- Konu Yazar
- #1
Arkadas ben motosikleti cok seviyorum ama bi yere gittigimde insanlarin "vaay be motora bak" demesini isterim acikcasi. Ama bakiyorum herkes "hava aticaksan motosiklet alma" "al iste yine bi motorla kiz dusurucemci geldi" modunda herkes. Neden bu tavir aliniyor acaba. Tabii ki gidipte durakta kizlar var diye redline yapmaktan falan bahsetmiyorum. Normal seyir ederken insanlarin size bakmasi. Bi cafeye girerken insanlarin motorunuz hakkinda sorular sorup fotograf cekilmesi falan benim hosuma gider acikcasi.