiliz.ben de almayı düşünüyorum.en az ne kadar kapora vermem gerekir diye sormuştum.artık cevap vermesen de olur.

Vereceğin kapora limitini beni baz olarak mı vereceksin. Bayi ne isterse onu verirsin. Verdiğim paradan bahsetmek istemiyorum. Bu konuda yorum yapılmasını da. Bu yüzden söylemiyorum. Bir kişi daha sordu ona da benzer cevap verdim. Bu ısrar neden yani? Herneyse zaten bilemeyeceksin.
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Ben de kendimi şöyle anlatayım. Bu motoru bir ton borç harç satın alacağım. Motoru aldığımda üzerine iğne bile alamam o kadar borcum olacak. Sadece sigorta ve bakım yaptırabilirim gerisi yalan. Yani demem o ki motoru aldığımda en az 1 sene orjinal selesiyle binmek zorundayım. Konfor benim olmazsa olmazlarımdan. Motosikleti görmeden karar vermek çok mantıklı gelmiyor ama sonuçta geniş sele olmadığını da biliyorum..

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:54 ----------



Vereceğin kapora limitini beni baz olarak mı vereceksin. Bayi ne isterse onu verirsin. Verdiğim paradan bahsetmek istemiyorum. Bu konuda yorum yapılmasını da. Bu yüzden söylemiyorum. Bir kişi daha sordu ona da benzer cevap verdim. Bu ısrar neden yani? Herneyse zaten bilemeyeceksin.

mustaphalanx kardeş bende güngöre kapora bıraktım ama ben senın kadar araştırmadım rally nın L den farkı abs amartısor depo kafa tasarımı dıye bılıyorum motor aynı ama sen çok farklı şeylerden bahsetmıssın benımde kafam karıştı ama şu konuda daha rahatım 2016 fiyatları 15.600 dıye hatırlıyorum 2017 gelecekler abs lı olarak gelırse bu fıyata zaten vermezler rally le aralarında cok fark olacagını zannetmıyorum eger yanılıyorsam fıyat farkı cok fazla ve gercekten deymez güngörle konuşup netleşmek lazım gereksiz kafa karışıklığı oluştu bayaa
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
mustaphalanx kardeş bende güngöre kapora bıraktım ama ben senın kadar araştırmadım rally nın L den farkı abs amartısor depo kafa tasarımı dıye bılıyorum motor aynı ama sen çok farklı şeylerden bahsetmıssın benımde kafam karıştı ama şu konuda daha rahatım 2016 fiyatları 15.600 dıye hatırlıyorum 2017 gelecekler abs lı olarak gelırse bu fıyata zaten vermezler rally le aralarında cok fark olacagını zannetmıyorum eger yanılıyorsam fıyat farkı cok fazla ve gercekten deymez güngörle konuşup netleşmek lazım gereksiz kafa karışıklığı oluştu bayaa

En başta belirtmek istiyorum. makine resimlerde ve kağıt üstünde gayet güzel buna laf yok. Dual sport alacağım ben diye kafaya koymuş adamın bence tek tercihi bu motosiklet olmalı diye düşünüyorum.

Konuyu okuyan, almaya niyetli arkadaşlar arayıp nerdeyse tüm bayilerle konuşmuşlar. Yukarıdaki yorumlarda belirttiler sağolsunlar. Yeni CRF 250L'de ABS varmış.

Bir konu daha var. Bu motosikletin farları led. Led farlar baya pahalı. Örnek vereyim Honda PCX'in ön led far takımı internette 1000tl. Honda bayisindeki fiyatı bilmiyorum. 3000 tl fark şayet CRF 250L'de absli gelecekse sadece led farlar, 3lt daha büyük depo, karenaj, tur camı ve yeni tip amortisörleri kapsayacaktır. Bu motosiklet bana artık çok mantıklı gelmemeye başladı. Mantık almasa da üstüne binince durum değişebilir. :) Arazi kabiliyetinin karenaj yüzünden normal crf'den bir tık daha düşük olacağı söylendi. Geriye ne kaldı? Sonuçta dual sport makine. Araziye girip düşseniz farınız kırılsa ufff... Bu iş pcx ve pcx 150 muhabbetine dönmez umarım. Araştırdıkça değişik düşüncelere kapılmaya başladım şimdiden. Bi gazla kaporayı yatırdık ama hadi hayırlısı...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
En başta belirtmek istiyorum. makine resimlerde ve kağıt üstünde gayet güzel buna laf yok. Dual sport alacağım ben diye kafaya koymuş adamın bence tek tercihi bu motosiklet olmalı diye düşünüyorum.

