- Katılım
- 28 Eyl 2013
- Mesajlar
- 285
Ön arka lastikleri değiştirdim. Titresim biraz daha iyi hala geldi. On jantı da küçültmeye gideceğim ileri zamanlarda duruma gore . Uygun bir zamanda fotoğraf ekleyecegim. Virajlar ve yol tutuş müthiş bir değişiklik oldu.
Motora sahip olanlara iki çift sorum olacak.
Arka taraftan baktığıniz zaman ust gövde maşalardan yamuk duruyor mu ? Ön arka lastikler yolda tam art arda gitmiyor gibi. Aynı çizgide değiller'miş gibi . İki motorda da aynı problem var ilk çıktıkları zaman aldık . Varsa başka aynı problemi olan Mondial 'e iletişime geçelim. Parca değişikligi isteriz.
Motora sahip olanlara iki çift sorum olacak.
Arka taraftan baktığıniz zaman ust gövde maşalardan yamuk duruyor mu ? Ön arka lastikler yolda tam art arda gitmiyor gibi. Aynı çizgide değiller'miş gibi . İki motorda da aynı problem var ilk çıktıkları zaman aldık . Varsa başka aynı problemi olan Mondial 'e iletişime geçelim. Parca değişikligi isteriz.