- Katılım
- 1 Ocak 2004
- Mesajlar
- 929
- Konu Yazar
- #21
abi haklısın galiba.
benım babamda sabancı değil. kımsenın değil.
dur bakalım. acaba sabancının oğlu varmı.
onunla tanısalımda bu teklifi ona sunalım.
bizde yararlanırız
)......
abi 12 sn de 250 yapan araba yok ama 350 yi aşan araba var galiba geçen görmüştüm. arabam.com da
hoşçakalın
benım babamda sabancı değil. kımsenın değil.
dur bakalım. acaba sabancının oğlu varmı.
onunla tanısalımda bu teklifi ona sunalım.
bizde yararlanırız
abi 12 sn de 250 yapan araba yok ama 350 yi aşan araba var galiba geçen görmüştüm. arabam.com da
hoşçakalın