Konuyu okuyan, almaya niyetli arkadaşlar arayıp nerdeyse tüm bayilerle konuşmuşlar. Yukarıdaki yorumlarda belirttiler sağolsunlar. Yeni CRF 250L'de ABS varmış.

Bir konu daha var. Bu motosikletin farları led. Led farlar baya pahalı. Örnek vereyim Honda PCX'in ön led far takımı internette 1000tl. Honda bayisindeki fiyatı bilmiyorum. 3000 tl fark şayet CRF 250L'de absli gelecekse sadece led farlar, 3lt daha büyük depo, karenaj, tur camı ve yeni tip amortisörleri kapsayacaktır. Bu motosiklet bana artık çok mantıklı gelmemeye başladı. Mantık almasa da üstüne binince durum değişebilir. :) Arazi kabiliyetinin karenaj yüzünden normal crf'den bir tık daha düşük olacağı söylendi. Geriye ne kaldı? Sonuçta dual sport makine. Araziye girip düşseniz farınız kırılsa ufff... Bu iş pcx ve pcx 150 muhabbetine dönmez umarım. Araştırdıkça değişik düşüncelere kapılmaya başladım şimdiden. Bi gazla kaporayı yatırdık ama hadi hayırlısı...

benımde öyle oldu açıkcası aradaki farklar 3000 etmez dusuncesındeyım çünki zaten olması gereken malzemeler yerıne bır dıgerı takılıyor arada kı fıyat farkı var yanı 1 lıralık amartısor yerıne 1.2 lıralık amartısor koyuyorsun aradakı 0.2 farkı var umarım anlatabılmısımdır bır daha düşüneceğim bu konuyu
http://www.motosiklet.net/forum/son-haberler/173709-2017-honda-motosiklet-fiyatlari-aciklandi.html
bu lınk dekı fıyatlara bakarsan bır sorun var gıbı crf 250 l fıyatlarına dıkkat et 400 tl fak var 16-17 farkı olarak adamlar hem abs takıp hem kur farkı hemde 400 tl düşündürücü
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
benımde öyle oldu açıkcası aradaki farklar 3000 etmez dusuncesındeyım çünki zaten olması gereken malzemeler yerıne bır dıgerı takılıyor arada kı fıyat farkı var yanı 1 lıralık amartısor yerıne 1.2 lıralık amartısor koyuyorsun aradakı 0.2 farkı var umarım anlatabılmısımdır bır daha düşüneceğim bu konuyu
Sizi gayet iyi anladım aynı fikirdeyim.
 
Katılım
26 Ara 2016
Mesajlar
64
Murat bey ve Mustafa bey, ben de sizinle benzer düşüncedeyim. CRF 250L ABS'li ve güncellenmiş olarak satılacak, bu kesine yakın bilgi. Ve fiyatı 15.600 ise şu an için bence çok iyi bir f/p seçeneği haline geliyor. Ben yakın zamanda, düz ve Rally arasındaki farkları derleyeceğim (kendim için), onu buradan da paylaşırım, sizin karar vermenize de yardımcı olur belki. Benim henüz karar veremediğim şey şu: 3000 TL fark verip hazır yapılmış Rally'yi almak mı, yoksa düz olanı alıp, üzerine 1000-1500 ya da en fazla 2000 verip, belki de daha sağlam malzemelerle kendi Rally motorum yapmak mı?
 
Katılım
2 Ocak 2014
Mesajlar
12
Arkadaşlar,
Öncelikle CRF250L dual sport olarak hem asfaltta hemde arazide yeteri kadar randıman veremiyordu. CRF250Rally updateleri ile hem araziye hemde asfalta daha uygun hale gelmiş. Bu motoru alanın amacı çok zorlu olmayan arazide güvenli bir şekilde gazlamak ve aynı güvenlikle asfaltta 110-120 km hızlarında güvenli sürüş yapmak.
Farklarına gelince dizayn hondanın 450 lik rally motorundan alınmış, 250L modelini buna benzetmek zor. Önde Led farlar, touring cam, daha yüksek sele, elcik korumalar,daha büyük depo, karter koruma.
Teknik olarak şase yerden daha yüksek (15mm 250l ye göre daha yüksek yerden), açılıp kapatılan ABS büyük güzellik, geniş papatya fren diskleri, 2 mm daha kalın olan ön lastik mili, showa süspansiyonlar, dingiller arası mesafenin ve kaster açısının artması gibi gibi küçük bir fiyat farkıyla bir sürü faydalı farklılık.
Daha fazla ağır olması rally için eleştirilecek bir konu değil, çünkü zaten 250l ninde 250rally ninde ağırlıkları eşik değerin çok üzerinde. Rally motorlarının safkan enduro motorları kadar hafif olması beklenemez. Zaten ağırlıkla işi olan hard arazi takılacak demektir, bu motoru alan kişinin amacı hard arazi yapmak değil, hem asfaltta hemde hafif arazide daha güvenli sürüş yapmaktır. Amacı bu olan kişiler için bu fiyat aralıklarında gayet güzel motor diye düşünüyorum. 250L & 250 rally kıyaslamasında 3000 TL gibi bi fiyat farkı var olsa bile Rally modelinin ağır basacağını düşünüyorum.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
Murat bey ve Mustafa bey, ben de sizinle benzer düşüncedeyim. CRF 250L ABS'li ve güncellenmiş olarak satılacak, bu kesine yakın bilgi. Ve fiyatı 15.600 ise şu an için bence çok iyi bir f/p seçeneği haline geliyor. Ben yakın zamanda, düz ve Rally arasındaki farkları derleyeceğim (kendim için), onu buradan da paylaşırım, sizin karar vermenize de yardımcı olur belki. Benim henüz karar veremediğim şey şu: 3000 TL fark verip hazır yapılmış Rally'yi almak mı, yoksa düz olanı alıp, üzerine 1000-1500 ya da en fazla 2000 verip, belki de daha sağlam malzemelerle kendi Rally motorum yapmak mı?

Merakla bekliyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:00 ----------

Arkadaşlar,
Öncelikle CRF250L dual sport olarak hem asfaltta hemde arazide yeteri kadar randıman veremiyordu. CRF250Rally updateleri ile hem araziye hemde asfalta daha uygun hale gelmiş. Bu motoru alanın amacı çok zorlu olmayan arazide güvenli bir şekilde gazlamak ve aynı güvenlikle asfaltta 110-120 km hızlarında güvenli sürüş yapmak.
Farklarına gelince dizayn hondanın 450 lik rally motorundan alınmış, 250L modelini buna benzetmek zor. Önde Led farlar, touring cam, daha yüksek sele, elcik korumalar,daha büyük depo, karter koruma.
Teknik olarak şase yerden daha yüksek (15mm 250l ye göre daha yüksek yerden), açılıp kapatılan ABS büyük güzellik, geniş papatya fren diskleri, 2 mm daha kalın olan ön lastik mili, showa süspansiyonlar, dingiller arası mesafenin ve kaster açısının artması gibi gibi küçük bir fiyat farkıyla bir sürü faydalı farklılık.
Daha fazla ağır olması rally için eleştirilecek bir konu değil, çünkü zaten 250l ninde 250rally ninde ağırlıkları eşik değerin çok üzerinde. Rally motorlarının safkan enduro motorları kadar hafif olması beklenemez. Zaten ağırlıkla işi olan hard arazi takılacak demektir, bu motoru alan kişinin amacı hard arazi yapmak değil, hem asfaltta hemde hafif arazide daha güvenli sürüş yapmaktır. Amacı bu olan kişiler için bu fiyat aralıklarında gayet güzel motor diye düşünüyorum. 250L & 250 rally kıyaslamasında 3000 TL gibi bi fiyat farkı var olsa bile Rally modelinin ağır basacağını düşünüyorum.

Güzel bir yazı olmuş, güzel özetlemişsiniz. Elinize sağlık. Umarım sele ve şanzuman oranlarına da el atmışlardır.
 
Katılım
26 Ara 2016
Mesajlar
64
Merhaba arkadaşlar,

bahsettiğim üzere, Rally ile standart CRF arasındaki farklılıkları (elimden geldiğince tamamını), biraraya getirdim. Bu benim karar vermemde bana yardımcı olacak. Sizinle de paylaşayım dedim.

Tabloyu resim olarak yükleyemedim, o hali çok daha kolay anlaşılır aslında. Buradaki mesele özetle şu: iki model arasında yaklaşık 3.000 TL fark var, ve biz bu farkla, teknik bazı farklılıkları kenarda tutarsak, 2.3 litre daha büyük bir depo, siperlik, elcik koruma (çok sağlam görünmüyor), radyatör koruma (çok sağlam görünmüyor), karter koruma plakası (çok sağlam görünmüyor), LED far ve sinyaller ile telefon/navigasyon tutucu alıyoruz. Ve tabi grenaj. Grenaj ve siperlik hariç, ben bütün bu ekstraların daha hesaplı ve daha kaliteli olabileceğini düşünüyorum. Burda deneyimli arkadaşlar, daha önceden ya da halihazırda CRF kullananlar yorum yapıp, bize yol gösterebilirlerse çok makbule geçer. Benim özellikle merak ettiğim grenaj meselesi. Görece uzun yol yaparken ya da kışın, rüzgarlı, yağmurlu havada motor kullanırken, Rally'deki grenajlar konforu ciddi oranda artırır mı? Ne dersiniz?


CRF 250 Rally CRF 250L
yakıt tankı litre 10.1 (1.6 yedek) 7.6 (1.8 yedek)
rüzgar koruma x siperlik yok
rüzgar ve koruma x elcik koruma yok
rüzgar ve koruma x radyatör koruma yok
koruma x karter koruma plakası yok
aydınlatma, far x asimetrik, LED tekli, ampül
aydınlatma, sinyal x LED ampül
ekstra x telefon/navigasyon tutacağı yok
fiyat TL 18.500 15.600
yüklü ağırlık kg 157 146
rüzgar koruma x grenaj yok
ön süspansiyon, hareket mm (Showa) 43, yaklaşık 28 43, yaklaşık 25
arka süspansiyon, hareket mm (ProLink), yaklaşık 26 (ProLink), yaklaşık 24
fren (ön disk) mm 296 256
ekstra x siyah alüminyum jantlar alüminyum jantlar
sele yüksekliği mm 895 875
yerden yükseklik mm 270 255
dingil mesafesi mm 1,455 1,445
kaster açısı (rake) x 28'10' 27'60'
yere basma mesafesi (trail) mm 114 113
boyutlar (uzun x geniş x yüksek) mm 2210 x 900 x 1425 2195 x 815 x 1195
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Merhaba arkadaşlar,

bahsettiğim üzere, Rally ile standart CRF arasındaki farklılıkları (elimden geldiğince tamamını), biraraya getirdim. Bu benim karar vermemde bana yardımcı olacak. Sizinle de paylaşayım dedim.

Tabloyu resim olarak yükleyemedim, o hali çok daha kolay anlaşılır aslında. Buradaki mesele özetle şu: iki model arasında yaklaşık 3.000 TL fark var, ve biz bu farkla, teknik bazı farklılıkları kenarda tutarsak, 2.3 litre daha büyük bir depo, siperlik, elcik koruma (çok sağlam görünmüyor), radyatör koruma (çok sağlam görünmüyor), karter koruma plakası (çok sağlam görünmüyor), LED far ve sinyaller ile telefon/navigasyon tutucu alıyoruz. Ve tabi grenaj. Grenaj ve siperlik hariç, ben bütün bu ekstraların daha hesaplı ve daha kaliteli olabileceğini düşünüyorum. Burda deneyimli arkadaşlar, daha önceden ya da halihazırda CRF kullananlar yorum yapıp, bize yol gösterebilirlerse çok makbule geçer. Benim özellikle merak ettiğim grenaj meselesi. Görece uzun yol yaparken ya da kışın, rüzgarlı, yağmurlu havada motor kullanırken, Rally'deki grenajlar konforu ciddi oranda artırır mı? Ne dersiniz?


CRF 250 Rally CRF 250L
yakıt tankı litre 10.1 (1.6 yedek) 7.6 (1.8 yedek)
rüzgar koruma x siperlik yok
rüzgar ve koruma x elcik koruma yok
rüzgar ve koruma x radyatör koruma yok
koruma x karter koruma plakası yok
aydınlatma, far x asimetrik, LED tekli, ampül
aydınlatma, sinyal x LED ampül
ekstra x telefon/navigasyon tutacağı yok
fiyat TL 18.500 15.600
yüklü ağırlık kg 157 146
rüzgar koruma x grenaj yok
ön süspansiyon, hareket mm (Showa) 43, yaklaşık 28 43, yaklaşık 25
arka süspansiyon, hareket mm (ProLink), yaklaşık 26 (ProLink), yaklaşık 24
fren (ön disk) mm 296 256
ekstra x siyah alüminyum jantlar alüminyum jantlar
sele yüksekliği mm 895 875
yerden yükseklik mm 270 255
dingil mesafesi mm 1,455 1,445
kaster açısı (rake) x 28'10' 27'60'
yere basma mesafesi (trail) mm 114 113
boyutlar (uzun x geniş x yüksek) mm 2210 x 900 x 1425 2195 x 815 x 1195

makıneler gelsin görecegiz hep beraber değerlendirme için teşekkürler bende hergün bakıp değerlendiriyorum aradakı farkları kendım yapmaya çalışsam uyarlamak ayrı bir dert pulsarı almadan önce de crf ye bakmıştım görsel de önemli benim için oyüzden almamıştım şimdi rally daha cazip geldi bana ayrıca herzaman orjinallikden yanayım gelsin makineler fikrimin değişeceğini sanmıyorum hayırlıysa olsun diyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst