Motosikletin Ferrarisi Ducati mi?

Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
abi haklısın galiba.
benım babamda sabancı değil. kımsenın değil.
dur bakalım. acaba sabancının oğlu varmı.
onunla tanısalımda bu teklifi ona sunalım.
bizde yararlanırız:))......
abi 12 sn de 250 yapan araba yok ama 350 yi aşan araba var galiba geçen görmüştüm. arabam.com da
hoşçakalın
 
Katılım
26 May 2004
Mesajlar
17
Ve gercegi acikliyorum motosikletin ferrarisi ducatidir. En azindan bole bi analoji yapilir. Sebeb ise italyan ve hafif olmasidir. Ayrica monster'a da laf ettirmem. Yok bole bi guzellik ya. Bu kadar mi tarzi olan bir motor olur. En gec seneye diyorum ve saygilarimi sunuyorum.
 
Katılım
7 May 2004
Mesajlar
61
helal olsun leto... noktayı koymuşsun kanka ...
:cyclopsani:

herkezin ferrarisi kendi gönlünde yatan fırtınasıdır... :thumleft:

mesela benim ferrarim R6 :queen:
 
Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
abi ferrari italyan oldugu için ve görnüşü ferrariye benzediği için belki "motorsikletin ferrarisi duvati" olur ama hız yönünden ele alırsak ferrari çok hızlı oldugundan bence ducati değil... çünkü ducatiden hızlı motorlar.. var.. ama diğer yönlerden olabilir.
 
Katılım
1 Nis 2004
Mesajlar
508
Valla MotoGp de ARtık ilk 3 sırayı Honda,Ducati,Yamaha alıyor ne yalan söyliimm
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
DUCATI MOTORLARIN FERRARISİDİR !!!

Neden mi? Çünkü...

1. Herkes tarafından bu böyle bilinir.
2. Ferrari en hızlı araba değildir, Ducati de en hızlı motor değildir.
3. İkisinin de en favori rengi kırmızıdır, Ducati Ferrari kırmızısı kullanır.
4. İkisi de Magneti Marelli kadran kullanır, bu marka kadran çok az araçta bulunur.
5. İkisinin de kendine has tarzı, kıvrımı, tasarımı vardır, sıradışıdır.
6. İkisi kendi alanında en pahalı araçlardandır.
7. İkisi de İtalyandır.
8...

Daha birçok neden sayılabilir... :cherry:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Letocum sana katılıyorum.İkinci Murratcım sendede şu telefon olayına falan katılıyorum.Konuşsalar daha ii olacak gbi...

Sonrasında benim ferraim ducatidir.Çünkü bu motorun ayrı bir fanıyım.Kim neyi beğeniyorsa kralı odur ya. :thumright:
 
Katılım
11 Nis 2004
Mesajlar
820
fallaha motosikletin ferrarisi yine ferraridir hueheue :cherry:
yane Ferrari MV Agusta F4
aha bu motor
mvf498.jpg
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ee bide bu var tabi ama..Enteresan :cat:
 
Katılım
1 Nis 2004
Mesajlar
508
Yaa freewind resmini koymuşya aha orda has mı has italyan mı italyan Ferrari !!! :thumleft:
 
Katılım
11 Nis 2004
Mesajlar
820
yaw honda diyos ha motosikletin ferrarisi yine ferrari yauw tabi sonrada ducati :cherry:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
wayyy Free tuttum seni..böle devam et. :thumright:
 
Katılım
27 Mar 2004
Mesajlar
69
Ben geldim kaçtım sanmıştınız dimi!!! uzunca bı aradan sonra burdayım gene...
arkadaşlar hemen sööliim motosikletin ferrarisi ferrari galiba :tongue: ama ducatinin superbike kazanma sebebi hızı deildir çift silindirli olması nedeni ile L motu gövdede daha az yer kaplar ve motosikleti inceltir ince olan bu motosiklet pistte virajları daha kolay alabilir yani söylemek zorndayım kesinlikle daha kıvraktır... buna örnek suzuki TL1000 verilebilir....
 
Katılım
18 May 2004
Mesajlar
489
abijim motosikletin ferrarisi ducatiyse murat 131 i MZ şahin,doğan,kartalıda honda titandır o kadarrr :tongue:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst