motosikletle hava atmaya neden karşısıniz

Katılım
12 Eyl 2016
Mesajlar
132
Arkadas ben motosikleti cok seviyorum ama bi yere gittigimde insanlarin "vaay be motora bak" demesini isterim acikcasi. Ama bakiyorum herkes "hava aticaksan motosiklet alma" "al iste yine bi motorla kiz dusurucemci geldi" modunda herkes. Neden bu tavir aliniyor acaba. Tabii ki gidipte durakta kizlar var diye redline yapmaktan falan bahsetmiyorum. Normal seyir ederken insanlarin size bakmasi. Bi cafeye girerken insanlarin motorunuz hakkinda sorular sorup fotograf cekilmesi falan benim hosuma gider acikcasi.
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
akşam akşam benim kafa mı gitti, n'oldu? 5-6 kere okudum, bi şey anlamadım.
 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
2,367
Bi noktadan sonra sıkıcı oluyor artık her yanına gelenin camı indirip
"Birader kaçlık bu makina
Ne kadar
Kaç basıyo
İyiymiş kapışalım mı.."

Lan trafikte seyir halinde neden bu kadar dikkatinizi çekemiyoruz, kırmızıda durunca mı gözleriniz açılıyor ?
Dururken değil giderken aynanızda görseniz ya bizleri..
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
Arkadas ben motosikleti cok seviyorum ama bi yere gittigimde insanlarin "vaay be motora bak" demesini isterim acikcasi. Ama bakiyorum herkes "hava aticaksan motosiklet alma" "al iste yine bi motorla kiz dusurucemci geldi" modunda herkes. Neden bu tavir aliniyor acaba. Tabii ki gidipte durakta kizlar var diye redline yapmaktan falan bahsetmiyorum. Normal seyir ederken insanlarin size bakmasi. Bi cafeye girerken insanlarin motorunuz hakkinda sorular sorup fotograf cekilmesi falan benim hosuma gider acikcasi.

Özenti motorculukla motorunu sevmek arasında fark var.Eyvallah trafikte olsun etrafta olsun dikkat çekmek ama abartılı olmaksızın güzel bir his.Lakin ortamım olsun karı kız olsun millete artistlik yapayım diyerek "1000cc başlangıç motoru olur mu"diye başlık açarsan tabikide alacağın cevaplar bu yönde olur.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Hava atmakla rahatsız etmek farklı şeyler. Hangi motorcunun kendine hayran, şaşkın, iç çekerek bakan diğer insancıkların yanından geçerken koltukları kabarmaz. Hele makinen sana özel, pek görülmeyense çok değişik bir duygudur bu. Fakat o sana hayran bakan fukaranın burnunun dibinde egsozu hörtletir kulaklarını çınlatırsan işte o hava atmanın dışına çıkıp sadizm e varır, ince bir noktadır bu sürekli törpülemek gerekebilir.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,660
Herhangi bir şey ile hava atılmasına karşıyım ben, sadece motorla değil.
Motorumun veya ekipmanımın beğenimesi hoşuma gider mi? Evet gider, ama bu amaçla bir şey almam. İnsanlar "vaay" desin diye Arai almadım ben, kafamı sevdiğim için aldım.
Misal MT25'ime de topcase alacağım, çok yakın arkadaşlarım da beni bir yere çağırırken "10 tane de lahmacun getir" diyecekler telefonda, desinler napayım. Güzel görünmeyecek diye ihtiyacımı mı reddedeyim?

Motorda ekstra bir tehlikesi var beğenilme arzusunun. Bu bir süre sonra sürüşün ve viraj alışın beğenilmesine evriliyor, ikarus çıkıyor ortaya. İşte orada sıkıntı başlıyor.
İnsanlar neden "al işte xyz bi motorcu geldi" kıvamında, zira son bir kaç yılda tarzını yansıtmak için motosiklete binen sayısı arttı, bu olunca kendi aslında isteyip de korkan binemeyen kıskanan vs 50 tane tip de çıkar ortaya.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Bu düşüncenün özeti şudur; "insanlar motosiklet vasıtasıyla bana baksın,dikkat çekeyim..." bu düşüncenin altında yatan sebepleri düşünelim,
Bir insan neden dikkat çekmek ister?
motosiklet, o, bu... Neden bir madde, eşya ile ilgi çekmek ister. Hepsini geçtim, giyim kuşamla dikkat çekmek mantıklıdır mesela
tarz, zevk ve begeniler ile bütçenin birleşimi... Motosiklet ise fabrika üretimi, her parayı verenin verip aynı şekilde sahip olabileceği bir taşıt.
Ben iyi veya güvenli sürüşümle anılmak isterim illa motosiklet üstünden anılacaksam. Ve motosikletten tek görsel beklentim de "benim hoşuma gitmesidir".

Neticesinde benim yazdıklarımla emremash veya baska bir üyenin değer yargıları topluma veya kendine bakışı çok zor değişir. Bu nedenle bize uymayan düşünceleri size ne arkadas banane arkadas ben yaparım ederim ile değil, saygı ile karşılamak ve karşılığı olarak da fikirlerimizi mantığa dayandırarak açıklamak gerek. Hangi sonuç daha mantıklı? Ben bilemem
 
Katılım
6 Eyl 2016
Mesajlar
415
Bende herhangi bir "şey" ile hava atılmasına karşıyım. Hava atmakta zaten bir acayip geliyor bana :sunny: .Dikkat çekmek ilgi görmek anlaşılır bir talep ama ne bileyim ben orijinal olan birisi hep daha ilgi çekici geldi bana.

Motosikletinde, özellikle SS dedikleri makinalarıyla sizin gibi düşüncede olan arkadaşları gördükçe aklıma şahincilerin yüksek sesli müzikle ortalarda gezip, dış görünüşü itibarı ile cezbetmeyi istediği karşı cinsi etkileme çabasıyla abartılı egzoz sesini de duyurup "bana da bakın haaa" der gibi halleri geliyor aklıma.Ha bunun daha yüksek bütçeli olan versiyonları da mevcut ki oda aynıdır gözümde, görmemişliktir bir nevi.

Tabi hayat sizin, kararlar sizin ama göreceğiniz ilginin yanında aşağılayıcı bakışlar,gülenler ve ciddiye almayanları da peşinen kabul etmeniz gerekebilir gibi geliyor bana.:cat:

Rast gele :)
 
Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
616
isteyen 'hava atmak'için alır, isteyen ulaşım vs için şahsen beni ilgilendirmez. aslında kimseyi ilgilendirmez, yeter ki gürültü yapmasın, kimseye zarar vermesin.
 
Katılım
3 Ara 2013
Mesajlar
403
ben hava atmak icin degilde zevkim icin motosiklet kullaniyorum sizede bu sekilde kullanmanizi oneririm genelde kizlara hava atmak istenir motosikletle motosikletinize ve paraniza gelecek olan kiz birakin hic gelmesin
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Arkadas ben motosikleti cok seviyorum ama bi yere gittigimde insanlarin "vaay be motora bak" demesini istemem
nazar değer düşeriz masraf yapamam şuanda
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
Herhangi bir şey ile hava atılmasına karşıyım ben, sadece motorla değil.
Motorumun veya ekipmanımın beğenimesi hoşuma gider mi? Evet gider, ama bu amaçla bir şey almam. İnsanlar "vaay" desin diye Arai almadım ben, kafamı sevdiğim için aldım.
Misal MT25'ime de topcase alacağım, çok yakın arkadaşlarım da beni bir yere çağırırken "10 tane de lahmacun getir" diyecekler telefonda, desinler napayım. Güzel görünmeyecek diye ihtiyacımı mı reddedeyim?

Motorda ekstra bir tehlikesi var beğenilme arzusunun. Bu bir süre sonra sürüşün ve viraj alışın beğenilmesine evriliyor, ikarus çıkıyor ortaya. İşte orada sıkıntı başlıyor.
İnsanlar neden "al işte xyz bi motorcu geldi" kıvamında, zira son bir kaç yılda tarzını yansıtmak için motosiklete binen sayısı arttı, bu olunca kendi aslında isteyip de korkan binemeyen kıskanan vs 50 tane tip de çıkar ortaya.

lahmacunlar 11 olsun
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,826
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
değiliz
cool görünecez diye sitede yazdıklarımıza takılma, aslında hepimiz hoşlanıyoruz hava atmaktan
bu sitedekilerin çoğuyla gazladım, alayı apaçi :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zaten motorun varsa havalısın hacıabi , Atmana gerek yok ki :bounce:
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
Şimdi güzel kardeşim eğer sen dediğin gibi durak önünden geçerken falan kesiciye düşer tuhaf hareketler yapmaya çalışırsan bu hava olur .
Ama efendi efendi kullanıp bi cafeye gidersen oturanlar ooo motora bak karizmaya bak ne bilem boynuma dola derse bu da karizma olur .
Sen motorla trafikte hava yada her neyse yapma efendi efendi gez ama motorunu park ettiğin zaman karizmani konuşsunlar .
Anlatabildim inşallah
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Elbette farklı ve güzel olmak, beğenilmektedir hoş.
Ama, motorum olsun, kız dusureyim dersen, motor gidince seni de istemeyebilecek biriylesin demektir.
Amacın motosikletle mutlu olmak olsun.
İnsan olmaya değil, mutluluğuna da araç olsun motorunuz..
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
şöyle şekilli bir ss egzozlu , kola takılmış janjanlı bir kask , deri ceket , saçlarda memoli gibi jölelenmiş inek yalamış gibi. Abovvv deme havaya.
 
Katılım
4 Kas 2010
Mesajlar
1,365
15327251_10208158546231938_3676142459118045488_n.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst