Şansın Varsa Seni Toplayan Adam - Doç.Dr.Akif ALBAYRAK +18

Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
İnternette görmüş olduğum ve ekipmanın önemi cidden anlatan bir video paylaşma gereği duydum videoda +18 arkadaşlar..
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
1,056
Moto baba severim gsx s1000 alıyor diye sahibinden de sv 650 a yı ilana çıkartmış.faydalı ve güzel paylaşımlar yapmakta...hani tek tük takip ettiğim adamlardan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok eskidi bu video ya :D
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1
Motosiklet sürerken sizin hiçbir hatanız olmasa bile zarar görebileceğiniz tehlikeli bir araçtır bunu kabul etmek zorundayız. Hiçbir kusurunuz olmasa bile etrafınızdaki birinin hatasıyla canınızdan bile olabilirsiniz. Korumalar, güvenlik ekipmanları, teknolojileri ve donanımları hep bu büyük olası kazaların önlemidir çünkü her motorcu düşer kimisi kamyon altına kimisi çamura kimisi asfalta yani şansınıza...
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
cok guzel bır vıdeo , bende daha once ızlemıstım. Motobaba yı 1-2 kere ızledım , guzel paylaşımları var fakat abone olmadım , ısınamadım :)
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
cok guzel bır vıdeo , bende daha once ızlemıstım. Motobaba yı 1-2 kere ızledım , guzel paylaşımları var fakat abone olmadım , ısınamadım :)

bende tesadufen gördüm ve hayatımdan boşa gitmeyen 36 dakıka ile birçok şey gördüm az çok kestirebildiğim ama hanı yazın sıcaktan hani üşengeçlik vs bahane edip ekipman eksiltiyoruz ya enazından artık hafızamda görsel olarak yer edindi bu amaçla paylastım zaten yani ekipmanı tam olmadan yada belirli bahanelere sıgınacak arkdaşların gözünün önüne gelirde bir faydası olur diye
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İzlediğim en bilgilendirici videolardan biri. Motobaba videolarının tekrar itici yani sunucusu :) ama içerik güzel ve faydalı, konuklar bilgili ve iyi seçilmiş. Özellikle bu video konusu itibariyle çok orijinal. Velhasıl teşekkür edip destekliyor, devamını bekliyoruz :) hem AEA'ya da rakip lazım.
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
bende tesadufen gördüm ve hayatımdan boşa gitmeyen 36 dakıka ile birçok şey gördüm az çok kestirebildiğim ama hanı yazın sıcaktan hani üşengeçlik vs bahane edip ekipman eksiltiyoruz ya enazından artık hafızamda görsel olarak yer edindi bu amaçla paylastım zaten yani ekipmanı tam olmadan yada belirli bahanelere sıgınacak arkdaşların gözünün önüne gelirde bir faydası olur diye

tabı cok guzel bır paylasım oldu.Gorselı ve konusan uzmanı , gayet faydalı bır vıdeo.Ben hep sunu soyluyorum motor kullanan arkadaslara,vesapası,r1,1000rr,r25 hıc farketmez, ekıpmanının tam gıyeceksın,sıcak,soguk,ekmek almaya gıdıyorum kısa mesafe vs bahane olamaz.Bu arada aırbag lı yelek meselesınıde arastırdım,cok cıddı koruma saglıyor.Helıte dıye bır marka var, kullanıcıları nın yaptıgı kazalarla vıdeolar hazırlamıs,ızlemenızı tavsıye ederım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst