Motosikletin Ferrarisi Ducati mi?

Katılım
24 Ağu 2016
Mesajlar
171
Ferrari en hızlı en performanslı spor araba mı? Hayır
Ducati en hızlı en performanslı spor motor mu? Hayır

Ferrari kırmızı ile bilinen spor araba mı? Evet
Ducati kırmızı ile bilinen spor motor mu? Evet

Ferrari İtalyan zevkiyle tasarım öncüsü olarak bilinen spor araba mı? Evet
Ducati İtalyan zevkiyle tasarım öncüsü olarak bilinen spor motor mu? Evet

Ferrari spor araçlar içinde nispeten daha mı pahalı? Evet
Ducati spor motorlar içinde nispeten daha mı pahalı? Evet

Ferrari motorlarında ve aksamlarında titanyum, falanyum gibi egzotik madenler var mı? Evet
Ducati motorlarında ve aksamlarında titanyum, falanyum gibi egzotik madenler var mı? Evet

Bence Ducati motosikletin Ferrari'sidir bu durumda.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ybr 125 üstüne tanımam :queen:
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Motosikletlerin ferrarisi midir bilmem ama benim gönlümün ferrarisi :)


X9krqO.jpg



bkDdMn.jpg



Er84J9.jpg



jX3GnG.jpg
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
gene bir gün duman altı olmuş bi kıraathane de oturuyoruz.
Her zamanki gibi boş muhabbetler tabi,
bi abi dedi ki, fordun dizeli, esmerin güzelini hiç bişeye değişmem
o gün geldi aklıma her nedense.
 
Katılım
2 Mar 2016
Mesajlar
40
Ferrari yanlış olmuş şayet ducati firmasının sahibi şuan Lamborghini.
 
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
699
Ferrariyi sadece marka ve gösteriş için alanlar çok fakat motosiklette bence durum daha farklı,motosiklette herkesin aşkı olabilecek kadar güzel ve zarif.Başkalarına gösteriş için ducati alanlar elbet vardır ama ferrariye göre yok sayılır gibi bişey.
İnsan ister istemez şekline şemaline hasta oluyor ve parası olan kendisi için bu güzelliği alıyor. Kısaca herkes oo ferrari der ama ducati demez(motorcular hariç) genel olarak yarış motosikleti derler tüm markaların aynı sınıfına.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ferrariyi sadece marka ve gösteriş için alanlar çok fakat motosiklette bence durum daha farklı,motosiklette herkesin aşkı olabilecek kadar güzel ve zarif.Başkalarına gösteriş için ducati alanlar elbet vardır ama ferrariye göre yok sayılır gibi bişey.
İnsan ister istemez şekline şemaline hasta oluyor ve parası olan kendisi için bu güzelliği alıyor. Kısaca herkes oo ferrari der ama ducati demez(motorcular hariç) genel olarak yarış motosikleti derler tüm markaların aynı sınıfına.
Sorması ayıp, kaç tane Ferrari sahibi tanıyorsunuz? :)

Tabii ki motosikletlerin Ferrarisi Ducati'dir. Gösterişli, ekzotik, kırmızı, İtalyan, güçlü, hafif, sesi güzel, bakımı pahalı, rahatsız ve tabii ki dayanıksız :)
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
Ben sevmiyorum ducati. 1299 Mu 600rr mı deseniz 1299 derim ama satıp 600rr almak için. Yani 1299 bıle olsa 600lüğü tercih ederim ducati yerine.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben sevmiyorum ducati. 1299 Mu 600rr mı deseniz 1299 derim ama satıp 600rr almak için. Yani 1299 bıle olsa 600lüğü tercih ederim ducati yerine.

Niye? Fiyati (bakim ve ikinci el dezavantajini da katiyorum) disinda ne avantaji var 600RR'in Panigale'ye?
 

127

Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
612
Allah taş yapar V1;
http://hizliresim.com/njMXXl
njMXXl.jpg


Allah taş yapar V2;
http://hizliresim.com/vX5OO6
vX5OO6.jpg


Allah taş yapar V3;
http://hizliresim.com/1Vv88p
1Vv88p.jpg


Allah taş yapar V4;
http://hizliresim.com/LZABBG
LZABBG.jpg


Allah taş yapar V5;
http://hizliresim.com/r6MAAN
r6MAAN.jpg


Allah taş yapar V6;
http://hizliresim.com/77gllW
77gllW.jpg

Asalete bak be...

Ducati çirkin mirkin değil. Tamam zevkler ve renkler tartışılmaz ama "kedi ulaşamadığı ciğeri mındar edermiş" mantığıyla da yaklaşmayacaksın. Ducatiler gerçekten güzel motorlar. Gerek motor, gerek özellik olarak. Ancak şu var ki fiyatından dolayı ülkemizde pek tutulmamış. Hem motor pahalı hem bakımlar pahalı hem de parçası pahalı.

Param olsa sanırım Ducati den başka motora bakmam bile. Ülkemizde Supermoto yaygınlaşmış olsa Ducati Hypermotard lara biraz baksa efsane giderdi o motorlar burda.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst